اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی از سری ردمی K70 اعلام شد

به گزارش کافه نیوز در هفته‌های پیش رو، برندهای مختلف چینی از محصولات پرچمدار جدید خود رونمایی خواهند کرد. برای مثال، ریلمی در هفته آینده از پرچمدار خود موسوم به ریلمی جی‌تی ۵ پرو رونمایی خواهد کرد. از سوی دیگر، هواوی نیز در تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر) از تبلت قدرتمند هواوی میت ۱۱ پرو پرده‌برداری می‌کند.

حالا ردمی نیز که برند زیر مجموعه شیائومی محسوب می‌شود به تازگی زمان رونمایی از گوشی‌های بالارده خود را اعلام کرده است. در این راستا، ردمی امروز با به اشتراک‌گذاری تیزری تایید کرد که در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) از سری ردمی K70 رونمایی خواهد کرد. سری گوشی‌های بالارده این برند شامل سه مدل ردمی K70، ردمی K70 پرو و ردمی K70E می‌شود.

در دسامبر سال گذشته، ردمی از سه گوشی ردمی K60، ردمی K60 پرو و ردمی K60E رونمایی کرد که به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک، اسنپدراگون ۸ نسل دو و دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا بهره می‌برند. حالا نسل جدید این گوشی‌ها نیز به ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل دو، اسنپدراگون ۸ نسل سه و دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا همراه خواهند شد.

در حالی که اطلاعات زیادی پیرامون نسخه مقرون به صرفه سری یعنی ردمی K70E فاش شده، جزئیات فنی ردمی K70 و ردمی K70 پرو در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

مشخصات فنی ردمی K70E

مدل ارزان‌قیمت سری از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر ۱٫۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد شد. این گوشی همچنین با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۱ ترابایت روانه بازار می‌شود. سیستم دوربین دستگاه نیز شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد شد. انرژی موردنیاز ردمی K70E نیز توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۹۰ واتی تامین می‌شود.

blank

مشخصات فنی ردمی K70 و ردمی K70 پرو

شایعات ادعا کرده‌اند که ردمی K70 و ردمی K70 پرو به نمایشگرهای هم‌اندازه اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر ۲K خواهند شد. هر دو این گوشی‌ها از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، فریم فلزی و شارژ ۱۲۰ واتی بهره می‌برند. گفته شده نسخه استاندارد سری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد شد در حالی که مدل پرو سری با باتری ۵۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه می‌شود.

 

در نهایت باید اشاره کرد که سری ردمی K70 احتمالا برای بازارهای جهانی عرضه نخواهد شد. با این وجود، انتظار داریم گوشی‌های ردمی به صورت نسخه‌های ری‌برند شده در اختیار کاربران خارج از چین قرار بگیرند. در این رابطه، شایعه شده که پوکو F6 و پوکو F6 پرو به عنوان نسخه‌های بازار جهانی ردمی K70E و ردمی K70 در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله