اخبار تکنولوژی

برنامه X مجهز به تماس ویدیویی می‌شود

لیندا یاکارینو در مصاحبه ای جدید گفت که در آینده، کاربران می توانند بدون نیاز به شماره خود تماس تصویری برقرار کنند.

به گفته دیجیاتو، لیندا یاکارینو، مدیر عامل X (که قبلا از توییتر بود) تایید کرد که قابلیت تماس ویدیویی به پلتفرم اضافه خواهد شد. این ویژگی هدف Yaccarino و Elon Musk را برای تبدیل X به یک “برنامه همه چیز” نشان می دهد که شامل ویدئوهای طولانی مدت، پرداخت ها و اشتراک ها می شود.

 

یاکارینو در مصاحبه ای با CNBC گفت: به زودی می توانید بدون نیاز به شماره تلفن خود با هر کسی در پلتفرم تماس تصویری برقرار کنید.

 

مدیر عامل توییتر این موضوع را تایید کرد، در حالی که طراح X، آندریا کانوی اخیراً در یک پست رمزآلود نوشت: “من فقط با کسی در X تماس گرفتم.” اگرچه او مشخص نکرد که این تماس صوتی یا تصویری بوده است، طبق اظهارات یاکارینو کانوی، به نظر می رسد که او به معنای دومی است.

 

همچنین مشخص نیست که ویژگی تماس تصویری X چگونه نیازهای کاربران را برآورده می کند. در حال حاضر بسیاری از برنامه ها از جمله Zoom و Google Meet به کاربران امکان برقراری تماس تصویری را می دهند.

تغییرات دیگر در توییتر

Iaccarino همچنین به پرداخت ها در این شبکه اجتماعی اشاره کرد و گفت: صحبت های زیادی در مورد آن وجود دارد. پرداخت بین شما و یک دوست، بین شما و یک خالق. چیزهای زیادی در مورد تغییر نام تجاری وجود دارد که به عنوان نسخه‌ای از توییتر، به ما امکان می‌دهد از ذهنیت‌ها و ذهنیت‌های قدیمی تکامل پیدا کنیم و روش اجتماعی، سرگرمی و معاملات ما را در یک پلتفرم تغییر دهد.»

 

یکی از اولین تغییراتی که پلتفرم ایجاد کرد تا تبدیل به چیزی شود که یاکارینو و ماسک در ذهن داشتند، ویدیوهای طولانی بود. در اوایل سال جاری، این شرکت امتیاز جدیدی را برای مشترکین توییتر آبی معرفی کرد که می‌توانند ویدیوهای دو ساعته را آپلود کنند.

اپل اولین کسی بود که این تغییر را پذیرفت و اولین قسمت از سری Silo خود را به طور کامل بر روی این پلتفرم در دسترس قرار داد. توییتر نیز اخیرا شروع به پرداخت درآمد تبلیغاتی به تولیدکنندگان واجد شرایط کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا