اخبار تکنولوژی

آموزش تصویری نحوه استفاده از نسخه وب ایتا (eitaa web) در گوشی و کامپیوتر

پیام رسان ایتا (eitaa) یکی از این پیام رسان هاست بهترین پیام رسان های ایرانی پس از فیلتر کردن پیام رسان های خارجی مانند تلگرام و واتس اپ به طور گسترده استفاده می شود. برای استفاده از آن نیازی به نصب آن بر روی گوشی یا کامپیوتر خود ندارید. شما به راحتی می توانید از نسخه وب ایتا استفاده کنید. در مورد نحوه استفاده از نسخه وب ita بیشتر توضیح خواهیم داد.

ایتا وب چیست؟

اگر به وب سایت رسمی ITA در eitaa.com مشاهده می کنید که این پیام رسان ایرانی دارای نسخه اندروید، نسخه iOS، نسخه دسکتاپ و نسخه تحت وب می باشد. سه نسخه اول ITA باید نصب شوند، اما برای استفاده از نسخه وب ITA یا ITA Web نیازی به نصب هیچ برنامه ای ندارید.

 

 

مزایای استفاده از نسخه وب IT

یکی از مهمترین مزایای استفاده از ایتا وب دسترسی آسان بدون نیاز به نصب اپلیکیشن است. شما می توانید از طریق یک مرورگر وب به حساب خود دسترسی داشته باشید. همچنین صرفه جویی در حافظه تلفن همراه از دیگر مزایای ایتا وب است.

نحوه ورود به وب سایت ita

شما نیازی به نصب ita web ندارید، نحوه استفاده از پیام رسان ita وب در ویدیوی زیر نشان داده شده است:

صفحه جستجوی Google را در تلفن، لپ تاپ یا رایانه خود باز کنید و Ita Web را جستجو کنید. روی گزینه اول کلیک کنید. یا می توانید مستقیماً به web.eitaa.com بروید.

نحوه استفاده از نسخه وب آیتا

سپس به این صفحه منتقل خواهید شد. در این مرحله وارد کردن شماره موبایل خود با صفر الزامی است. مطمئن شوید که کشور به ایران تنظیم شده است. سپس روی Continue کلیک کنید.

از نسخه وب ایتا استفاده کنید

در این مرحله باید منتظر دریافت کد تایید باشید. این کد به شماره ای که در مرحله قبل وارد کردید ارسال می شود. ۲ دقیقه صبر کنید تا دکمه ارسال کد از طریق پیامک فعال شود.

نحوه استفاده از ایتا وب

سپس روی آن کلیک کنید.

نحوه ورود به itweb

به طور معمول، اگر پیامی برای شما ارسال نشود، ITA با شما تماس خواهد گرفت. برای ورود به ایتا وب کافی است کدی را که در مکالمه خوانده می شود وارد کنید.

برای ورود به ایتا وب کد فعال سازی را دریافت کنید

با وارد کردن کد وارد صفحه ایتا می شوید.

نحوه استفاده از ایتا وب

چرا کد نمیده؟

یکی از مشکلات استفاده از نسخه تحت وب ایتا این است که ممکن است در دریافت کد تایید مشکل داشته باشید و تا ارسال کد برای شما تاخیر داشته باشد. پس از ورود به صفحه اول ایتا وب و وارد کردن شماره موبایل، شمارنده ای برای شما فعال می شود، باید ۲ دقیقه صبر کنید تا دکمه ارسال کد از طریق پیامک فعال شود و یا تماس صوتی دریافت کنید. دریافت کد ITA از طریق تماس مشکل شما را حل می کند. گاهی اوقات مشکل عدم دریافت کد ایتا به دلیل قطع شدن اتصال اینترنت، وارد کردن اشتباه شماره یا کشور ایجاد می شود. لطفا این موارد را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا