شبکه های اجتماعی

عدم نمایش following در اینستاگرام

عدم نمایش following در اینستاگرام، آیا تا به حال وارد صفحه یکی از فالوورهای خود شده اید اما نمی توانید فالوورهای آنها را ببینید؟ به هر حال، وقتی با شخص جدیدی آشنا می شوید، می خواهید لیست فالوورها را ببینید. دیدن فالوورها و فالوورهای مکرر در صفحه یک غریبه به شما این اطمینان را می دهد که این شخص چندان غریبه نیست و با یکی از فالوورهای شما آشنا است.

اما چرا گاهی اوقات نمی توانید فالوورهای یک حساب کاربری را ببینید؟ چرا چندین سال است که فعالیت پیگیری مشاهده نشده است؟ چرا نمی توانید فالوورهای دیگران را در اینستاگرام ببینید؟ در اینجا می خواهیم به شما پاسخ دهیم.

عدم نمایش following در اینستاگرام

عدم نمایش following در اینستاگرام

علت دیده نشدن فالوئینگ‌های دیگران چیست؟

اینستاگرام هر از چند گاهی به روز رسانی هایی ایجاد می کند که منجر به ایجاد عملکرد یا محدودیت در مدیریت صفحه اینستاگرام می شود. کاربران قدیمی از این آپدیت های جدید احساس رضایت بیشتری می کنند و معتقدند با هر آپدیت، هوش مصنوعی اینستاگرام قدرتمندتر از قبل می شود. تا دیگر جایی برای سوء استفاده و جعل و مزاحمت و … باقی نماند. ترک نمی کند

یکی از آخرین به روز رسانی های این شبکه اجتماعی در مورد فعالیت زیر انجام شد. اگر به خاطر داشته باشید تا چند سال پیش حتی می توانستید فعالیت فالوورهای خود را ببینید. بنابراین در مورد نظرات، لایک ها و حتی دنبال کردن دوستان جدید خود مطلع شوید. اما از آنجایی که اینستاگرام به حریم خصوصی کاربران احترام می گذارد و نمی خواهد کاربران را به دلیل افشای فعالیت ها آزار دهد، این ویژگی را حذف کرده و اکنون نمی توانید فعالیت های فالوورهای خود را مشاهده کنید.

اینستاگرام اکنون تب Following را حذف کرده و Activity را جایگزین آن کرده است. دلیل این امر ناآگاهی برخی از کاربران از دیده شدن فعالیت آنها توسط دیگران بود که گاهی اوقات ناخوشایند می شد.

در واقع اینستاگرام اعلام کرده است که یکی از دلایلی که فعالیت فالوورها را نمی بیند، محافظت از حریم خصوصی کاربران است. این اقدام در اینستاگرام طرفداران و مخالفان زیادی دارد.

چرا نمی‌توانم لیست فالووینگ‌های خودم را ببینم؟

همانطور که گفته شد دلیل عدم مشاهده فالو اینستاگرام برای صفحات دیگران مربوط به آپدیت اینستاگرام است. اما گاهی اوقات ممکن است نتوانید لیست فالوورهای خود را مشاهده کنید، در این صورت اینستاگرام مسئولیتی ندارد و باید در یکی از موارد زیر مشکل را بررسی کنید:

قدیمی بودن نسخه اینستاگرام

اگر نسخه اینستاگرام شما قدیمی است، باید آن را حذف کنید و نسخه جدید را از گوگل پلی دریافت کنید. نسخه قدیمی این برنامه برخی از عملکردها و ویژگی ها را ضعیف می کند. اکنون با نصب نسخه جدید می توانید از تمامی امکانات از جمله پیش نمایش موارد زیر استفاده کنید.

اطمینان از ورود به حساب کاربری خود

ممکن است چندین حساب کاربری به برنامه اضافه کرده باشید که بدون دنبال کردن به یکی از حساب ها وارد می شود. در این صورت کسانی که در زمینه مشاوره اینستاگرام فعالیت می کنند توصیه می کنند قبل از اینکه نگران باشید که موارد زیر را در اینستاگرام خود مشاهده نمی کنید، حتی اگر عکس چندین اکانت اینستاگرام یکسان باشد، حساب کاربری خود را چک کنید که ممکن است شما را گمراه کند. اما در نهایت، نام کاربری چیزی است که شما را متوجه اشتباه خود می کند.

زیاد بودن تعداد فالوورینگ‌ها

زمانی که تعداد فالوورها بیش از ۲۰۰ نفر باشد، لیست به گونه ای نمایش داده می شود که نمی توانید برخی از کاربران را مشاهده کنید. اینستاگرام عموماً فالوورها را بر اساس حروف الفبا یا تاریخ فالو لیست می کند. اکنون به دلیل تعداد زیاد آنها، ممکن است یک یا چند کاربر خاص در لیست قابل مشاهده نباشند. علت این مشکل ممکن است یکی از موارد زیر باشد:

غیرفعال کردن حساب کاربری شخص مورد نظر
حساب کاربری این شخص از اینستاگرام حذف شده است (به دلیل نقض خط مشی)
حذف یک حساب کاربری از خود شخص

تماس با پشتیبانی

یکی دیگر از دلایل عدم مشاهده صفحات فالو شده در اینستاگرام ایجاد مشکل در این شبکه اجتماعی است که به راحتی با یک تماس قابل حل است. پشتیبانی اینستاگرام برای حل مشکلات شماست، می توانید مشکل خود را با آنها در میان بگذارید. به طوری که حتی می توانید دلیل حذف اکانت اینستاگرام را از طریق پشتیبانی این شبکه اجتماعی دنبال کنید و برای اطلاعات بیشتر به مقاله ای که در مورد آن نوشتیم مراجعه کنید.

اینستاگرام بخش فالووینگ را حذف کرد!

بله، تکرار می کنیم که اینستاگرام به جای قسمت Following، قسمت Activity را قرار داده است. اما این محدودیت که برای برخی از کاربرانی که به حریم خصوصی حساب خود اهمیت می دهند، ویژگی محسوب می شود، هنوز به طور کامل اعمال نشده است.

اینستاگرام اعلام کرده است که تب Next Activity را از آگوست ۲۰۲۲ به طور رسمی حذف خواهد کرد که توسط BuzzFeed (یک شرکت خبری آنلاین آمریکایی) تایید شده است. چند سالی هست که خبری از قسمت زیر نیست و هیچ فعالیتی قابل مشاهده نیست.

پنهان کردن فالوورها و فالووینگ‌ها در اینستاگرام

حفظ حریم خصوصی در اینستاگرام موضوع بزرگی است و به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی هر قسمتی را که می خواهند از سایر کاربران پنهان کنند. برای مثال می توان به ارسال یک استوری و مخفی کردن آن از دید برخی کاربران اشاره کرد. اما راه های آنفالو در اینستاگرام چیست؟ با استفاده از یکی از این روش ها می توانید قسمت فالوور و فالوور خود را در اینستاگرام مخفی کنید:

blank

روش اول: پنهان کردن فالووینگ‌ها از دید دیگران

برای اعمال این روش ابتدا وارد اینستاگرام شوید و مراحل زیر را دنبال کنید:

برای دسترسی به پروفایل خود روی عکس پروفایل خود در پایین صفحه کلیک کنید.
روی نماد سه خط در بالا سمت راست ضربه بزنید و سپس تنظیمات را انتخاب کنید.
حال از بین این گزینه ها گزینه امنیت و حریم خصوصی را انتخاب کنید.
در اینجا روی گزینه اکانت privacy کلیک کنید و گزینه private account status را روشن کنید.
حساب کاربری شما اکنون شخصی سازی شده است تا فقط فالوورهای شما بتوانند لیست فالوورها و دنبال کنندگان شما را ببینند. البته اگر حساب کاربری شما یک حساب تجاری باشد، با شخصی سازی آن از وضعیت تجاری حذف می شود.

روش دوم: بلاک کردن کاربران

راه دیگر برای مخفی کردن فالوورها و فالوورها از چشم برخی از کاربران، بلاک کردن آنها است. اگر فرد خاصی در لیست فالوورها وجود دارد که نمی خواهید لیست فالوورها و فالوورها را مشاهده کنید، تنها راه برای شما باقی مانده این است که آن کاربر را بلاک کنید. با این حال، شما همچنین می توانید آن را از لیست فالوور حذف کنید و با خصوصی کردن آن از دیده شدن حساب خود جلوگیری کنید.

blank

دسترسی به لیست پنهان شده فالووینگ ها در اینستاگرام

اگر نمی توانید موارد زیر را از یک حساب کاربری ببینید، دلایل مختلفی وجود دارد:

این کاربر تمام فالوورهای خود را آنفالو کرده و لیست آنها صفر شده است.
کاربر صفحه خود را خصوصی کرده است و شما جزو فالوورهای او نیستید.
در این موارد تنها راه مشاهده لیست کاربران زیر ارسال درخواست فالو است. به محض باز شدن صفحه، می توانید لیست فالوورهای او را مشاهده کنید.

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن هایی است که به حریم خصوصی کاربران خود اهمیت زیادی می دهد. بنابراین هر روز شاهد بروز رسانی های جدیدی در این شبکه اجتماعی هستیم. حذف فعالیت زیر به حفظ امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران کمک زیادی کرده است. حتی با وجود واکنش های منفی، شاهد استقبال گسترده کاربران از این حرکت در اینستا بوده ایم. امیدواریم در این مقاله پاسخ سوال خود را در مورد «چرا نمی توانید فالوورهای دیگران را در اینستاگرام ببینید» دریافت کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا