اخبار تکنولوژی

حذف آیکون میانبر دوربین از صفحه لاک اسکرین آیفون

چگونه آیکون میانبر دوربین را از صفحه قفل آیفون حذف کنیم

هنگامی که صفحه آیفون شما قفل است، نماد میانبر دوربین دستگاه در گوشه ظاهر می شود. اما برخی از کاربران دوست ندارند این نماد را در صفحه قفل خود ببینند و نمی دانند چگونه آن را حذف کنند. در این مقاله نحوه حذف آیکون میانبر دوربین را از صفحه قفل توضیح خواهیم داد. با ما بمان.

حتما متوجه شده اید که وقتی آیفون شما قفل است، نماد میانبر دوربین در گوشه صفحه ظاهر می شود. یعنی زمانی که صفحه گوشی قفل است، می توانید با ضربه زدن روی این نماد از دوربین دستگاه استفاده کنید و عکس های مورد نظر خود را بگیرید. این ویژگی در نسخه جدید iOS 10 نیز گنجانده شده است و برخی افراد آن را بسیار آزاردهنده می دانند.

طبق شواهد و گزارش ها، بسیاری از کاربران آیفون اپل وجود این آیکون میانبر روی صفحه قفل را دوست ندارند. بسیاری از آنها گفتند که داشتن این آیکون منجر به گرفتن عکس های ناخواسته می شود که این یک جمله منطقی و مرتبط است. تصور کنید آیفون خود را در جیب خود قفل کرده اید و هر بار که آن را لمس می کنید، میانبر دوربین دستگاه فعال می شود و عکس های ناخواسته می گیرد. اما چگونه می توان آن نماد میانبر گاهی آزار دهنده را از صفحه قفل حذف کرد.

انجام این کار خیلی آسان است. با محدود کردن دوربین آیفون خود به راحتی می توانید این میانبر را از صفحه قفل حذف کنید. اما باید در نظر داشته باشید که در این روش در واقع دوربین دستگاه را به طور کامل غیرفعال می کنیم تا آیکون میانبر از صفحه قفل حذف شود. به این ترتیب آیکون تا زمانی که دوربین دوباره فعال نشود ظاهر نمی شود. فعال سازی مجدد دوربین سخت و پیچیده نیست و در چند مرحله قابل فعال سازی مجدد است. در زیر نحوه حذف آیکون میانبر دوربین را از صفحه قفل به شما آموزش می دهیم. اگر در مورد مواردی که در اینجا توضیح داده شده سوالی دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. ما را در آینده دنبال کنید.

چگونه نماد میانبر دوربین را از صفحه قفل حذف کنم؟

همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، حذف این ویژگی بسیار آسان است. فقط از مراحل زیر برای ایجاد محدودیت های دوربین استفاده کنید:

  • به تنظیمات آیفون بروید و General را انتخاب کنید.
  • به قسمت Restrictions رفته و Enable Restrictions را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب این گزینه باید رمز عبور آیفون خود را وارد کنید.
  • اکنون لیستی از برنامه هایی خواهید داشت که می توانید با استفاده از نوار لغزنده کنار آن غیرفعال کنید. به طور پیش فرض دسترسی به همه برنامه ها باز است و هیچ محدودیتی وجود ندارد. برای حذف نماد میانبر دوربین از صفحه قفل، باید دوربین گوشی را محدود کنید.
  • نوار لغزنده کنار دوربین را غیرفعال کنید.

با انجام این مراحل، اپلیکیشن دوربین آیفون شما غیرفعال می شود و دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید. با این کار نماد میانبر آن از صفحه قفل حذف می شود. اگر می خواهید دوباره از دوربین استفاده کنید، باید آن را فعال کنید. برای این کار قسمت بعدی را بخوانید.

چگونه می توانم برنامه دوربین آیفون و نماد میانبر قفل صفحه را دوباره فعال کنم؟

اگر می خواهید دوباره از برنامه دوربین در آیفون خود استفاده کنید، باید محدودیت را بردارید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به تنظیمات آیفون بروید و General را انتخاب کنید.
  • به تب Restrictions رفته و نوار لغزنده کنار گزینه Camera را سبز کنید.

با فعال کردن مجدد اپلیکیشن دوربین، نماد میانبر دوباره روی صفحه قفل ظاهر می شود و می توانید از دوربین استفاده کنید. اگر در مورد موارد توضیح داده شده در این مقاله ابهام یا سوالی دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا