اخبار تکنولوژی

مشکل درخواست مکرر وارد کردن رمز عبور اپل آیدی در آیفون‌ (۳ روش)

مشکل درخواست مکرر برای وارد کردن رمز اپل آیدی در آیفون

داشتن Apple ID (Apple ID) و رمز عبور به شما کمک می کند تا از امکانات و عملکردهای آیفون و آیپد اپل به نحو مطلوب تری استفاده کنید. استفاده از Apple ID به شما این امکان را می دهد که به سرویس های مختلف دستگاه مانند اپ استور دسترسی داشته باشید. اما گاهی اوقات هنگام استفاده از Apple ID برای کاربران مشکلات خاصی پیش می آید. یکی از این مشکلات این است که دستگاه به طور مکرر و آزاردهنده از شما می خواهد رمز اپل آیدی را وارد کنید.

این موقعیت برای بسیاری از کاربران ناخوشایند است و از آن شکایت می کنند. اگر این مشکل وجود داشته باشد، با وجود فعال بودن Apple ID، دستگاه دائماً از شما می خواهد رمز عبور را وارد کنید و حتی اگر رمز عبور را به درستی وارد کنید، پیام درخواست همچنان بر روی صفحه گوشی ظاهر می شود. اگر با این مشکل مواجه شدید اصلا نگران نباشید. Apple ID و حساب کاربری شما در معرض خطر قرار نگرفته یا رمز عبور شما به طور خودکار یا توسط شخص دیگری تغییر نکرده است. دو دلیل اصلی و مستقیم وجود دارد که چرا این مشکل در دستگاه iPhone یا iPad شما رخ می دهد. این در دو موقعیت اتفاق می افتد:

  • فقط آیفون خود را با ما بیاورید. آپدیت کردم
  • شما اخیراً محتویات آن را با استفاده از یک فایل پشتیبان بازیابی کرده اید

حال به این سوال می رسیم که چگونه این مشکل را برطرف کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اصلا پیچیده و سخت نیست. در این مقاله سعی می کنیم روش های حل مشکل درخواست های مکرر رمز اپل آیدی در آیفون را بررسی کنیم. اگر در مورد موارد توضیح داده شده در این مقاله ابهام یا سوالی دارید، از طریق شماره های موجود با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. با ما بمان.

روش اول: راه اندازی مجدد (من در حال راه اندازی مجدد هستم) گوشی آیفون

در برخی موارد، یک راه اندازی مجدد ساده می تواند مشکل درخواست مکرر رمز عبور Apple ID در آیفون را حل کند. البته پیشنهاد می کنیم برای موثرتر شدن این کار، دستگاه را ریبوت کنید. برای این کار باید دکمه های پاور و هوم آیفون خود را به طور همزمان فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید تا دستگاه راه اندازی مجدد شود. می توان گفت که این ساده ترین راه برای حل مشکل درخواست مکرر رمز عبور است. پس در مرحله اول به عنوان اولین و ساده ترین روش این کار را انجام دهید.

روش دوم: تنظیم مجددبازنشانی کنید) برای پیکربندی دستگاه با استفاده از گزینه تنظیمات را بازنشانی کنید

اگر در آیفون خود هارد ریست انجام داده اید و مشکل درخواست مکرر رمز اپل آیدی حل نشده است، توصیه می کنیم اطلاعات و تنظیمات دستگاه را به طور کامل ریست کنید. Apple iPhone یک گزینه تنظیمات بازنشانی دارد که می توان از آن استفاده کرد. برای این کار به تب تنظیمات آیفون بروید. گزینه General را انتخاب کرده و به قسمت Reset بروید. در اینجا گزینه Reset All Settings را انتخاب کنید و با آن موافقت کنید. با این کار تمام تنظیمات پیش فرض آیفون بازنشانی می شود.

روش سوم: بررسی قسمت هایی مانند کاربرد خرید کنید، فروشگاه آیتونز،برنامه های کاربردی خریدو به روز رسانی های دیگر

ممکن است دو روش بالا مشکل درخواست های مکرر رمز عبور Apple ID را حل نکند. در این مورد، ما به شما پیشنهاد می کنیم مواردی را که می خواهیم بگوییم انجام دهید. ابتدا وارد اپ استور آیفون شده و سپس به قسمت Purchased Apps رفته و اپلیکیشن های خریداری شده خود را بررسی کنید. به مواردی مانند مشکلات دانلود، پیام های خطا و مواردی از این دست توجه کنید. در مرحله بعد، تیک بزنید تا برنامه های خود را به روز کنید. اگر پس از دانلود و نصب برنامه خاصی با درخواست مکرر رمز عبور اپل آیدی خود مواجه شده اید، ممکن است به روز رسانی همان برنامه باعث این مشکل شده باشد. به همین ترتیب، اگر به تازگی اپلیکیشنی را نصب کرده اید و پس از نصب با این مشکل مواجه شدید، آن را حذف نصب کرده و از آیفون خود استفاده کنید.

توصیه ما این است که به تنظیمات و سپس iTunes & App Store در آیفون خود بروید. سپس از حساب خود خارج شوید و دوباره وارد شوید. این نیز می تواند در حل مشکل موثر باشد. اگر از حساب کاربری و Apple ID خود خارج شدید و دوباره نمی توانید وارد سیستم شوید، واضح است که مشکل شما مربوط به Apple ID است. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر، با کارشناسان ما در تلفن های موجود تماس بگیرید و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

روش چهارم: بخش های تحقیق مانند iCloud، iMessage و آی فیس تایم

ممکن است نتوانید با استفاده از روش سوم مشکل رمز عبور Apple ID را در آیفون خود حل کنید. اگر چنین است، توصیه می کنیم بخش های iCloud، iMessage و iFaceTime دستگاه خود را بررسی کنید. برای این کار ابتدا وارد تنظیمات iCloud شوید و حساب کاربری یا حساب کاربری تعریف شده برای آن را به طور کامل حذف کنید. توصیه می کنیم قبل از انجام این کار یک فایل پشتیبان از محتویات آیفون خود تهیه کنید.

اگر مشکل مربوط به سرویس iCloud نیست، تنظیمات تب های دیگر را بررسی کنید. iMessage و iFaceTime. این دو اپلیکیشن از اپل آیدی مانند سرویس iCloud نیز استفاده می کنند. بنابراین ممکن است یکی از این دو اپلیکیشن مشکل درخواست مکرر رمز اپل آیدی را ایجاد کرده باشد. پیشنهاد می کنیم هر دو برنامه و سرویس های مرتبط با آنها را غیرفعال و دوباره فعال کنید. هنگامی که این دو برنامه غیرفعال هستند، آیفون خود را برای مشکل بررسی کنید. همچنین پس از فعال سازی مجدد، آیفون خود را چک کنید تا ببینید مشکل از این دو اپلیکیشن است یا خیر.

روش پنجم: تغییر موقت اپل آیدی (شناسه اپل)

یکی از راه های دقیق بررسی مشکل این است که به طور موقت با اپل آیدی دیگری وارد دستگاه آیفون خود شوید و از آن استفاده کنید و آن را از نظر وجود مشکل بررسی کنید. برای این کار به تب تنظیمات آیفون خود بروید و گزینه iCloud را انتخاب کنید.

به انتهای لیست رفته و گزینه Sign Out را انتخاب کرده و با تایید آن از حساب کاربری خود خارج شوید. لطفا توجه داشته باشید که اگر از نسخه های قدیمی سیستم عامل iOS استفاده می کنید، باید به جای Exit گزینه Delete را انتخاب کنید.

اکنون یکی از دو گزینه Keep on my device یا Delete from my device را انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم این کار را با هر دو گزینه انجام دهید. در مرحله اول، Keep on My Device را انتخاب کنید تا اطلاعات مربوط به مرورگر سافاری، لیست مخاطبین و غیره ذخیره شود. در آیفون شما در مرحله دوم گزینه Delete from my device را انتخاب کنید. با انتخاب یکی از این دو گزینه رمز عبور Apple ID خود را وارد کنید.

من الان دارم از این استفاده میکنم ارتباط به My Apple ID بروید و Manage your Apple ID را انتخاب کنید. حالا اپل آیدی و رمز عبور خود را وارد کنید. با انتخاب گزینه Sign in و انتخاب گزینه Edit وارد حساب Apple ID خود شوید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید، این گزینه درست در کنار قسمت Apple ID و Primary Email Address قرار دارد. حالا باید آدرس ایمیلی که در سرویس iCloud وارد کرده اید را در اینجا وارد کرده و ذخیره کنید. در این صورت نیازی به تایید آدرس ایمیل خود ندارید. پس از انجام این مراحل در قسمت My Apple ID گزینه Sign Out را انتخاب کرده و از سیستم خارج شوید. به احتمال زیاد پس از انجام این کار، مشکل درخواست مکرر رمز عبور اپل آیدی حل خواهد شد.

روش ششم: سیستم عامل آیفون را آپدیت کنید

گاهی اوقات مشکل این است که سیستم عامل دستگاه iOS شما قدیمی است. به همین دلیل توصیه می کنیم سیستم عامل آیفون خود را بررسی کنید و در صورت عدم وجود آپدیت برای آن، آن را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید. اما قبل از انجام این کار، توصیه می کنیم از تنظیمات و محتوای آیفون خود یک فایل پشتیبان تهیه کنید.

حالا به تنظیمات بروید و General را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه Software Update دستگاه برای به روز رسانی سیستم عامل بررسی می شود. توجه داشته باشید که برای این کار باید دستگاه شما به اینترنت متصل باشد.

اگر بروزرسانی برای آیفون شما وجود دارد، آن را دانلود و نصب کنید. سپس با استفاده از گزینه Logout از دستگاه خود خارج شوید. اگر هنگام بازگردانی فایل پشتیبان از شما اپل آیدی و رمز عبور خواسته شد، گزینه Skip را انتخاب کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد نکنید. پس از تکمیل فرآیند بازیابی اطلاعات دستگاه، وارد iCloud شوید و با وارد کردن مشخصات حساب وارد شوید.

اگر بعد از انجام تمام این ۶ روش مشکل همچنان پابرجا بود، چه کنیم؟

اگر مشکل درخواست مکرر برای وارد کردن رمز اپل آیدی با انجام تمام روش های ذکر شده در این مقاله حل نشد، توصیه می کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید و کمک بخواهید، زیرا مقاله کوتاهی مانند این مقاله نمی تواند شامل همه روش های موثر باشد. برای حل چنین مشکلاتی بنابراین، برای حل مشکل نیاز به کمک حرفه ای وجود دارد. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا