اخبار تکنولوژی

بهترین بازی های ریتمیک اندرویدی (۱۰ گیم)

بهترین بازی های ریتم اندروید

کاربران بازی های رایانه ای معمولا با نوعی بازی به نام بازی های ریتمی آشنا هستند. بازی های ریتم با ارائه ریتم های خاص، تمرکز کاربر را به چالش می کشند. این سبک نوازندگی معمولا تنوع و لذت نواختن موسیقی را دو چندان می کند. حال می خواهیم بازی های ریتمی معروف را معرفی کنیم. با ما بمان.

در بازی های ریتم، قدرت تمرکز کاربر در ریتم های خاصی به چالش کشیده می شود. این بازی می تواند نوعی رقص، آهنگ یا چیز دیگری باشد. این سبک بازی در بین کاربران به خصوص در بین کودکان بسیار محبوب است. استقبال عالی از این سبک بازی باعث محبوبیت آن در دستگاه های اندرویدی، تبلت ها و گوشی های هوشمند شده است. در این قسمت تعدادی از بهترین بازی های ریتم مورد استفاده کاربران را معرفی خواهیم کرد.

یک بازی ریتمی بیت ها

یکی از محبوب ترین بازی های ریتم موجود در بازار، بازی Beats است. این بازی از سال ۲۰۱۴ برای کاربران اختصاصی در دسترس بوده و به روز رسانی های متعددی نیز منتشر شده است. سبک این بازی کلاسیک و کنترل DDR می باشد. در این بازی چندین دکمه وجود دارد که برای حفظ ریتم در بازی باید در زمان های خاصی فشار داده یا نگه دارید. در این بازی ۱۰ قطعه موسیقی به صورت پیش فرض ارائه شده است و کاربر باید سعی کند ریتم آنها را حفظ کند. همچنین امکان دانلود آهنگ های بیشتر نیز وجود دارد.

یک بازی ریتمی بیت ایکس

این بازی از نظر کنترل نیز شبیه به بازی Beats است. در این بازی شما باید با فشردن یا نگه داشتن دکمه های ریتم، ریتم بازی را حفظ کنید. این بازی توسط دو بازیکن و یک بازیکن قابل انجام است و حتی می توانید صفحه نمایش دستگاه را به دو قسمت تقسیم کرده و برای دو بازیکن بازی کنید. در این بازی امکان آپلود فایل ویژه برای کاربران نیز وجود دارد. برای این کار فرمت فایل ها باید dwi، smzip یا sm باشد. در مجموع بازی BeatX به عنوان یکی از جذاب ترین بازی های ریتم اندروید در بازار بازی به شمار می رود.

یک بازی ریتمی سیتوس

بازی Cytus یکی از معدود بازی های ریتم اندروید است که توسط Rayark International ارائه و ساخته شده است. در این بازی که دارای بیش از ۲۰۰ موزیک مختلف است، درجه سختی متفاوتی برای کاربران در نظر گرفته شده است. در این بازی ۹ درجه سختی برای کاربر در نظر گرفته شده است و سبک کنترلی بازی به صورت DDR می باشد که کاربر باید با استفاده از دکمه های مجازی ریتم بازی را حفظ کند. این بازی به صورت رایگان عرضه شده است که شامل خریدهای درون برنامه ای می باشد.

یک بازی ریتمی نسخه ی نمایشی

یکی دیگر از بهترین بازی های ریتم موجود در بازار Deemo است. این بازی برای شروع رایگان است و سپس برای رسیدن به سطوح بالاتر نیاز به خریدهای درون برنامه ای دارید. از نظر سبک داخلی، بازی Deemo بسیار نزدیک و شبیه به بازی Cytus طراحی و اجرا شده است. در این بازی ۴۰ آهنگ به صورت پیش فرض و کاملا رایگان در اختیار کاربر قرار می گیرد اما برای استفاده بیشتر از آهنگ ها باید خرید درون برنامه ای انجام شود. بازی Deemo انیمیشنی است و مکانیک های جالبی را ارائه می دهد.

یک بازی ریتمی داینامیکس

این بازی ریتم رایگان است اما برای دریافت آهنگ های بیشتر به خرید درون برنامه ای نیاز دارد. به طور معمول ۲۰ آهنگ به طور پیش فرض در این پنجره ارائه می شود. بازی ریتم Dynamix دارای حرکات کنترلی جالبی مانند کشیدن انگشت خود روی صفحه نمایش برای انجام برخی اقدامات و غیره است. Dynamix یکی از بهترین بازی های ریتم موجود برای اندروید است که به دلیل طرفداران زیادی که دارد.

یک بازی ریتمی لانوتا

یکی از منحصربفردترین و خاص ترین بازی های ریتم اندروید موجود در بازار بازی Lanota است. در این بازی بر خلاف سایر بازی های ریتم، محتوا و داستان بازی اهمیت زیادی دارد. در این بازی علاوه بر تمرکز روی حالت ریتم، تم و داستان بازی نیز ذهن کاربر را درگیر می کند. کاربر در این بازی نقش فردی را ایفا می کند که به نقاط مختلف سفر می کند و قصد دارد رازهای بازی را باز کند. این بازی دارای ۱۰ مرحله و ۱۶ تراک می باشد. بازی Lanota به صورت رایگان منتشر شده است اما شامل خریدهای درون برنامه ای می شود. اما اگر می خواهید یک بازی ریتم بسیار متفاوت را دانلود کنید، بازی Lanota گزینه بسیار خوبی است.

یک بازی ریتمی O2Jam

این بازی یکی از سخت ترین بازی های ریتمی است که تاکنون منتشر شده است. این بازی از آهنگ های زیادی استفاده می کند و بازی آن آسان نیست. اگر می خواهید به چالش کشیده شوید، این بازی گزینه بسیار خوبی است. این بازی شامل خریدهای درون برنامه ای نیز می شود.

یک بازی ریتمی TunesHolic

یکی از سنتی ترین بازی های ریتم اندروید، بازی ریتم TunesHolic است. این بازی از نظر گرافیک و محتوا شباهت زیادی به بازی معروف و محبوب Guitar Hero دارد. این بازی شامل آهنگ های مختلفی است و کاربر باید با استفاده از دکمه های مجازی ریتم آهنگ ها را حفظ کند. در این بازی سرعت، سختی و مواردی از این قبیل قابل تنظیم است. این بازی به صورت رایگان منتشر شده است اما شامل خریدهای درون برنامه ای برای رسیدن به سطوح بالاتر می شود.

یک بازی ریتمی VOEZ

جدیدترین بازی ریتم VOEZ است که توسط Rayark منتشر شده است که ساده اما بسیار پیچیده است. رابط گرافیکی این بازی با دیگر بازی ها متفاوت است. این بازی همچنین به صورت رایگان منتشر شده است، اما خریدهای درون برنامه ای برای دستیابی به سطوح بالاتر محسوب می شوند.

یک بازی ریتمی صهیون

در حال حاضر یکی از بهترین بازی های ریتم موجود برای اندروید Zyon است. این بازی را می توان مانند سایر بازی های لیست شده به صورت رایگان دانلود کرد و شامل خریدهای درون برنامه ای نیز می شود. این بازی دارای محتوای متحرک و شامل ۳۰ آهنگ مختلف می باشد. کنترل این بازی مانند سایر بازی های ریتمی است و باید با فشردن یا نگه داشتن دکمه مجازی، ریتم بازی را کنترل کرد. به علاوه این بازی از نظر سختی شامل سه سطح مختلف می باشد.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید در این قسمت انواع بازی های ریتم اندروید موجود در حال حاضر در بازار را معرفی کرده ایم. در این نوع بازی ها کاربر باید با فشار دادن یا نگه داشتن دکمه های مجاز در بازی، ریتم کلی بازی را حفظ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله