اخبار تکنولوژی

بهترین برنامه شارژ سریع گوشی سامسونگ

بهترین برنامه شارژ سریع گوشی سامسونگ

بهترین برنامه شارژ سریع گوشی سامسونگ، یکی از بزرگترین مشکلات دستگاه های هوشمند که کاربران همیشه با آن مواجه هستند ظرفیت باتری ها است که در اکثر موارد جوابگوی پردازنده های پرسرعت و صفحه نمایش های بزرگ نیستند و در صورت استفاده مداوم از دستگاه تنها چند ساعت دوام می آورند.

تاکنون راه حل های متعددی برای حل این مشکل ارائه شده و حتی باتری های جدیدی نیز ساخته شده است، اما در نهایت هر یک از پیشنهادات به نوعی با شکست مواجه شده است. یکی از بهترین راه های موجود یا حتی تنها ویژگی که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است، سیستم شارژ فوق سریع است که به کاربران اجازه می دهد باتری را تنها در چند دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ کنند.

در حالی که این ویژگی به صورت سیستمی برای دستگاه های میان رده و پرچمدار در دسترس است، دستگاه های اصلی از آن استفاده نکرده اند. اما امروز و در این پست قصد داریم این محدودیت تلفن های هوشمند معمولی را بشکنیم و سرعت شارژ تلفن همراه شما را چند برابر کنیم.

بهترین برنامه شارژ سریع گوشی سامسونگ

Ultra Fast Charge Ad-free نرم افزاری منحصر به فرد در زمینه شارژ سریع باتری دستگاه های اندرویدی است که توسط تیم SlickWays™ توسعه یافته و در مارکت Google Play منتشر شده است.

مجموعه ویژگی ها و الگوریتم های پیشرفته به کار رفته در برنامه Ultra Fast Charge به هر فردی این امکان را می دهد که باتری دستگاه خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی شارژ کند و از شارژ فوق العاده سریع لذت ببرد.

سیستم کار شارژ فوق سریع کاملاً انحصاری است و تمام منابع تخلیه باتری را هنگام شارژ با الگوهای از پیش تعیین شده متوقف می کند! به گفته سازنده این اپلیکیشن، حتی می توان گفت که سرعت شارژ تا سه برابر افزایش یافته است و به راحتی قادر خواهید بود آن را هزاران بار بدون ایجاد مشکل برای باتری شارژ کنید. همچنین اگر دسترسی روت داشته باشید، گزینه های بیشتری خواهید داشت و بارگذاری فوق العاده سریع را تجربه خواهید کرد!

اپلیکیشن Ultra Fast Charge به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای موجود در زمینه افزایش سرعت شارژ دستگاه، توانست با میلیون ها رای امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ را از کاربران گوگل پلی کسب کند و هم اکنون می توانید آخرین نسخه را بدون نیاز به دانلود دانلود کنید. دریافت تبلیغات آن به صورت رایگان از پربازدیدترین سایت فارسروید.

دانلود فایل نصبی بدون تبلیغات برنامه – ۲ مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا