اخبار تکنولوژی

تمام مشخصات فنی گوشی جذاب گلکسی A25 5G سامسونگ فاش شد

به گزارش کافه نیوز یک افشاگر تمام مشخصات فنی گوشی جذاب گلکسی A25 5G سامسونگ را پیش از رونمایی رسمی فاش کرده است. تصاویر گلکسی ای ۲۵ هم در دست ما قرار دارد.

گوشی گلکسی ای ۲۵ سامسونگ، تازه‌ترین عضو گوشی‌های میان‌رده خانواده Galaxy A سامسونگ است که به‌زودی عرضه می‌شود. چند روز پیش شاهد انتشار جزئیاتی از این دستگاه بودیم، اما حالا تمام مشخصات فنی گلکسی A25 5G به‌لطف گزارشی که توسط Appuals منتشر شده را در اختیار داریم.

مشخصات فنی و قیمت گلکسی A25 5G

گلکسی ای ۲۵ به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز است که یک بریدگی به‌شکل قطره آب در بالای آن حضور دارد تا از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی میزبانی کند. در پشت دستگاه هم شاهد حضور دوربین سه‌گانه‌ای هستیم که از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل می‌شود.

تصویر رسمی گلکسی ای ۲۵ سامسونگ

این دیوایس از چیپست اگزینوس ۱۲۸۰ سامسونگ قدرت می‌گیرد که ۶/۸ گیگ رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگ حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند. این همان تراشه‌ای است که سامسونگ سال گذشته روی گوشی‌های جذاب گلکسی A33 و گلکسی A53 خود به‌کار برده بود. از دیگر جزئیات فنی این محصول هم باید به ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ظرفیت باتری با توان شارژ ۲۵ واتی و پورت USB-C اشاره کرد.

آنطور که منبع فاش کرده، این گوشی در دو نسخه با ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه و ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه عرضه خواهد شد که قیمتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ یورو خواهند داشت. هنوز تاریخ رونمایی و عرضه دقیق گلکسی ای ۲۵ سامسونگ مشخص نیست؛ بنابراین منتظر اخبار جدیدتر از این میان‌رده جذاب و خوش فروش باشید. دیگر اخبار گلکسی ای ۲۵ را در لینک‌های زیر دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا