اخبار تکنولوژی

تلگرام از تغییر الگوریتم جستجو و پشتیبانی داخلی از کیف پول رمزارز TON خبر داد

مدیر عامل تلگرام اعلام کرد که الگوریتم قسمت جستجو تغییر کرده و کاربران می توانند از منوی این برنامه به کیف پول TON دسترسی داشته باشند.

تلگرام الگوریتم جستجوی کانال ها و گروه ها را تغییر داد تا اعضای جعلی آنها در رتبه بندی نتایج تاثیری نداشته باشند. علاوه بر این، قرار است پشتیبانی داخلی از کیف پول رمزنگاری TON به این پیام رسان اضافه شود.

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام با انتشار پستی در کانال شخصی خود از تغییر روش جستجوی کانال ها و گروه های عمومی در این پیام رسان خبر داد. اکنون فقط آن دسته از اعضای یک کانال یا گروه برای طبقه بندی کانال ها و گروه هایی که کاربران واقعی هستند در نظر گرفته می شوند.

به عنوان مثال، دوروف می‌گوید که کانال‌هایی که اعضای ممتاز بیشتری دارند، به طور کلی رتبه بالاتری خواهند داشت. اما اگر یک کاربر ممتاز خاص در کانال های زیادی مشترک شود، تأثیر آن کاربر در بهبود رتبه موتور جستجوی آن کانال ها کاهش می یابد.

مدیر عامل تلگرام می گوید در این الگوریتم جدید، کانال های مرتبط با کشور کاربر نیز در اولویت بالاتری قرار دارند. به گفته دوروف، تاکنون این تغییر بازخورد بسیار مثبتی دریافت کرده است.

در گذشته، کانال های عمومی با اعضای بیشتر در بالای نتایج جستجو قرار می گرفتند. دوروف می گوید که این سیستم برای مدت طولانی کار می کرد، اما به تدریج مردم شروع به سوء استفاده از این الگوریتم کردند. به همین دلیل است که اکنون تلگرام برای حضور کاربران واقعی در یک کانال ارزش بیشتری قائل است.

در حال حاضر، اگر عبارتی را در تلگرام جستجو کنید، ابتدا کانال هایی را خواهید دید که اعضای واقعی بیشتری دارند. این در مورد گروه ها نیز صدق می کند و بدیهی است که می تواند منجر به رشد گروه های کوچکتر شود که مفیدتر هستند.

تلگرام از تغییر الگوریتم جستجو و پشتیبانی داخلی از کیف پول رمزارز TON خبر داد

پشتیبانی داخلی از کیف پول ارز دیجیتال TON در تلگرام

دوروف همچنین در پست دیگری اعلام کرد که تلگرام کیف پول رمزنگاری TON را از نوامبر به منوی این اپلیکیشن اضافه خواهد کرد. البته اگر قبلا از این کیف پول با آدرس @wallet استفاده کرده اید و از آخرین نسخه تلگرام استفاده می کنید، بدیهی است که همین الان می توانید این منو را مشاهده کنید.

مدیر عامل تلگرام می گوید این تغییر به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که صدها ویژگی جدید مشابه آنچه در پلتفرم Fragment ارائه می شود در اختیار کاربران قرار دهند. Ton Wallet بخشی از پروژه TON است که تلگرام سال ها پیش شروع به کار کرد و نیمه کاره رها کرد. این پروژه اکنون توسط بنیاد TON که تحت کنترل جامعه منبع باز است، مدیریت می شود.

با توجه به مشکلات پیش آمده در پروژه TON تلگرام در آمریکا، کیف پول TON در آمریکا و ظاهرا در چندین بازار دیگر موجود نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا