رپورتاژ آگهی

چگونه بهترین هولدر موبایل برای ماشین خود را پیدا کنیم؟

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که جهت خرید بهترین هولدر موبایل برای ماشین خود دچار شک و تردید هستید یا شاید بر این باور هستید که  انتخاب شما ممکن است بهترین انتخاب نباشد تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا ضمن بررسی نکات مهم با سایر عوامل موثر در انتخاب درست بهترین نگهدارنده‌ های گوشی ماشین آشنا شویم.

راهنمای خرید بهترین هولدر موبایل و پایه نگهدارنده گوشی خودرو

توجه به مشخصات فیزیکی هولدر و همچنین گوشی موبایل یا تبلت، با توجه به فضایی که درون خودرو در اختیار دارید از مقدمات خرید بهترین نگهدارنده گوشی خودرو است.بنابراین رعایت نکات زیر از اهمیت بسزایی برخوردار است:

بهترین هولدر موبایل و نگهدارنده گوشی خودرو

  • طراحی کابین و فضای داخلی ماشین:

طراحی فضای داخلی ماشین‌ها با یکدیگر تفاوت دارد، اتاقک و جلوی کابین ماشین در بعضی از مدلهای ماشین بزرگ و پیچیده در مدل‌های دیگر به صورت کوچک و ساده طراحی شده است. هولدر‌های بزرگ برای ماشین‌هایی که فضای کم و کوچکی دارند دید راننده را مختل می‌کند .

قسمت شیشه‌ها و داشبورد در بعضی از خودروها به صورت صاف و هموار و در بعضی مدل‌های جدید به صورت منحنی شکل و شیبدار طراحی شده است دریچه‌های کولر نیز در خودرو‌های مختلف متفاوت است.بنابراین باید متناسب با فضای داخلی ماشین و امکاناتی که دارد، متناسب با سایز و ابعاد گوشی خود بهترین هولدر موبایل برای ماشین را انتخاب کنید.

  • نوع هولدر موبایل برای ماشین

نوع هولدر موبایل برای خودرو خود را سلیقه‌ای انتخاب نکنید، علاوه بر تناسب هولدر با وزن و ابعاد گوشی  با توجه به موقعیتی که قصد اتصال هولدر را دارید نوع آنرا مشخص کنید، به طور مثال اگر قصد نصب هولدر در دریچه‌های کولر را دارید از هولدر دریچه کولر استفاده کنید.البته مکان ثابت می‌تواند راننده را محدود کند و یا ممکن است در برخی مواقع قصد داشته باشیم مکان هولدر را تغییر دهیم .

به طور مثال در زمان تابش نورآفتاب و انعکاس نور در صفحه نمایش موبایل، عملا کار با موبایل ناممکن است ،هرچند در این مواقع با استفاده از سایه بان گوشی برای هولدر موبایل میتوان از انعکاس نور جلوگیری کرد، اما با استفاده از هولدر‌های موبایل چندکاره که از قابلیت اتصال به چند موقعیت متفاوت بهره می‌برند نیز میتوانید جای هولدر خود را تغییر دهید: به طور مثال از دریچه‌های کولر جدا کنید و به شیشه یا داشبورد متصل نمایید.

انواع هولدر موبایل ماشین

پایه‌های نگهدارنده گوشی موبایل برای خودرو طراحی‌های مختلفی دارند، مهمترین آنها هولدر دریچه‌ای، مغناطیسی، گیره‌ای، داشبوردی، شیشه‌ای، آینه‌ای، جالیوانی است که برای دسترسی راحت در مسیریابی برای رانندگان در سفر به خصوص رانندگان تاکسی‌های آنلاین اسنپ و تپسی مناسب است. هولدرهای با قابلیت شارژ بی سیم نیز نمونه دیگری از هولدرهای هوشمند هستند که علاوه بر نگهدارنده گوشی قابلیت شارژ با سرعت شارژ سریع را دارند که دیگر نگرانی بابت از دست رفتن شارژ گوشی وجود نخواهد داشت.همچنین توجه به نوع هولدر متناسب با گوشی از دیگر نکات حائز اهمیت در هنگام خرید نگهدارنده گوشی برای ماشین است.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین شما چه هولدری است؟

رانندگی هنگام صحبت با تلفن، گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا استفاده از GPS خطرناک است. ممکن است باعث شود که در هر زمانی حواس شما پرت شود و منجر به تصادفات ناگهانی شود. خوشبختانه با وجود مدل‌های مختلفی از هولدر موبایل برای خودرو و نصب آنها در ماشین می‌توان تا حد زیادی مانع از حوادث رانندگی شد.

دنیای هولدرهای موبایل با این که به درون خودرو محدود می‌شوند بسیار گسترده است. از جالیوانی و جای سی دی ضبط گرفته تا آینه بالای خودرو و حد فاصله بین این دو، دریچه‌های کولر، داشبورد، شیشه و حتی روی فرمان راننده هم می‌توان هولدر موبایل را نصب کرد.همچنین در مقاله‌ای جداگانه بهترین هولدرهای موبایل برای ماشین‌ های مختلف مورد بررسی قرار گرفتند تا با توجه به نیاز و فضای خودرو خود انتخاب دقیقی داشته باشید.

مزایا استفاده از بهترین نگهدارنده گوشی برای ماشین

 

پیشرفت تکنولوژی‌های به کار رفته در موبایل باعث شده که این گجت‌های هوشمند به عنوان یکی از پرکاربردترین لوازم در طول روز همیشه همراه ما باشند. از طرفی دیگر ممکن است به هنگام رانندگی جهت استفاده از گوشی موبایل خود دچار سردرگمی و حواس پرتی شویم و یا به صورت ناگهانی گوشی موبایل از دست ما سقوط کند، مهمترین مزایا استفاده از بهترین هولدر موبایل ماشین به ترتیب زیر است:

  • دسترسی آسان و سریع

تکنولوژی های جدید در گوشی ها به خصوص باتری هایی که در آنها به کار رفته، باعث شده که گوشی های موبایل با ابعاد بزرگتری تولید شوند ، به همین دلیل نگهدارنده های گوشی با ابعاد کوچک طراحی شدند تا به سادگی بتوان با یک دست موبایل را درون آنها قرار داد و به سادگی در کوتاه ترین زمان از گوشی خود جهت مسیریابی ، پاسخ به تماس های تصویری و . . . استفاده کنید.

  • کاهش خسارات و تصادفات رانندگی

اهمیت استفاده از هولدر موبایل زمانی بیشتر از قبل حس می‌شود که شما بدانید هزینه‌هایی ناشی از افتادن گوشی موبایل می تواند به اندازه ای باشد که شما برای تعویض ال سی دی گوشی خود مجاب به پرداخت مبلغ قابل توجهی شوید یا گوشی خود را تعویض کنید.

علاوه بر این زمانی که در حال رانندگی هستید،عدم توجه به مسیر جاده، بخاطر پاسخ به پیام یا تماس تلفنی میتواند خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری به بار آورد.

  • جلوگیری از جریمه‌های رانندگی ناشی از استفاده از گوشی تلفن همراه

استفاده از تلفن همراه جهت پاسخ به تماس در هنگام رانندگی، مخالف قوانین راهنمایی و رانندگی است و جریمه‌های سنگینی دارد و این یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از هولدر موبایل برای رانندگی، اسنپ، تپسی و تاکسی‌های اینترنتی است .جریمه استفاده از گوشی موبایل در حین رانندگی را فدای یکبار خرید هولدر نکنید.

بهترین جای نصب هولدر موبایل در ماشین

بهترین حای نصب هولدر موبایل در ماشین

تاکنون با انواع مختلفی از هولدرهای موبایل خودرو و همچنین اهمیت آنها درهنگام رانندگی آشنا شدیم.نکته بعدی توجه به میزان فضا و اتاقک داخلی خودرو است که با در نظر گرفتن آن میتوانید انتخاب دقیق تری داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید تا به  بررسی  بهترین جای نصب هولدر در ماشین های مختلف بپردازیم.

بهترین هولدر برای ماشین پژو ۴۰۵

فضای داخلی و طراحی جلوی ماشین پژو ۴۰۵ گسترده و هموار است به همین دلیل انتخاب بهترین پایه نگهدارنده گوشی و محل نصب هولدر ۴۰۵ کار دشواری نیست . فضای گسترده و هموار داشبورد ، شیشه ها انتخاب انواع هولدر موبایل را برای ما ساده تر کرده است .اگرچه نصب هولدر دریچه ای به روی دریچه های کولر مستطیل شکل نیز امکان پذیر است اما در انتخاب بهترین هولدر موبایل برای ماشین پژو ۴۰۵ دست شما باز است و شما میتوانید مکانی که حداکثر دسترسی را به گوشی موبایل دارید ،مد نظر قرار بدید.

فاصله مناسب صندلی تا فرمان خودرو و صاف بودن داشبورد سمت راننده انتخاب هولدر های چسبی قابل نصب روی داشبورد گزینه مناسبی است.البته میتوان از هولدرهای مکنده ای قابل نصب روی شیشه هم استفاده کرد.

بهترین هولدر موبایل برای پژو پارس

طراحی اتاقک جلوی ماشین پژو پارس همانند ۴۰۵ وسیع و بزرگ است و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و نیاز به خرید یک نوع هولدر خاص گران قیمت با قابلیت‌های ویژه نیست.از دریچه‌های کولر گرفته تا داشبورد و شیشه همگی به عنوان محل نصب هولدر پژو پارس مناسب هستند بنابراین می‌توان از فضای باز موجود جهت نصب انواع هولدر موبایل نهایت استفاده را کرد.

نصب هولدرهای چسبی، مکنده، گیره‌ای در سمت راننده به روی شیشه یا داشبورد و حتی صفحه کیلومتر ممکن است . اما جهت جلوگیری از مختل شدن دید راننده بهتر است وسط شیشه یا داشبورد را برای اتصال بهترین هولدر برای ماشین پژو پارس مد نظر قرار داد.

بهترین هولدر برای ماشین پژو ۲۰۶

حجم داخلی کابین و فضای جلوی ماشین ۲۰۶ کوچک و نسبتا جمع و جور است.علاوه بر این طراحی منحنی شکل قسمت داشبورد و شیشه در این خودرو باعث شده، پیدا کردن بهترین جای نصب هولدر موبایل کمی دشوار کرده است. اگرچه میتوان از هولدرهای قابل نصب به روی شیشه و داشبورد استفاده کرد اما ممکن است به نوع دیگری که ابعاد کوچکتر داشته باشد نیاز داشته باشیم.بنابراین اگر بخواهیم بهترین پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین ماشین ۲۰۶ را انتخاب کنیم از نظر ابعاد نوع دریچه ای بهترین گزینه است هولدر های شیشه جلوی خودرو با بازوهای کشیده را برای اتصال قوی تر می توان انتخاب کرد.همچنین می توانید با مطالعه مقاله بهترین هولدر موبایل برای  ماشین ۲۰۶ با نمونه های مختلفی از هولدر قابل نصب در این خودر آشنا شوید.

بهترین هولدر برای ماشین پراید

انتخاب بهترین پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین پراید چندان سخت نخواهد بود . فضای مناسب قسمت جلوی ماشین نصب انواع هولدر ماشین را ساده تر کرده است و میتوان از هولدرهای مغناطیسی، دریچه ای، چسبی ،مکنده ای ،گیره ای، آینه ای متناسب با سلیقه خود استفاده کرد. البته در بعضی از مدلهای پراید دریچه های کولر به صورت دایره ای شکل طراحی شده اند و استفاده از هولدر دریچه ای برای آنها مناسب نیست.

بهترین هولدر برای ماشین اسنپ

استفاده از هولدر موبایل برای رانندگان تاکسی ، اسنپ و حتی رانندگان بیرون شهر از اهمیت ویژه ای دارد. از پیدا کردن مبدا مسافر گرفته تا رسیدن به مقصد مورد نظر ،همه با استفاده از گوشی و اپلیکیشن های مسیریابی انجام می شود .

با توجه به اینکه مدل های مختلف ماشین و فضای داخلی آنها را بررسی کردیم ،انتخاب بهترین جای نصب هولدر موبایل در ماشین تا حدود زیادی ساده تر شده است.شما میتوانید با خرید بهترین هولدر موبایل برای اسنپ و تاکسی های اینترنتی به سادگی مسیرهای مبدا و مقصد خود را دنبال کنید.اگر مداوم در حال سفر و مسیریابی هستید بهترین هولدر موبایل برای ماشین هولدر های با قابلیت شارژ بی سیم است.

ویژگی‌های که بهترین هولدر موبایل ماشین باید داشته باشد

با بهترین هولدرهای موبایل برای ماشین‌های مختلف آشنا شدیم و محل نصب هرکدام را معرفی کردیم . اما برای خرید و انتخاب یک نگهدارنده خوب پس از اینکه نیاز خود را سنجیدید ویژگی‌های مهم دیگری وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

ویژگی‌های که بهترین هولدر موبایل ماشین باید داشته باشد

  • جنس بدنه هولدر موبایل و متریال به کار رفته در آن از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد، اکثر هولدرهایی که با کیفیت پایین هستند بعد از مدتی از ناحیه گیره‌ها دچار شکستگی می‌شوند و یا چسبندگی خود را از دست می‌دهند.
  • تنظیم ارتفاع با پایه تلسکوپی:استفاده از هولدر موبایل و نصب آن بهتر است به متدها و ویژگی‌های روز بهترین هولدر‌های موبایل مناسب برای تاکسی اینترنتی، اسنپ، تپسی مجهز باشد.
  • هولدر موبایل را متناسب با گوشی موبایل و فضای کابین خودرو تهیه کنید.بسیار از هولدرهای موبایل توانایی تحمل گوشی‌های سنگین را ندارند و همینطور ممکن است فضای زیادی از خودرو شما را اشغال کنند.
  • به قابلیت‌های ویژه هولدر که به شما کمک می‌کند توجه کنید: استفاده از هولدر به عنوان شارژر، قابلیت جابجایی و نصب در مکان‌های مختلف ماشین، چرخش ۳۶۰ درجه، استفاده یک دست از قابلیت‌هایی است که کمک میکند تا در حین رانندگی ضمن دسترسی آسان به گوشی زاویه دید وسیع تری داشت و در مسیریابی‌ها با دید بهتری رانندگی کرد.
  • اتصال دو نقطه‌ایزمانی که صحبت از بهترین هولدر موبایل برای ماشین می‌کنیم صرفه نظر از این که چه نوع هولدری را استفاده می‌کنیم این قابلیت منجر به محافظت بیشتر از گوشی موبایل می‌شود، به طور مثال هولدر شیشه‌ای با بازوی بلند و گیره‌ای که دارد هم به شیشه ماشین از طریق کاپ مکنده(Cup Suction) و هم از طریق بازوی بلند به روی داشبورد می‌چسبد و این کار باعث می‌شود که هولدر و گوشی محکم در جای خود قرار بگیرد.
  • قابلیت شارژ بی سیم:نگهداری از گوشی موبایل در دیدرس همزمان با شارژ گوشی موبایل دیگر نگرانی‌های خالی شدن شارژ گوشی، استفاده از پاوربانک و یا سیم‌های دست و پا گیر را برطرف می‌کند.

خرید اینترنتی هولدر موبایل برای ماشین از فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس

خرید اینترنتی هولدر موبایل و پایه نگهدارنده گوشی خودرو این روز‌ها با توجه به کاربرد زیاد گوشی‌های هوشمند، بیشتر از همیشه مورد استقبال قرار گرفته است و با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس با چندین سال سابقه یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در زمینه فروش هولدر گوشی موبایل و پایه نگهدارنده گوشی با کاربردهای متفاوت است، می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی این فروشگاه Http: //digisatis.com ضمن مشاهده محصولات خود نسبت به خرید بهترین هولدر موبایل برای ماشین به صورت عمده و تکی اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا