اخبار تکنولوژی

بهترین اپلیکیشن رایگان آیفون برای پخش فیلم، موزیک (۱۵ برنامه)

بهترین برنامه رایگان آیفون برای پخش فیلم، موسیقی و موارد دیگر

اگر به دنبال بهترین برنامه های آیفون رایگان برای پخش فیلم، موسیقی، خواندن کتاب های الکترونیکی و موارد دیگر هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم بهترین برنامه های رایگان آیفون برای پخش فیلم، موسیقی و … را معرفی کنیم.

برخی از برنامه های موجود در اپ استور نرم افزارهای مرتبط با موضوعاتی مانند انتشار فیلم، موسیقی، خواندن کتاب های الکترونیکی و موارد دیگر از این قبیل هستند که سرگرم کننده و کاربردی هستند. این برنامه ها می توانند نقش مهمی را برای هر کاربر آیفون یا آیپد اپل ایفا کنند. نرم افزاری که تصمیم داریم در این مقاله به شما ارائه دهیم مربوط به این حوزه ها می باشد. چنین برنامه های ذکر شده برنامه های رایگان موجود در فروشگاه App هستند.

بنابراین در این مقاله تصمیم گرفتیم بهترین نرم افزار رایگان آیفون برای پخش فیلم، موسیقی و موارد دیگر از این قبیل را ارائه کنیم. نرم افزار رایگان مشخص شده در این مقاله مفید و در عین حال سرگرم کننده است.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه کتاب های صوتی از Audible

اگر با زبان انگلیسی آشنایی دارید و از خواندن کتاب های الکترونیکی لذت می برید، همین حالا کتاب صوتی رایگان و جالب Audible را از اپ استور دانلود کنید. این برنامه تمام کتاب های الکترونیکی شما را در حالت صوتی پخش می کند، بنابراین نیازی نیست که با استفاده از این برنامه به صفحه دستگاه نگاه کنید و کتاب های الکترونیکی را خودتان بخوانید، فقط کتاب مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس دستیار صوتی صدا را انتخاب کنید. کتاب هایی از برنامه Audible آن را برای شما می خواند. بنابراین شما فقط به محتوای ارائه شده گوش خواهید داد. اگر انگلیسی بلد هستید و دوست دارید کتاب های الکترونیکی بخوانید، برنامه Audiobooks از Audible برای شما بسیار مفید خواهد بود.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه Chromecast (کست کروم)

Chromecast یا نرم افزار Chromecast برنامه ای است که علاوه بر دانگل Google Chromecast یا Chromecast 2 (Google Chromecast 2) دارای یک برنامه عالی است. دانگل کروم کست قطعه بسیار کوچکی شبیه فلش مموری است که به تلویزیون وصل می شود و به این ترتیب می توانید گوشی های هوشمند را به تلویزیون متصل کنید و محتوای آنها را روی صفحه تلویزیون منعکس کنید. برنامه Chromecast برنامه ای است که برای انجام موفقیت آمیز این عملیات و برقراری ارتباط بین تلویزیون و آیفون خود به آن نیاز دارید. بنابراین این برنامه می تواند یکی از بهترین نرم افزارهای رایگان آیفون و اپل آیپد برای تماشای فیلم، موسیقی و … باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از دانگل و برنامه Chromecast و نرم افزارهای سازگار، پیشنهاد می کنیم مقاله «برنامه های سازگار با Chromecast Chromecast و Chromecast Audio» را مطالعه کنید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه نتفلیکس (نتفلیکس)

اگر علاقه مند به تماشای فیلم و سریال در سراسر جهان هستید، نرم افزار نتفلیکس باید بر روی آیفون یا آیپد شما نصب باشد. نرم افزار نتفلیکس لیست کاملی از سریال ها و فیلم های جدید و فعلی را ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد که هر فیلم یا سریال دلخواه خود را در حین اتصال به اینترنت تماشا کنید. البته برای استفاده درست از توابع نتفلیکس باید مبلغ خاصی را پرداخت کرده و اشتراک سرویس آن را خریداری کنید. بنابراین نرم افزار نتفلیکس برنامه ای است که به صورت رایگان در اپ استور موجود است اما برای استفاده از تمامی امکانات آن باید از طریق خود برنامه اشتراک ماهانه خریداری کنید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه گروه موسیقی دوستانه

برنامه GarageBand یک برنامه عالی و بی نظیر برای علاقه مندان به موسیقی و آهنگسازی خواهد بود. با استفاده از این برنامه می توانید آیفون یا آیپد خود را به یک استودیوی موسیقی تبدیل کنید و آهنگ های مورد نظر خود را بسازید. این برنامه از چند حالت تنظیم موسیقی پشتیبانی می کند و به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است. اگر بنا به دلایلی با موسیقی و آهنگسازی آشنایی دارید، حتما برنامه GarageBand را بر روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید و از امکانات آن لذت ببرید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه اینستاپیپر

حتماً می خواستید یک صفحه وب را ذخیره کنید و بعداً وقتی به اینترنت دسترسی ندارید اطلاعات آن را بخوانید. در این شرایط می توانید با استفاده از مرورگر خود این کار را انجام دهید، اما در تعدادی از شرایط این فرآیند دچار خطاها و مشکلات خاصی می شود که آزاردهنده است. برنامه Instapaper به راحتی این امکان را فراهم می کند که صفحات وب را در آیفون یا آیپد خود ذخیره کنید و در صورت آفلاین بودن، متون آن صفحات را با دقت بخوانید. Instapaper صفحات وب ذخیره شده را به صورت آفلاین با کیفیت بالا ارائه می دهد تا احساس آفلاین بودن نخواهید داشت. بدون شک Instapaper یکی از بهترین نرم افزارهای رایگان برای آیفون و آیپد است که برای خواندن صفحات وب به صورت آفلاین طراحی شده است.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه آی پلیر

با استفاده از برنامه iPlayer، می توانید هر زمان که بخواهید، تمام برنامه های شبکه خبری بی بی سی (بی بی سی) را تماشا کنید. به عبارت دیگر، اپلیکیشن iPlayer به شما امکان دسترسی رایگان به کل آرشیو برنامه های پخش شده در شبکه خبری بی بی سی را می دهد. برنامه iPlayer همچنین دارای یک حالت زنده است که در آن برنامه ها را مستقیماً در شبکه بی بی سی پخش خواهید کرد.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه رادیو آی پلیر

برنامه iPlayer Radio همچنین به پخش زنده ایستگاه های رادیویی بی بی سی در آیفون و اپل آیپد متصل است. با کمک این اپلیکیشن می توانید به آرشیو عظیمی از محتوای رادیویی دسترسی داشته باشید و به بخش زنده آنها توجه کنید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه روشن شدن

نرم افزار یا برنامه Kindle مربوط به مشاهده کتاب ها و مجلات مختلف الکترونیکی است. با استفاده از نرم افزار آمازون کیندل، کتاب ها و مجلات الکترونیکی زیادی در دسترس شماست. کتاب‌های معروف Pride & Prejudice، The Adventures of Sherlock Holmes و مجلات معروفی مانند The Economist و Reader’s Digest از جمله کتاب‌هایی هستند که می‌توانید محتوای آنها را مستقیماً در iPhone یا iPad خود از طریق نرم‌افزار Kindle آمازون بخوانید. اگر علاقه مند به مطالعه کتاب ها و مجلات الکترونیکی هستید، نرم افزار رایگان Amazon Kindle را از دست ندهید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه پادکست ها

برنامه پادکست اپلیکیشنی است که به طور اختصاصی توسط اپل برای آیفون و آیپد منتشر شده است و کیفیت عملکرد بسیار خوبی دارد. با استفاده از این برنامه می توانید به فهرست یا آرشیو عظیمی از پادکست ها دسترسی داشته باشید و به آن گوش دهید. اخیراً یک آپدیت برای این برنامه ارائه شده است و اکنون نسخه ۲٫۲ آن در اپ استور موجود است که دارای ویژگی های بهتری نسبت به نسخه قبلی است. پس فراموش نکنید که برنامه رایگان پادکست را دانلود کرده و آن را روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه پخش کننده رادیو

برنامه Radioplayer یکی دیگر از برنامه های رایگان موجود در اپ استور است که به کاربر امکان دسترسی به آرشیو عظیمی از ایستگاه های رادیویی مختلف را می دهد. بنابراین، اگر علاقه مند به گوش دادن به رادیو هستید، همین حالا برنامه Radioplayer را بر روی آیفون یا آیپد خود دانلود و نصب کنید و به آرشیو عظیمی از محتوای رادیویی دسترسی پیدا کنید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه شازم

برنامه Shazam یکی از پرمخاطب ترین برنامه ها در زمینه موسیقی به حساب می آید. با کمک این نرم افزار شگفت انگیز می توانید هنگام اتصال به اینترنت و نگه داشتن گوشی خود در مقابل آن، جزئیات هر آهنگ را بررسی کنید. به عنوان مثال تصور کنید در یک کافی شاپ هستید و موسیقی وجود دارد که دوست دارید آن را پخش کنید، اما از جزئیات آن موسیقی مانند نام خواننده، آلبوم او، عنوان آهنگ و غیره اطلاعی ندارید. . در این شرایط کافی است برنامه Shazam را شروع کنید و اجازه دهید چند دقیقه موسیقی را پخش کنند. سپس اطلاعات مربوط به آن آهنگ با نرم افزار Shazam ظاهر می شود و حتی می توانید آهنگ مورد نظر را مستقیماً دریافت کنید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه SoundCloud

برنامه یا اپلیکیشن SoundCloud یک برنامه بسیار عالی و باکیفیت به منظور جستجوی آهنگ های مختلف مورد علاقه کاربران به حساب می آید. این برنامه به راحتی می توانید موسیقی مورد نظر خود را پیدا کنید و همچنین به شما امکان دانلود مستقیم موسیقی را می دهد. اگر علاقه مند به دانلود آهنگ ها و آهنگ های دنیا هستید، اپلیکیشن رایگان SoundCloud را روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید و همین الان از آن استفاده کنید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه Spotify (اسپاتیفای)

برنامه Spotify محبوب ترین، معروف ترین و محبوب ترین نرم افزار مرتبط با دانلود آهنگ های موجود می باشد. این طرح که به صورت رایگان از اپ استور قابل دانلود است به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی موزیک مورد نظر خود را دانلود کند. آرشیو آهنگ های اسپاتیفای حتی شامل آهنگ های ایرانی نیز می شود، بنابراین اسپاتیفای آرشیو بسیار خوب و جامعی دارد و منبع و مرجع بسیار مناسبی برای مشتریان ایرانی است. اگر از طرفداران موسیقی هستید و آهنگ های روز را دریافت می کنید، همین حالا نرم افزار Spotify را در آیفون یا آیپد خود دانلود کنید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه رادیو TuneIn

بهترین برنامه های رایگان برای آیفون برنامه TuneIn Radio یکی از محبوب ترین و محبوب ترین اپلیکیشن های مربوط به پخش گروه های رادیویی در گوشی های هوشمند است. این نرم افزار امکان دسترسی به تمامی کانال های رادیویی جهان را فراهم می کند و حتی باندهای رادیویی کشورمان نیز از طریق نرم افزار TuneIn Radio قابل پخش و گوش دادن هستند. راستی، اگر نرم افزار قدرتمندی برای پخش کانال های رادیویی از سراسر جهان می خواهید، همین حالا برنامه TuneIn Radio را بر روی آیفون یا آیپد خود دانلود و نصب کنید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه تکان دادن

با استفاده از نرم افزار Twitch می توانید به میلیون ها گیمر ثبت نام شده در این اپلیکیشن بپیوندید. بازی های مورد علاقه خود را دسته بندی کنید و تجربه خود را از هر بازی با دیگر گیمرها به اشتراک بگذارید. همچنین، در حین چت با سایر گیمرها، می‌توانید در مورد هر یک از بازی‌هایی که می‌خواهید از آنها راهنمایی بخواهید.

نتیجه

همانطور که مشاهده می کنید در این مقاله بهترین برنامه های رایگان آیفون برای پخش فیلم، موسیقی و … را ارائه کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا