اخبار تکنولوژی

تغییر کیبورد گوشی‌های اندرویدی (۱ دقیقه)

نحوه تغییر صفحه کلید در گوشی های اندرویدی

تعداد زیادی از کاربران مدت زیادی است که از گوشی های هوشمند با صفحه نمایش لمسی استفاده می کنند که باعث شده صفحه کلید لمسی جایگزین صفحه کلید فیزیکی گذشته شود. یکی از مزایای استفاده از کیبورد لمسی در موبایل و تبلت، امکان سفارشی سازی و همچنین تعویض بی دردسر کیبورد در مواقع نیاز است. در مقاله زیر نحوه تغییر کیبورد موبایل و تبلت با سیستم عامل اندروید را توضیح خواهیم داد.

صفحه کلید مورد نظر را دانلود و نصب کنید.

در دستگاه اندرویدی خود، به بخش Google Play یا سایر فروشگاه های نرم افزار اندروید بروید، صفحه کلید مورد نظر خود را پیدا و نصب کنید.

  • با رفتن به تنظیمات دستگاه، در این مرحله صفحه کلید از طریق تنظیمات دستگاه اندروید فعال می شود.
  • به تب Language and input رفته و از لیست تنظیمات به دنبال زبانه و زبانه ورودی بگردید و آن را انتخاب کنید.
  • صفحه کلید جدید را فعال کنید. در این بخش اول گزینه Current keyboard یا “current keyboard” را انتخاب کنید و بعد از پنجره باز شده روی Choose Keyboard کلیک کنید. در صفحه بعدی که می توانید لیست کیبوردهای نصب شده را مشاهده کنید، صفحه کلید جدید را فعال کنید. لطفاً توجه داشته باشید که در برخی از دستگاه ها صفحه کلید را می توان از صفحه زبان و ورودی فعال کرد.
  • شروع به تایپ کنید. یک برنامه پیام رسانی را باز کنید و یک پیام جدید تایپ کنید تا صفحه کلید ظاهر شود.
  • صفحه کلید را تغییر دهید. این قسمت از تغییر کیبورد بستگی به سیستم و نسخه اندروید دارد و از پنجره باز شده Input Method را انتخاب کنید. در دستگاه‌هایی با نسخه‌های جدید اندروید که کلید نرم‌افزاری در پایین دستگاه ندارند، وقتی صفحه‌کلید روی صفحه ظاهر می‌شود، از قسمت هشدارها Change keyboard را انتخاب کنید. حالا صفحه کلید را از پنجره باز انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله