اخبار تکنولوژی

تغییر دادن نام کاربری تماس‌گیرنده

نام کاربری تماس گیرنده را تغییر دهید

شاید تا به حال خواسته باشید با شخصی تماس بگیرید اما شماره تلفن اصلی شما به آن شخص نشان داده نشود یا به عبارت دیگر بخواهید با شناسه تماس گیرنده جعلی این کار را انجام دهید. بد نیست بدانید که سیستم عامل اندروید این قابلیت را برای کاربران خود در نظر گرفته است. در صورت تمایل می توانید نام کاربری خود را هنگام تماس مخفی کنید یا آن را تغییر دهید. با استفاده از این ویژگی، شخصی که با او تماس می گیرید نمی تواند شماره تماس واقعی شما را ببیند. در این مقاله با نحوه تغییر شناسه در حین مکالمه در سیستم عامل اندروید آشنا می شویم. با ما همراه باشید و مقاله را تا انتها بخوانید.

از برنامه استفاده کنید RingCentral

اپلیکیشن RingCentral را به صورت رایگان از اپلیکیشن گوگل پلی دانلود کرده و بر روی گوشی هوشمند خود نصب و اجرا کنید. سپس برنامه RingCentral را از منوی برنامه های گوشی هوشمند یا صفحه اصلی خود باز کنید و وارد شوید. روی سه خط سمت چپ بالای صفحه در این برنامه کلیک کنید. در آن زمان منوی این برنامه ظاهر می شود.

حالا به منوی Caller ID بروید. حال در این منو گزینه My Mobile App Settings را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه Caller ID کلیک کنید. پس از انجام این کار، منوی Caller ID ظاهر می شود. اکنون منوی Caller ID لیستی از شماره های مختلف نام کاربری جعلی و جعلی دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

در پایان و پس از انجام مراحل ذکر شده باید نام کاربری تماس گیرنده خود را تغییر دهید. برای انجام این کار، شماره مورد نظر خود را از لیست شماره های شناسه تماس گیرنده انتخاب کنید. اکنون و پس از انجام این کار، شماره نام کاربری انتخابی شما به شماره اصلی شما تغییر می کند و به یک شماره جعلی تبدیل می شود. در آن زمان و زمانی که با فرد مورد نظر تماس می گیرید، شماره تماس گیرنده ای که انتخاب کرده اید بر روی صفحه گوشی تماس گیرنده نمایش داده می شود.

از برنامه استفاده کنید شناسه تماس گیرنده را تغییر دهید

یکی از راه های تغییر نام کاربری تماس گیرنده استفاده از برنامه ای به نام Caller ID Changer است. اگر این برنامه در گوشی هوشمند شما موجود نیست، باید به گوگل پلی یا گوگل پلی استور رفته و به راحتی این برنامه را دانلود، نصب و اجرا کنید. پس از نصب برنامه، می توانید با انتخاب نماد آن در منوی برنامه یا صفحه اصلی، وارد شوید و با آن کار کنید.

در مرحله بعد باید نام کاربری تماس گیرنده جعلی خود را وارد کنید. برای این کار بر روی فیلد خالی در قسمت Caller ID کلیک کنید. سپس به جای شماره اصلی خود، شماره تلفنی را که می خواهید برای فرد دریافت کننده تماس نمایش داده شود، وارد کنید.

در مرحله بعد کافیست تماس تلفنی مورد نظر را انجام دهید. برای این کار، شماره تلفنی که می خواهید با آن تماس بگیرید را در کنار فیلد To وارد کنید. باید بدانید که این برنامه می تواند صدا را نیز تغییر دهد. برای تغییر صدا، نماد چرخ دنده را در پایین و سمت راست صفحه انتخاب کنید. سپس گزینه Change Voice را انتخاب کنید و سپس باید یکی از دو گزینه Male و Female را انتخاب کنید تا صدای خود را به مرد یا زن تغییر دهید تا بتوانید بدون شناسایی با شخص دیگری تماس بگیرید.

پس از انجام تمامی مراحل ذکر شده، برای برقراری تماس تلفنی، گزینه Dial را در پایین صفحه انتخاب کنید. پس از برقراری تماس تلفنی، نام کاربری شما بر روی صفحه گوشی گیرنده نمایش داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله