شبکه های اجتماعی

برنامه ای که بفهمیم کی بلاکمون کرده در اینستا

برنامه ای که بفهمیم کی بلاکمون کرده در اینستا

در این برنامه لیستی وجود دارد که می توانید ببینید چه کسانی را بلاک کرده اید و همچنین لیستی وجود دارد که به شما نشان می دهد چه کسانی شما را بلاک کرده اند. اگر نمی دانید چگونه این لیست اینستاگرام مسدود شده را در این پلتفرم مشاهده کنید، نگران نباشید، موضوع این مقاله است و نحوه مشاهده لیست های الکترونیکی را به شما آموزش می دهیم.

مهمترین نشانه بلاک شدن توسط شخصی این است که هر چقدر هم نام کاربری او را جستجو کنید، نمایش داده نمی شود و عکس ها و استوری های او برای شما باز نمی شود.

چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شده ایم؟

اینستاگرام امروزه به یکی از محبوب ترین برنامه های فضای مجازی تبدیل شده است که افراد زیادی در آن فعالیت دارند. برای به حداکثر رساندن امنیت افراد در این پلتفرم، این برنامه قابلیتی را تعبیه کرده است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هر حسابی را که می خواهید مسدود کنید.

در این صورت، فرد دیگر مجاز به مشاهده پروفایل، پست‌ها، استوری‌های شما یا ارسال پیام مستقیم برای شما نخواهد بود.

همچنین بدیهی است که افراد مختلف نیز می توانند شما را بلاک کنند، توجه به این موضوع ضروری است، زیرا اگر تعداد صفحاتی که شما را مسدود کرده اند زیاد باشد، صفحه شما توسط اینستاگرام به طور کامل مسدود می شود.

پس علاوه بر اینکه بدون هیچ دلیل منطقی افراد را بلاک می کنید، نباید رفتاری نشان دهید که صفحه شما توسط کاربران مسدود می شود.

بلاک کردن یک هدر رفتن بزرگ برای صفحات تجاری است و باعث می شود نتوانید کار جذب مشتری را به درستی انجام دهید.

می توانید بفهمید چه کسی شما را بلاک کرده است، اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، برای بررسی این موضوع با ما همراه باشید.

نحوه مشاهده لیست کسانی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده اند

همانطور که قبلا ذکر شد، شما می توانید به راحتی لیست افرادی را که بلاک کرده اید از قسمت تنظیمات تاپیک خود مشاهده کنید، اما تا به امروز هیچ بخشی وجود ندارد که بتوانید افرادی که شما را بلاک کرده اند را مشاهده کنید و فقط می توانید متوجه شوید که آیا شخصی مسدود شده است یا خیر. صفحه خود را با بررسی علائم مسدود کردن.

برنامه ای که بفهمیم کی بلاکمون کرده در اینستا 2

چگونه بفهمیم چه کسی ما را بلاک کرده است؟

همانطور که گفته شد، شما نمی توانید مستقیماً بدانید که آیا شخصی شما را بلاک کرده است یا خیر. بلکه می توانید با بررسی برخی از علائم که مهمترین آنها عبارتند از:

اگر شک دارید که کسی شما را بلاک کرده است یا خیر؟ به دنبال نام کاربری او در ice بگردید، اگر اکانت آن شخص نشان داده نمی شود، ممکن است شما را بلاک کرده باشد. با این حال، روش ۱۰۰٪ نیست زیرا ممکن است در این برنامه اشکال داشته باشد یا نام کاربری خود را تغییر داده باشد، بنابراین قبل از قضاوت روش های دیگر را امتحان کنید.
اگر قبلاً مشکوک بودید که شخص شما را بلاک کرده است یا با او در بخش مستقیم چک کرده است، به بخش مستقیم خود بروید اگر نام شخص حذف شده و همه پیام ها حذف شده است، شخص شما را بلاک کرده است.

اگر آن شخص پستی ارسال کرده است اما شما همچنان پیام هنوز هیچ پستی را دریافت نکرده اید، مسدود شده اید.

می توانید از برنامه های بلوک یاب استفاده کنید، این برنامه ها به شما کمک می کنند صفحاتی را که شما را مسدود کرده اند شناسایی کنید.
اما نکته مهم این است که استفاده از اپلیکیشن های آنفالو توصیه نمی شود زیرا این اپلیکیشن ها معمولا آمار دقیقی را به شما نشان نمی دهند و مورد تایید خود اینستاگرام نیستند. بهتر است استفاده نشود.

بهترین و ساده ترین راه برای دیدن صفحه افراد در حالت مسدود این است که به وب سایت رسمی این برنامه بروید اما www.instagram.com را جستجو کنید و سپس نام کاربری فرد را بعد از (/) وارد کنید.

نحوه ی ارتباط با فرد بلاک کننده اکانت اینستاگرام

همانطور که گفتیم، وقتی کسی شما را بلاک می کند، نمی توانید مستقیماً با او ارتباط برقرار کنید.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید با آن شخص ارتباط برقرار کنید، ذکر او در پست‌های عمومی است، زیرا حتی اگر آن شخص شما را بلاک کرده باشد، می‌توانید آن اشاره را ببینید.

از آنجایی که نمی توانید مستقیماً با شخص مورد نظر صحبت کنید. اما راهی برای برقراری ارتباط وجود دارد.

همچنین موقعیت هایی وجود دارد که فکر می کنید آن شخص شما را بلاک کرده است زیرا استوری یا پست ارسال نمی کند، اما ممکن است شما را مخفی کرده باشد، برای اطمینان، فقط با یک حساب دیگر چک کنید.

به طور خلاصه، اگر نتوانید در مورد کسی نظر بدهید، پست‌های او را مشاهده کنید، استوری او برای شما نمایش داده نمی‌شود، نمی‌توانید از او درخواست کنید، نمی‌توانید به او پیام مستقیم بفرستید، و همچنین اگر او را جستجو کنید. نام، حساب کاربری آنها نمایش داده نمی شود، شما مسدود شده اید.

چگونه کسانی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده اند پیدا کنیم

لیستی که نشان می دهد چه کسانی را بلاک کرده اید هنوز موجود است و می توانید از قسمت تنظیمات به قسمت Privacy & Security رفته و سپس روی گزینه Blocked Accounts کلیک کنید، اکنون لیست افرادی که بلاک کرده اید به شما نمایش داده می شود. .

قابلیت بلاک کردن یکی از ویژگی های امنیتی این برنامه است که توسط کاربران تست شده است، شما به راحتی می توانید افرادی که مزاحم شما هستند را مسدود کنید.

اما به یاد داشته باشید که بسیاری از بلاک‌ها باعث ممنوع شدن افراد از اینستاگرام می‌شوند، بنابراین سعی نکنید افراد را بدون دلیل بلاک کنید و رفتاری را نشان ندهید که باعث شود افراد شما را بلاک کنند.

اگرچه هیچ راه مستقیمی وجود ندارد که بتوانید از طریق آن ببینید چه کسی شما را بلاک کرده است، اما می توانید از روش هایی که در این مقاله بررسی کرده ایم متوجه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا