اخبار تکنولوژی

برای سئو بهینه از کدام سایت ساز ها استفاده کنیم؟

در افزایش بهره بری از کسب و کارهای امروزی استفاده از یک سایت اینترنتی بازدهی بسیار بالایی به همراه خواهد داشت. مزایای راه اندازی یک سایت برای ارائه بهتر محصولات و خدمات به مشتریان مورد توجه بسیاری از سازمان ها و شرکت ها قرار گرفته است. در این زمینه استفاده از یک سایت ساز حرفه ای اهمیت دارد. در سال های اخیر سایت سازهای متعددی ارائه شده اند که هر یک از آن ها از ویژگی ها و مشخصه های مهمی برخوردار هستند. در ادامه برخی از این موارد را بررسی می کنیم.

معیارهای انتخاب یک سایت ساز خوب

برای انتخاب هر یک از سایت سازها باید به معیارهای مربوط به بهترین سیستم سایت ساز دقت داشته باشید. در این زمینه موارد زیر مورد توجه قرار می گیرند:

  1. کارایی ساده سیستم سایت ساز یکی از مهمترین ها است و سبب سهولت در عملکرد کاربران می شود.
  2. ایجاد زیرساخت های مناسب در سایت مورد نظر برای سرمایه گذاری طولانی مدت نیز یکی از مهمترین معیارهای انتخاب سایت سازها به شمار می رود.
  3. در این زمینه پشتیبانی از سایت ایجاد شده و خدمات مربوط به آن نیز مورد توجه قرار می گیرد.
  4. ارائه قالب های زیبا و متنوع در ساختار سیستم سایت ساز مورد نظر نیز یکی از مهمترین فاکتورها است.
  5. استفاده از سیستم ریسپانسیو در سایت ساز مورد نظر نیز در این زمینه ارزیابی می شود.

سایت ساز حرفه ای Wix

در طراحی انواع سایت ها از ابزارهای سایت ساز مانند Wix استفاده می شود. همه کاربران از قابلیت های این سایت ساز حرفه ای رضایت داشته اند. با استفاده از این سیستم تاکنون ۱۰۰ میلیون وب سایت در سر تا سر جهان راه اندازی شده اند. انعطاف پذیری قابل توجه این سیستم یکی از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. در این سایت ساز مدرن می توانید به صدها قالب طراحی سایت دسترسی داشته باشید که هر یک برای برخی کاربران کارایی خواهند داشت.

سایت ساز Hostinger

یکی از ساده ترین سیستم های سایت سازی در سال های اخیر Hostinger بوده که با قابلیت های متنوع و جذابی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این سیستم سایت ساز مجموعه ای از طرح های میزبانی را در اختیار شما قرار می دهد. هزینه های ایجاد یک سایت اینترنتی در هر یک از بخش های Hostinger بسیار به صرفه بوده و سبب شهرت بیشتر این پلتفرم شده است.  در صورتی که از سیستم طراحی سایت وردپرس استفاده کرده و مسیر آن را دنبال کنید، Hostinger به صورت خودکار آن را نصب کرده و به روز رسانی آن را نیز انجام می دهد.blank

سایت ساز Weebly

در صورتی که سایت مورد نظر را برای یک کسب و کار کوچک راه اندازی می کنید از سایت ساز حرفه ای Weebly استفاده کنید. این سیستم حرفه ای برای ارائه بهتر اجناس در فروشگاه های اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از قابلیت های آن برای پرداخت های فروشگاهی نیز استفاده کنید. استفاده از قابلیت های این سیستم سایت ساز بسیار ساده بوده و به هیچ مهارت به خصوصی نیاز نخواهد داشت. قابلیت های طراحی سازگار با تلفن در این سیستم سایت ساز یکی از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. در این سیستم صفحات سایت مورد نظر شما به صورت کامل تنظیم می شوند. ده ها گزینه طراحی صفحه در بخش های مختلف Weebly در اختیار کاربران قرار دارند.

سایت ساز حرفه ای WordPress

یکی از قدیمی ترین سیستم های سایت ساز که در دنیای امروز هم کاربران خاص خود را دارد، WordPress نام دارد. در این پلتفرم می توانید به کلیه خصوصیات و ویژگی های یک سایت ساز حرفه ای دسترسی داشته باشید. با استفاده از قابلیت های وردپرس تقریبا با هیچ محدودیتی در طراحی صفحات سایت خود رو به رو نخواهید شد. در این پلتفرم انواع ابزارها و قابلیت ها برای شخصی سازی اجزای مختلف سایت در اختیار کاربران قرار می گیرند. شما می توانید با ساده ترین روش ها در WordPress سایت مورد نظر خود را ایجاد کنید. برای آغاز کار خود در این پلتفرم به آدرس wordpress.com مراجعه کرده و از همین امروز وبلاگ نویسی را آغاز کنید. همچینین از مهمترین مزیت های وردپرس را میتوان سئوی خوب آن دانست، برای مشاوره در زمینه سئو سایت وردپرسی در اصفهان با آژانس خلاقیت ناژوان تماس حاصل نمایید. کارشناسان این شرکت متخصص در زمینه سئو، طراحی و راه اندازی سایت های وردرپرس هستند.

سایت ساز Strikingly

در صورتی که به صفحات لندینگ سایت برای ارائه بهتر خدمات و کالاهای خود نیاز دارید، از سایت ساز Strikingly استفاده کنید. در این مجموعه قابلیت های بی نظیری برای ایجاد صفحات فرود در دسترس خواهید داشت. این سایت ساز عملکرد بسیار سریعی دارد و در زمان شما صرفه جویی می کند. صفحه فرود در صفحات اینترنتی همیشه یکی از جذاب ترین ها است و توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب می کند. در پلتفرم Strikingly اطلاعاتی در خصوص ترافیک سایت خود نیز به دست می آورید.

blank

منبع : https://nazhvan.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا