اخبار تکنولوژی

افزایش عمر باتری آیفون (۸ روش فوق‌العاده)

عمر باتری آیفون را افزایش دهید

اگر از شارژ مداوم باتری آیفون خود خسته شده اید، این مقاله برای شما جالب خواهد بود. گوشی های هوشمند بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما هستند، بنابراین بهترین راه استفاده از چنین راه حل هایی است تا تلفن های همراه ما برای چند دقیقه یا حتی چند ساعت در زمان نیاز تخلیه نشود.

در این مقاله ۸ راهکار برای افزایش عمر باتری به شما ارائه کرده ایم. امیدواریم برای شما مفید باشد، پس با Help Mobile همراه باشید.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

حالت کم مصرف را روشن کنید

یکی از مهم ترین راه حل ها روشن کردن حالت کم مصرف است زیرا آیفون سعی می کند روی کارهای مهم تر تمرکز کند در حالی که کارهای کمتر مهم را رها می کند. وقتی باتری شما به زیر ۸۰ درصد می رسد این حالت به طور خودکار فعال می شود، اما می توانید به صورت دستی به تنظیمات و سپس باتری رفته و حالت کم مصرف را روشن کنید. با روشن کردن تصویر باتری در بالای صفحه تلفن همراه می توانید از روشن بودن آن مطمئن شوید.

اعلان را خاموش کنید

اگر صفحه نمایش گوشی هوشمند شما با هر نوتیفیکیشن روشن شود، مصرف باتری شما افزایش می یابد. بنابراین می توانید با رفتن به تنظیمات و سپس اعلان روشن یا خاموش بودن اعلان ها را کنترل کنید تا بعداً باتری خالی شود.

وای فای را خاموش کنید

برای کاهش مصرف اینترنت بهتر است از وای فای استفاده کنید اما در عوض عمر باتری شما کاهش می یابد. زیرا دائماً شبکه های Wi-Fi نزدیک شما را جستجو می کند. برای خاموش کردن آن، به تنظیمات بروید و سپس Wi-Fi را روی OFF تنظیم کنید.

مکان را خاموش کنید

در بسیاری از موارد، مکان یاب بسیار مهم است، اما عمر باتری را کاهش می دهد. با رفتن به تنظیمات و سپس Privacy and Location Services می توانید آن را خاموش کنید.

وقتی این تب خاموش است، برخی از برنامه ها مانند آب و هوا و نقشه گوگل کار نمی کنند. اپل برای حل این مشکل گزینه When Using the App را اضافه کرد تا با بازکردن اپلیکیشن مکان یاب فعال شود و باتری موبایل شما خالی نشود.

Background App Refresh را خاموش کنید

وقتی یک برنامه را می بندید، مدتی طول می کشد تا به حالت تعلیق برگردید. اگرچه Background App Refresh به طور منظم محتوای برنامه ها را به روز می کند، اما تأثیر زیادی بر مصرف باتری دارد. می‌توانید با غیرفعال کردن آن برای برخی از برنامه‌های خاص، باتری را ذخیره کنید. برای این کار به Settings و سپس General و سپس Background App Refresh بروید تا خاموش شود. همچنین می‌توانید همه برنامه‌ها را با هم یا جداگانه غیرفعال کنید، اما توجه داشته باشید که ممکن است زمانی طول بکشد تا اطلاعات جدید هنگام باز کردن مجدد برنامه ظاهر شوند.

به روز رسانی ها را خاموش کنید

به‌روزرسانی‌های خودکار روشی عالی برای به‌روز نگه‌داشتن برنامه‌هایتان هستند، اما برای به حداکثر رساندن عمر باتری، بهتر است به «تنظیمات»، سپس «آیتونز» و «اپ استور» بروید و «به‌روزرسانی‌ها» را در مواقعی که به آن‌ها نیاز ندارید، خاموش کنید.

بلوتوث و AirDrop را خاموش کنید

اگر این دو برنامه همیشه روشن باشند، عمر باتری را کاهش می دهند. برای خاموش کردن بلوتوث، به تنظیمات و سپس بلوتوث بروید و آن را روی خاموش قرار دهید. همچنین برای خاموش کردن AirDrop به Settings و سپس General و AirDrop رفته و گزینه Receiving Off را تیک بزنید.

iCloud را خاموش کنید

یکی از ویژگی های خوب آیفون این است که می توانید با رفتن به Photos از منوی تنظیمات و سپس iCloud Photos عکس ارسال یا دریافت کنید. مزیت آن این است که عکس ها را ذخیره می کند و می توانید در آینده به آنها دسترسی داشته باشید. اما به باتری بیشتری نیاز دارد و می توانید آن را غیرفعال کنید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا