اخبار تکنولوژی

دانلود رایگان برنامه های پولی آیفون (۱۰ برنامه و سایت)

دانلود رایگان برنامه های پولی برای آیفون

برای دانلود و نصب رایگان بسیاری از برنامه های پولی موجود در اپ استور، برنامه vShare را ارائه می دهیم که ابزاری است که بدون نیاز به جیلبریک دستگاه کار می کند. با ما همراه باشید تا ۱۴ برنامه برتر مشابه vShare را در این مقاله معرفی کنیم.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

برنامه vShare

همانطور که می دانید به دلیل محدودیت های خاص در ایران امکان دانلود و نصب برنامه ها از اپ استور به صورت قانونی وجود ندارد! علاوه بر این، مسائل دیگری مانند ایجاد اپل آیدی برای دسترسی به محتوای اپ استور و پرداخت هزینه برای خرید قانونی اپلیکیشن ها از جمله دغدغه های اصلی کاربران اپل است. خوشبختانه نرم افزاری مانند vShare وجود دارد که این مشکل را حل می کند!

برنامه vShare یک نرم افزار مفید است که بدون نیاز به جیلبریک آیفون یا آیپد، دانلود و نصب رایگان بسیاری از برنامه های پولی را از اپ استور برای کاربران iOS فراهم می کند! اما جالب است بدانید که vShare تنها ابزاری نیست که این امکانات را در اختیار کاربران قرار می دهد!

خوشبختانه برنامه های دیگری مشابه vShare وجود دارد که خدمات مشابهی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در این مقاله به بررسی ۱۴ برنامه برتری می پردازیم که مشابه vShare هستند و می توانند جایگزین این اپلیکیشن شوند.

اپلیکیشن Hipstore

اولین جایگزین مناسب برنامه Hipstore است که ارائه می کنیم. پیش از این این برنامه در اپ استور در دسترس کاربران قرار داشت که متاسفانه پس از اثربخشی و استفاده در ارائه رایگان اپلیکیشن های غیر رایگان، اپل آن را از اپ استور حذف کرد. یکی از مزایای این اپلیکیشن داشتن یکی از بزرگترین آرشیوهای اپلیکیشن های پولی آیفون به صورت رایگان است. در نتیجه اگر به دنبال برنامه جایگزینی مشابه vShare هستید تا نیازی به پرداخت هزینه برای نصب برنامه ها نداشته باشید، Hipstone یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

برنامه ۲۵ صفحه

از آنجایی که چینی ها در مورد نقض کپی رایت بسیار حرفه ای هستند، اگر بگوییم بسیاری از برنامه های معرفی شده در این مقاله منشاء چینی دارند، نباید تعجب کنید! یکی از این برنامه های چینی نرم افزار ۲۲pp است. عیب بزرگ نرم افزار Int این است که متاسفانه این برنامه فقط از زبان چینی پشتیبانی می کند و در نتیجه تعامل با آن مشکل است، اما به دلیل آرشیو بسیار گسترده برنامه که توسط ۲۵pp ارائه شده است، هنوز بسیاری از کاربران تمایل به نصب دارند و از آن استفاده می کنند. با وجود چینی بودن زبان برنامه، این نرم افزار دارای محیطی ساده است که به مرور زمان با گزینه های مختلف موجود قابل یادگیری و آشنایی است.

اپلیکیشن AppAddict

یکی دیگر از برنامه های مشابه vShare که لیست گسترده ای از برنامه های پولی آیفون را به صورت رایگان به شما ارائه می دهد AppAddict است. این نرم افزار بسیار محبوب است و در اصل برای آیفون و آیپدهای جیلبریک شده طراحی شده است. بنابراین کاربران برای دسترسی رایگان به اپلیکیشن های پولی ارائه شده توسط این برنامه به AppSync نیاز خواهند داشت.

اپلیکیشن آپتوئید

بدون شک یکی از بهترین جایگزین های vShare اپلیکیشن Aptoide است که به طرفداران iOS این امکان را می دهد تا لیست عظیمی از اپلیکیشن های پولی را از اپ استور به صورت رایگان دانلود کنند. مزیت این برنامه نسبت به همتایان خود این است که تبلیغات درون برنامه ای کمتری در برنامه های دانلود شده پخش می شود. اگر به دنبال اپلیکیشن جایگزین و مشابه vShare هستید، اپلیکیشن Aptoide را در لیست خود قرار دهید.

اپلیکیشن Apptracker

اگر آیفون یا آیپد شما جیلبریک شده است، حتما به Apptracker بروید! خبر خوب این است که این برنامه مجموعه بسیار گسترده ای از برنامه های اپ استور پولی را به صورت رایگان ارائه می دهد، اما خبر بد این است که فقط دستگاه های جیلبریک شده می توانند از آن استفاده کنند.

برنامه iPASTORE

فایل هایی با فرمت ipa برای نصب در سیستم عامل iOS مناسب هستند، نام برنامه iPASTORE بر اساس این عملکرد در اپل انتخاب شده و به معنای ذخیره سازی فایل ها با فرمت ipa است. این برنامه به عنوان یکی از بهترین جایگزین های vShare، طیف گسترده ای از برنامه های پولی را از اپ استور به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. اما تفاوت بزرگ با برنامه های مشابه این است که در Itda و تنها یک بار، کاربران برای عضویت در برنامه iPASTORE برای استفاده از این برنامه و دسترسی رایگان به برنامه های پولی اپ استور، باید مبلغی ناچیز را پرداخت کنند. برای خرید بنابراین طراحی این برنامه به گونه ای است که کاربران رایگام قادر به دانلود اپلیکیشن های پولی از اپ استور نخواهند بود.

اپلیکیشن زئوسموس

معرفی بعدی ما Zeusmos است که یکی از بهترین جایگزین های vShare است. متأسفانه این برنامه مانند برنامه iPASTORE در ابتدا نیاز به پرداخت هزینه ثبت نام ناچیز دارد و فقط به کاربران پولی اجازه می دهد تا برنامه های پولی را از اپ استور به صورت رایگان دانلود کنند. برنامه Zeusmos آرشیو نسبتاً بزرگی از برنامه های پولی را در اپ استور به صورت رایگان ارائه می دهد و توصیه می کنیم در صورت داشتن امکان ثبت نام در آن، از این برنامه استفاده کنید.

سایت Apps.su

گزینه بعدی که ارائه می کنیم یک سایت به عنوان جایگزینی برای برنامه vShare است. در این سایت می‌توانید به مجموعه عظیمی از برنامه‌های مختلف که دارای فرمت ipa هستند، از جمله برنامه‌های پولی از اپ استور، دسترسی رایگان داشته باشید. متاسفانه باگ و مشکل اصلی این سایت آپدیت نشدن اپلیکیشن های آن است که به عنوان یک ضعف محسوب می شود. گاهی ممکن است با برنامه هایی برخورد کنید که سه تا چهار سال از عمر آنها می گذرد و نسخه های جدیدتر و به روز شده آنها در این سایت یافت نمی شود.

سایت Mob.org

سایت دیگری که می توان به عنوان جایگزینی برای برنامه vShare معرفی کرد Mob.org نام دارد و بسیاری از کاربران معتقدند این سایت یکی از بزرگترین و بهترین آرشیو اپلیکیشن های پولی را در بین سایت های مشابه دارد. بنابراین، اگر به دنبال منبعی بی دردسر و رایگان برای دانلود رایگان اپلیکیشن های پولی آیفون هستید، Mob.org یکی از بهترین گزینه های موجود است.

برنامه iTongPush

یکی از معروف ترین این برنامه ها برنامه iTungPush است که طبق بررسی ها سرعت پردازش و عملکرد کمتری نسبت به vShare دارد. به عبارت دیگر سرعت دانلود برنامه ها از طریق این نرم افزار کم است اما تعداد برنامه های ارائه شده به صورت رایگان توسط آن بسیار زیاد است. در نتیجه، با نادیده گرفتن سرعت پایین آن، می توانید به iTongPush به عنوان جایگزین خوبی برای vShare نگاه کنید.

سایت Mevvy

سایت دیگری که می توان به عنوان جایگزینی برای این برنامه معرفی کرد، سایت Mevvy است که مجموعه نسبتا مناسبی از برنامه های پولی منتخب را که در اپ استور به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد، ارائه می دهد و همین موضوع آن را به یکی از بهترین منابع برای آیفون رایگان اپل تبدیل می کند. دانلودها جایگزین vShare خواهند شد. در عین حال رابط کاربری سایت Mevvy بسیار ساده و کاربردی بوده و تمامی کاربران از رابط کاربری آن راضی هستند. بنابراین هنگام جستجوی برنامه های جایگزین vShare این سایت را فراموش نکنید

سایت کوای یونگ

در لیست ابزارهای ارائه شده توسط چینی ها، این بار به سراغ یک سایت چینی می رویم! این سایت به زبان چینی طراحی شده است و ممکن است کار با آن دشوار به نظر برسد، اما با کمک عملکرد ترجمه ارائه شده توسط گوگل، به راحتی قادر خواهید بود زبان سایت را به انگلیسی تغییر دهید و می توانید از آن استفاده کنید. بنابراین با یک ترجمه ساده می توانید این سایت را در لیست بهترین منابع موجود برای دانلود رایگان اپلیکیشن های پولی آیفون قرار دهید.

اپلیکیشن AppCake

یکی از محبوب ترین دانلود کننده های رایگان موجود برای برنامه های پولی آیفون، Appcake است که به شدت به کاربران توصیه می شود. این برنامه به عنوان جایگزینی برای vShare به کاربران امکان دسترسی به آرشیو عظیمی از برنامه های مختلف را می دهد. متاسفانه عیب این نرم افزار این است که برای استفاده از Appcake باید آیفون یا آیپد شما جیلبریک شود که باعث می شود مورد پسند همه قرار نگیرد.

اپلیکیشن AppCola

آخرین برنامه در لیست برنامه های معرفی شده مشابه با جایگزین های vShare، برنامه AppCola است. با کمک این برنامه می توانید بسیاری از اپلیکیشن های پولی را در اپ استور به صورت رایگان دانلود کنید. متاسفانه مشکل اصلی این برنامه که به طور مداوم توسط برخی از کاربران گزارش می شود، وقوع دائمی کرش در این اپلیکیشن است، اما با وجود این مشکل، AppCola را می توان در لیست بهترین دانلود کننده های رایگان App موجود استور اپ ها قرار داد.

نتیجه

در ابتدای این مقاله، ۱۴ برنامه برتر شبیه vShare را به شما معرفی کردیم که به شما امکان دانلود رایگان برنامه های پولی برای آیفون را می دهد.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا