اخبار تکنولوژی

خدمات طراحی سایت در تبریز+مشاوره رایگان

اگر میخواهید برای مغازه سنتی خود را به یک فروشگاه مدرن واینترنتی تبدیل کنید آکادمی ساسان درویش پور تمامی خدمات مربوط به طراحی سایت در تبریز را با اصول سئویی وطبق الگوهای آپدیت شده گوگل طراحی می کند که در ادامه انواع روش های طراحی سایت ومناسب کسب وکارهارو توضیح دادیم

آیا میخواهید به درامدهای مثبت۵۰ میلیون درماه برسید؟ایا شما نیز به دنبال راه حلی برای بهبود کسب وکار خود هستید؟پاسخ همه این سوالات را در این مقاله خواهید گرفت.شما میتوانید با یک طراحی سایت در تبریز به راحتی کسب وکار خود را رونق دهید.شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه این امکان پذیر هست؟

چرا به طراحی وبسایت نیاز داریم؟

درصورتی که شما در بهترین نقطه بازار تبریز هم مغازه داشته باشید فرقی نمیکند چرا؟ زیر مشتریان علاوه بر خرید از بازارهای سنتی علاقه مند هستند بیشتر اوقات خود را در فضای مجازی بگذرانند ودوست دارند تمامی نیازهای خود را نیز از طریق اینترنت و سایت ویا اینستاگرام رفع کن،دلیل این انتخاب هم این هست که دغدغه ترافیک ندارند،مقرون به صرفه تر از حالت خرید سنتی هست.به طور کلی شما باید یک راه حلی برای مشتریانی که دوست دارند از طریق اینترنت به محصولات شما دسترسی پیدا کنند بیابید.شما برای حل این مشکل وتوسعه کسب وکار خود چند راه حل دارید یکی وبسایت ویکی اینستاگرام که امروزه خیلی ترند شده است.این دو پلتفرم رو که مقایسه میکنیم وبسایت از همه مطمین تر ومعتبر هست.شاید با خود بگویید چرا اینستاگرام رو انتخاب نمیکنیم چند دلیل عمده داره که در زیر بهش اشاره میکنیم:

  • دسترسی اینستاگرام دست خودمان نیست وکسب وکار ما هرلحظه امکان حذف شدن را دارد واین یعنی فاجعه!!!چراکه ممکنه صبح بیدار بشیم واینستاگرام ما پاک شده باشه یعنی همه چی پر!!!!

  • مشتری نیاز به اعتمادسازی دارد.در اینستاگرام اعتمادسازی خیلی کم هست چون اون شخصی که پشت پیج هست معلوم نیست معتبر هست یانه ولی وبسایت به این شکل نیست ومجوزهای خاص خود را دارد ومشتری راحت به سایت اعتماد پیدا میکند.

طراحی سایت در تبریز توسط آکادمی ساسان درویش پور

کدام طراحی سایت در تبریز معتبر است؟

یکی از دغدغه های اکثر افراد این هست که بهترین ومعتبرترین شرکت طراحی سایت در تبریز کدام است؟ما به شما آکادمی ساسان درویش پور را معرفی میکنیم که در شهر تبریز با استفاده از متخصصین مجرب و کاربلد توانسته با اکثرفروشگاه های معروف وشرکت های بزرگ شهر تبریز همکاری کند.در ادامه به برخی از ویژگی های طراحی سایت در تبریزکه باید رعایت شود اشاره می کنیم.

ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نوع خدمات میباشد.اما طراحی سایت فروشگاهی که اکادمی ساسان درویش پور برای مشتریان خود ارایه میدهد،یکسری نسبت به سایر شرکت ها دارد که عبارتند از:

  • پشتیبانی ۲۴ساعته واقعی

  • میزبانی سرورها توسط خود اکادمی اداره میشود وجای هیچگونه بحثی برای قطعی وبسایت وجود ندارد.

  • استفاده از کادر مجرب وبا دانش برای طراحی های سایت فروشگاهی وشرکتی

  • ارایه دامنه رایگان و ثبت دامنه به نام مشتری

این موارد تنها بخشی از مواردی است که اکادمی درویش پور در هنگام طراحی سایت برای مشتریان خود به عنوان یک امکانات ویژه در نظر میگیرد.اما مورد مهمی که این اکادمی میتوانید روی آن حرفی برای گفتن داشته باشد این هست که به شما صادقانه مشاوره بدهد.حال فرض کنیم شما وبسایت خود را طراحی کردین برای اینکه وبسایت بتواند به فروش خیلی خوبی برسد نیازهست یکسری کارهای مارکتینگ در وبسایت انجام شود برای این کار یک تیم متخصص در زمینه سئو در تبریز نیاز هست که بتوانید به شما در این مسیر مشاوره بدهد.

خدمات سئو در تبریز توسط آکادمی ساسان درویش پور

نکات مهم در طراحی سایت در تبریز

هدف از طراحی سایت جذب بازدید و رونق کسب وکار است.قطعا هرچقدر طراحی سایت بهتر انجام شود بازدید ان بیشتر شده وکسب وکار نیز رونق بیشتری می گیرد.اگر کاربربا سرچ کردن محصول خود در سایتی که زیاد جالب وکاربر پسند نیست به نتیجه مطلوبی نرسید سایت را ترک خواهد کرد ودرنتیجه فروشی هم انجام نخواهد شد.طراحی سایت در تبریز آکادمی ساسان درویش پور با رعایت تمام اصول طراحی سایتو بصورت حرفه ای انجام میشود و این پوئن مثبتی برای کسب وکار شما خواهد بود وباعث افزایش فروش شما خواهد شد.

رنگ ها همیشه به دلیل اینکه در دید کاربر قرار میگیرد مهمترین ملاک محسوب میشود بنابراین باید در انتخاب رنگ لوگو و ورنگ رسمی سایت دقت لازم را داشته باشیم.

تصاویر زیبا وجلب توجه کننده میتواند در ایجاد وبسایت حرفه ای کمک زیادی کند که ما در طراحی سایت در تبریز به این مورد نیز رسیدگی کردیم و در تیم آکادمی ساسان درویش پور بصورت اختصاصی برای وبسایت شما بنرهای جذاب طراحی خواهد شد.

طراحی سایت در تبریز را به کدام شرکت واگذار کنیم؟

آکادمی ساسان درویش پور یکی از تاپ ترین شرکت ها در تبریز است که در زمینه طراحی سایت فروشگاهی در تبریز،آموزشی و غیره فعالیت میکند.این تیم با دارا بودن تیم حرفه ای و هنرمند به بهترین شکل در این عرصه فعالیت میکند و سایت هایی همچون هولدینگ ماهان تیموری،آکادمی رضا باغبان،شرکت بخشین فود و… را به عهده گرفته است.طبیعتا برای اینکه وبسایت خود شکیل تر باشه و بهینه طراحی شده باشه باید هزینه پرداخت بشه.

چه بسا با صرف هزینه مناسب کار ساخت وطراحی سایت خود را به آکادمی ساسان درویش پور واگذار کنید.برای راه اندازی کسب وکار اینترنتی در شهر تبریز یا هرشهر دیگری مناسب ترین مورد محسوب میشود.

همچنین از طریق آدرس sasandarvishpour.ir به صورت مستقیم وارد سایت شده وسفارش خود را ثبت نمایید تا کارشناسان برای مشاوره رایگان با شما تماس خواهند گرفت.

شماره های آکادمی ساسان درویش پور: ۰۹۲۲۴۶۳۸۰۶۷-۰۹۳۹۹۲۱۴۲۷۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا