اخبار تکنولوژی

ردمی نوت ۱۳R پرو رسما معرفی شد: دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر اولد

به گزارش کافه نیوز برند شیائومی امروز و در سکوت کامل خبری از مدل جدید سری ردمی نوت ۱۳ برای بازار چین رونمایی کرد که ردمی نوت ۱۳R پرو نام دارد. در حال حاضر، سری ردمی نوت ۱۳ شامل سه مدل به نام‌های ردمی نوت ۱۳، ردمی نوت ۱۳ پرو و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس می‌شود. حالا ردمی نوت ۱۳R پرو عضو چهارم این خانواده محسوب می‌شود.

طبق اعلام رسمی شیائومی، ردمی نوت ۱۳R پرو به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با طراحی ناچ حفره مجهز است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر گوشی جدید ردمی قادر است به روشنایی ۱۰۰۰ نیتی دست پیدا کند و همچنین از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۱۶۰ هرتزی و فناوری تنظیم نور ۱۹۲۰ هرتزی بهره می‌برد.

blank

قلب تپنده دستگاه تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ است که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR4x و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 2.2 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این تراشه توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی تامین می‌شود. ردمی نوت ۱۳R پرو با اندروید ۱۳ برپایه MIUI 14 روانه بازار می‌شود.

پنل پشتی ردمی نوت ۱۳R پرو میزبان دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. برای ثبت تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را در اختیار دارند. از دیگر مشخصات فنی ردمی نوت ۱۳R پرو می‌توان بلوتوث نسخه ۵٫۳، وای‌فای ۵، سنسور اثرانگشت کنار بدنه، پشتیبانی از شبکه ۵G و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را نام برد. با وزن ۱۷۵ گرمی و ضخامت ۷٫۷۳ میلی‌متری، انتظار می‌رود این گوشی به راحتی در دست کاربران قرار بگیرد.

ردمی نوت ۱۳R پرو با قیمت ۱۹۹۹ یوآن (۲۸۰ دلار) و در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی برای بازار چین عرضه شده است. گزارش شده که این گوشی با نام تجاری پوکو X6 Neo برای بازار هند معرفی می‌شود. همچنین شایعات ادعا کرده‌اند که ردمی نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس به ترتیب تحت برند پوکو و با نام‌های پوکو X6 و پوکو X6 پرو برای بازارهای جهانی در دسترس قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا