رپورتاژ آگهی

تولیدی لیوان یک بار مصرف کاغذی

لیوان کاغذی به خاطر کاربرد گسترده و مزایای زیادی که دارد، یکی از کالاهای پرفروش در سال های اخیر بوده است و تقاضا برای خرید این نوع از ظروف یک بار مصرف بسیار بالا بوده است. به همین خاطر است که شرکت‌ها و کمپانی‌های متعددی برای تولید این کالا بسیج شده و در صدد هستند تا در این بازار پر رونق سهمی داشته باشند. در ای مقاله قصد داریم در خصوص راه‌ اندازی کارگاه تولیدی لیوان یک بار مصرف صحبت کنیم.

لیوان کاغذی

لیوان کاغذی یکی از انواع ظروف یک بار مصرف است که از نوع خاصی کاغذ عایق شده تهیه می‌شود. این لیوان در انواع مختلف مانند ساده، دوجداره، دردار و اندازه‌های مختلف برای سرو شات اسپرسو، چای، سیب زمینی و سوخاری و غیره تولید می‌شود. به همین خاطر است که مشاغل زیادی می‌توانند از مشتری‌های تولیدی لیوان یک بار مصرف باشند.لیوان کاغذی علاوه بر کاربردهای متنوعی که دارد، یک مزیت مهم دیگر هم دارد و آن هم امکان چاپ تبلیغات روی آن است. لایه خارجی لیوان از کاغذ است و شما می‌توانید هر طرحی را به سلیقه خودتان روی آن چاپ کنید. به همین خاطر این لیوان‌ها تنوع و زیبایی چشمگیری دارند. از آن مهم‌تر شما همواره می‌توانید لوگو یا شعار تبلیغاتی خودتان را روی آن چاپ کنید و از آن برای مصارف تبلیغاتی استفاده کنید. به خاطر تمام این مزایا این نوع از ظروف یک بار مصرف، همواره فروش خوبی داشته و بازار پررونقی دارند.

لیوان کاغذی ساحل جنوب

همانطور که در سایت فردا نیوز آمده است : لیوان کاغذی یک لیوان یکبار مصرف است که از کاغذ ساخته شده و معمولاً با مقداری پلاستیک یا موم پوشانده می شود تا از نشت مایعات یا خیس شدن کاغذ جلوگیری کند. اغلب این لیوان های یکبار مصرف ممکن است از کاغذهای بازیافتی ساخته شده باشند و به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار بگیرند. امروزه محبوبیت و تقاضای لیوان های یکبار مصرف کاغذی با سرعت بیشتری افزایش یافته است.

خیلی از مردم این روزها به فکر راه اندازی شغل مستقل برای خودشان هستند یکی از گزینه‌های پردرامد، تولید لیوان‌های کاغذی یکبار مصرف می‌باشد که درامدزایی خوبی دارد. برای این منظور به دستگاه‌های مخصوص نیاز دارید. این دستگاه در برندهای مختلف تولید شده و مزایای زیادی دارد. با تهیه این دستگاه شما تنها نیاز به یک محیط کوچک برای شروع کسب و کارتان دارید. کسانی که به دنبال راه‌اندازی کسب و کار با بودجه کم هستند، می‌توانند شروع به تولید لیوان یک بار مصرف کنند و از آن به عنوان یک منبع درامد استفاه کنند. این لیوان‌ها با توجه به اینکه در حجم بالا تولید می‌شوند و فروش خوبی هم دارند، درامد خوبی هم برای شما ایجاد می‌کنند. در ادامه به مزایای استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی می پردازیم.

مزایای خرید دستگاه تولید لیوان یک بار مصرف

درامد ماهانه ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان

متاسفانه این روزها با رشد تورم، درامد پایین مردم پاسخگوی بسیاری از نیازهای آن‌ها نیست. کسب و کارهای مختلف مانند تولیدی لیوان کاغذی یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن در امد بالا است. با خرید یک دستگاه تولید لیوان کاغذی می‌توان درامد ماهانه خوبی داشته باشید. اگر خوب کار کنید و مشتری‌های خوبی پیدا کنید، درامد شما می‌تواند به ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان در ماه هم برسد.

راحتی کار با دستگاه

اگر نگران این هستید که نتوانید با دستگاه کار کنید، باید بگوییم که دستگاه تولید لیوان کاغذی ساز و کار ساده‌ای دارد و کار کردن با آن بسیار راحت است. حتی اگر تاکنون با دستگاه‌های صنعتی کار نکرده‌اید، باز هم به سادگی می‌توانید کار کردن با این دستگاه را یاد بگیرید.

فضای کار کوچک برای راه اندازی کارگاه

بعضی از دستگاه‌های صنعتی فضای بسیار کوچکی را اشغال می‌کنند. بنابراین تهیه کارگاه برای شما بسیار ساده است. شما تنها به یک فضای ۲۰در ۳۰ متری نیاز دارید.

کار با برق تک فاز

همانطور که می‌دانید برخی از دستگاه‌های صنعتی برای کار به برق سه فاز نیاز دارند. به همین خاطر نمی‌توان آن‌ها را در فضاهای مختلف مانند کارگاه‌های داخل شهر، پارکینگ‌ها و غیره استفاده کرد. دستگاه تولید لیوان کاغذی می تواند با برق تک فاز و خانگی هم کار کند. پس نیازی به استفاده از برق سه فاز ندارد. همین امر دست شما را باز می‌گذارد تا هر مکانی را برای کارگاه انتخاب کنید.

در دسترس بودن مواد اولیه

یکی دیگر از مزایای این شغل این است که مواد اولیه مورد نیاز آن به سادگی قابل تهیه می‌باشد. کاغذ مورد نیاز این کار به وفور و به سادگی در ایران پیدا می‌شود و ایران سابقه خوبی در تولید کاغذ مرغوب دارد و مشکلی برای خرید این ماده وجود ندارد. از طرفی قیمت خرید مواد اولیه برای تولید لیوان کاغذ زیاد بالا نیست  که نتوان از پس پرداخت آن بر بیایید. پس با خرید یک دستگاه تولید لیوان کاغذی و تامین مواد اولیه به سادگی می‌توانید به درامد برسید.

روند فروش ساده لیوان‌ها

لیوان‌های کاغذی از جمله محصولاتی هستند که معمولا تقاضا برای خرید آن‌ها بالا بوده و هر مغازه یا کمپانی یا کسب و کار کوچکی برای خرید آن‌ها اقدام می‌کند. در سطح شهر همواره فروشگاه‌هایی برای فروش ظروف یک بار مصرف وجود دارند که شما می‌توانید کالای آن‌ها را تامین کنید. همچنین کسب و کارهایی مانند تالارهای پذیرایی، کافی‌شاپ‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، شرکت‌های مختلف و غیره جز خریداران این لیوان‌ها هستند که می‌توانید آن‌ها را به عنوان مشتری جذب کنید. با توجه به کاربرد وسیع این کالا، مشتری پیدا کردن برای آن هم بسیار ساده است.

قیمت عمده لیوان کاغذی

قیمت مناسب دستگاه تولید لیوان یک بار مصرف

راه‌اندازی هر کسب و کار جدید معمولا سختی‌های خودش را دارد و هزینه‌بر است. بسیاری از افراد هم به خاطر کمبود سرمایه نمی‌توانند کسب و کار خودشان را شروع کنند. ولی خوشبختانه دستگاه‌های تولید لیوان کاغذی بسیار ارزان بوده و به سادگی قابل خریداری هستند. دستگاه لیوان کاغذی قیمت مناسبی دارند و در عرض چند ماه سرمایه شما بازمی‌گردد. قیمت این دستگاه از ۲۲۰ تومان شروع شده و به نسبت برند دستگاه، کیفیت دستگاه و غیره قیمت دستگاه هم همواره تغییر می‌کند. با توجه به قیمت دستگاه و تغیرات قیمت کاغذ، قیمت عمده لیوان کاغذی نیز در بازار امروز متغیر شده است.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که هزینه‌ای که برای خرید دستگاه پرداخت می‌کنید، در عرض ۱۰ ماه به شما برمی‌گردد و پروسه سوددهی خیلی زود شروع می‌شود.

در حال حاضر دستگاه‌های تولید لیوان یک بار مصرف در برندها و مارک‌های مختلف در بازار وجود دارند. خوشبختانه انواع آن در ایران موجود هستند و قابل خریداری هستند. خیلی از مجموعه‌ها اقدام به تامین انواع مارک‌های دستگاه تولید لیوان کاغذی از جمله ویکتوری کرده اند. مار‌ک‌های ایرانی دستگاه هم معتبر هستند و با قیمت خوبی در اختیار خریدار قرار می‌گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیوان های کاغذی یکبار مصرف به سایت sj-cup.ir مراجعه نمایید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا