اخبار تکنولوژی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس تا ۳۰ میلیون

لپ‌تاپ ایسوس یکی از لپ‌تاپ‌هایی است که قیمت مناسبی دارد و در عین حال می‌تواند بخش قابل توجهی از نیاز کاربران را برآورده کند زیرا این برند ویژگی‌ها و قابلیت‌های مفیدی را به همراه دارد. با این حال شرکت های زیادی در زمینه طراحی و ساخت لپ تاپ فعالیت می کنند. هر کدام از این لپ تاپ ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند. برخی از برندهای سازنده قیمت بالایی دارند و برخی دیگر نمی توانند پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشند. در این مقاله با بهترین لپ تاپ های زیر ۳۰ میلیون ایسوس آشنا می شوید.

ما بهترین لپ تاپ های زیر ۳۰ میلیون ایسوس را برای شما آورده ایم

بهترین لپ‌تاپ‌های زیر ۳۰ میلیون ایسوس به هر شکلی قابل دسترسی هستند تا زمانی که با نیازهای کاربران مطابقت داشته باشد.

K1703ZA – مدل VivoBook ایسوس

یکی از مدل های پیشنهادی برای خرید بهترین لپ تاپ های زیر ۳۰ میلیون ایسوس، VivoBook مدل K1703ZA-A است. این لپ تاپ اگرچه قدرتمند است اما قیمت مناسبی دارد و امکانات ایده آلی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

  • صفحه نمایش: ۱۷٫۳ اینچ
  • پردازنده: Intel Alder Lake Core i5 12500H
  • باتری: ۵۰ وات ساعت
  • حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: Intel IRIS Xe
  • حافظه ذخیره سازی: ۵۱۲ گیگابایت

این لپ تاپ جدا از قیمت مناسب، وزن مناسبی معادل ۲ کیلوگرم نیز دارد. این موضوع باعث شده افراد زیادی به این مدل لپ تاپ علاقه مند شوند. از طرفی این لپ تاپ با ۱۸ گیگابایت حافظه کش عرضه می شود و فرکانس پردازنده آن نیز بین ۲٫۵ تا ۴٫۵ گیگاهرتز برآورد شده است. حافظه رم ۱۶ گیگابایتی این لپ تاپ نیز امکان اجرای سریع بازی ها و برنامه های مختلف را فراهم می کند. جالب است بدانید که امکان ارتقای این حافظه تا ۴۰ گیگابایت وجود دارد. این ویژگی به کاربران کمک می کند تا چندین سال از لپ تاپ ایسوس استفاده کنند.

ایسوس VivoBook مدل K1703ZA-A دارای صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ می باشد. همچنین از نرخ رفرش ۶۰ هرتز پشتیبانی می کند. این ویژگی یک مزیت مهم برای عملکرد حرفه ای بسیاری از بازی ها محسوب می شود. این مدل لپ تاپ ایسوس دارای بلندگوهای قدرتمندی نیز می باشد که می تواند کیفیت صدای خوبی را ارائه دهد.

لپ تاپ ایسوس VivoBook K1703ZA-A همچنین دارای یک باتری ۳ سلولی ۵۰ واتی است. این نوع عملکرد باعث می شود لپ تاپ حداقل ۲ تا ۴ ساعت شارژ شود. البته عمر باتری هر مدل لپ تاپ تحت تاثیر فشاری که به آن وارد می شود خواهد بود. اگر این فشار زیاد باشد (برنامه‌های زیادی از لپ‌تاپ اجرا می‌شوند)، شارژ لپ‌تاپ زودتر تمام می‌شود.

Asus Vivobook Go 15 OLED مدل E1504FA-A

Asus Vivobook Go 15 OLED مدل E1504FA-A در لیست بهترین لپ تاپ های زیر ۳۰ میلیون ایسوس قرار گرفته است. این لپ تاپ نیز با امکانات متنوع در بین مدل های ایسوس به گزینه ای برتر تبدیل می شود.

  • حافظه ذخیره سازی: ۵۱۲ گیگابایت
  • صفحه نمایش: ۱۵٫۶ اینچ
  • پردازنده گرافیکی: AMD Radeon Graphics
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • پردازنده: AMD Ryzen 5 7520U
  • باتری: ۵۰ وات ساعت

این لپ تاپ جدا از اینکه گزینه خوبی برای سرمایه گذاری بر روی بهترین لپ تاپ های زیر ۳۰ میلیون ایسوس است، ظاهر جذابی نیز دارد. از طرفی وزن سبک آن برابر با ۱٫۶ کیلوگرم است که کاربران می توانند این مدل لپ تاپ را برای مدت طولانی با خود حمل کنند.

ویژگی های این لپ تاپ نشان می دهد که لپ تاپ ایسوس Vivobook Go 15 OLED E1504FA-A می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید بهترین لپ تاپ های زیر ۳۰ میلیون ایسوس باشد. این لپ تاپ دارای بلندگوهای قدرتمند با کیفیت بالا و صدای قابل قبول می باشد. حافظه کش این لپ تاپ ۴ گیگابایت و فرکانس پردازنده آن بین ۲٫۸ تا ۴٫۳ می باشد. پردازنده قدرتمند این دستگاه نیز می تواند سرعت اجرای برنامه های مختلف را افزایش دهد.

حافظه رم ۸ گیگابایتی این مدل لپ تاپ می تواند سرعت لپ تاپ ایسوس E1504FA-A را نیز افزایش دهد. نکته قابل توجه دیگر در مورد این مدل لپ تاپ عدم امکان ارتقاء حافظه است. با این حال کاربران می توانند سال ها با رم پیش فرض دستگاه از این مدل لپ تاپ لذت ببرند. حافظه ذخیره سازی ایسوس E1504FA-A امکان بارگذاری سریع سیستم عامل را فراهم می کند. البته این مشکل به شدت بر سرعت اجرای دستورات از لپ تاپ تاثیر می گذارد.

لپ تاپ ایسوس E1504FA-A دارای پنل اولد و رزولوشن فول اچ دی است. این صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی و وضوح تصویر ۱۹۲۰*۱۰۸۰ دارد. علاوه بر این، قادر به پشتیبانی از نرخ تجدید ۶۰ هرتز است.

این لپ تاپ به لطف باتری ۳ سلولی ۵۰ وات ساعتی می تواند یک تا سه ساعت شارژدهی خود را حفظ کند. از طرفی آداپتور ۶۵ واتی این لپ تاپ سرعت شارژ باتری را افزایش داد.

لپ تاپ VivoBook 15 مدل R1504VA-C

از دیگر پیشنهادات خرید بهترین لپ تاپ های ایسوس تا سقف ۳۰ میلیون می توان به لپ تاپ VivoBook 15 مدل R1504VA-C اشاره کرد. این لپ‌تاپ با ویژگی‌های منحصربه‌فرد از دیگر مدل‌های ایسوس متمایز است.

  • حافظه ذخیره سازی: ۵۱۲ گیگابایت
  • پردازنده: Intel Raptor Lake Core i5
  • حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
  • باتری: ۴۲ وات ساعت
  • صفحه نمایش: ۱۵٫۶ اینچ
  • پردازنده گرافیکی: Intel HD Graphics

این لپ تاپ ۱٫۷ کیلوگرم وزن دارد و بدنه ای با کیفیت و ظاهری جذاب دارد. جنس بدنه این لپ تاپ پلی کربنات است که وزن سبک آن را تا حد زیادی توجیه می کند. به علاوه این نوع متریال استحکام و دوام لازم دستگاه را تامین می کند. حافظه کش این لپ تاپ برابر با ۱۲ گیگابایت است که بر سرعت راه اندازی برنامه ها بر روی لپ تاپ تاثیر زیادی دارد. این لپ تاپ قدرتمند است و فرکانس پردازنده آن بین ۱٫۳ تا ۴٫۶ گیگاهرتز است.

صفحه نمایش این مدل لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی است و از نرخ رفرش ۶۰ هرتز پشتیبانی می کند. رزولوشن این صفحه نمایش معادل ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل و فول اچ دی است. این لپ تاپ از یک باتری سه سلولی ۴۲ وات ساعتی پشتیبانی می کند و می تواند یک تا سه ساعت شارژ نگه دارد.

blank

خرید بهترین لپ تاپ های ایسوس تا سقف ۳۰ میلیون می تواند بهینه و مطلوب باشد زیرا لپ تاپ های ایسوس که در بازه قیمتی ۲۰ تا ۳۰ میلیون قرار دارند، ویژگی های ارزشمند و ویژگی های منحصر به فردی مانند باتری قدرتمند، صفحه نمایش نسبتا بزرگ، نرخ رفرش بالا و … را در اختیار کاربران قرار می دهند. دارای کیفیت تصویر فول اچ دی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا