اخبار تکنولوژی

برداشتن اطلاعات گوشی قفل شده (۲ روش)

برداشتن اطلاعات گوشی قفل شده

تبلت ها و تلفن های هوشمند، مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری، ممکن است پس از مدتی خراب شوند و خراب شوند. بروز خرابی در دستگاه های هوشمند می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال یکی از بدیهی ترین آسیب هایی که متوجه کاربران تلفن همراه و تعمیرگاه ها می شود. مشکلات مربوط به تاچ و ال سی دی تبلت و گوشی است. مواردی مانند افتادن تصادفی گوشی از دست افراد می تواند یکی از دلایل آسیب دیدن سنسور و صفحه نمایش گوشی باشد که جزو گران ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند هستند. در صورتی که لمس گوشی به دلایلی خراب شده باشد و مانند بسیاری از گوشی های دیگر روی موبایل خود رمز عبور قرار داده باشید. در مواجهه با این مشکل و سوال اصلی، چگونه می توانم وارد گوشی خود شوم و قفل صفحه را باز کنم؟ برای حل این مشکل، روش های خاصی وجود دارد که می توان بدون استفاده از صفحه لمسی، قفل صفحه را باز کرد. در این مقاله تصمیم گرفتیم دو روش بسیار کاربردی و در عین حال آسان را در این زمینه به شما ارائه دهیم.

روش اول: باز کردن قفل نمایشگر از پایه Car Dock

به این ترتیب از ایستگاه داک ماشین برای باز کردن قفل صفحه گوشی هوشمندی که لمس آن شکسته است استفاده می کنیم. برای اعمال این روش مراحل زیر را دنبال کنید.

گوشی اندرویدی خراب را در ماشین خود بگیرید. اکنون با استفاده از کابل رابط، گوشی اندرویدی خود را به درگاه فندک خودرو متصل کنید. توجه داشته باشید که اگر گوشی اندرویدی شما شارژ نمی شود، باید مدتی صبر کنید تا گوشی شما شارژ شود و با اتصال کابل به درگاه فندک، گوشی شما روشن شود.

پس از اینکه گوشی را به سوکت فندک خودرو وصل کردید، نمایشگر آن به صورت خودکار روشن می شود و گزینه های مربوط به مسیرهای رانندگی و موارد دیگر روی صفحه نمایش گوشی ظاهر می شود. بنابراین نیازی به باز کردن قفل از طریق صفحه نمایش گوشی نیست.

حالا می توانید کلید هوم گوشی مورد نظر را بزنید و به صفحه اصلی آن بروید.

روش دوم: باز کردن قفل صفحه با استفاده از آهنربا

در این روش از آهنربا برای باز کردن قفل صفحه گوشی اندرویدی مورد نظر استفاده می کنیم.

ابتدا باید یک آهنربای سایز بزرگ تهیه کنید. ترجیحا آهنربای شما باید مربع و حداقل ۲٫۵ سانتی متر قطر داشته باشد.

آهنربا را به پشت گوشی خود نزدیک کنید و چند دقیقه آن را در پشت گوشی نگه دارید. با این عمل پس از چند ثانیه مشاهده خواهید کرد که موبایل شما به حالت چند رسانه ای منتقل می شود.
اما چگونه استفاده از آهنربا گوشی هوشمند شما را در حالت چند رسانه ای قرار می دهد؟ وقتی آهنربای مورد نظر را به پنل گوشی می آورید و روی آن قرار می دهید، گوشی فکر می کند که به یک داک مغناطیسی متصل است و باید به حالت چند رسانه ای برود. یعنی برای دسترسی به اطلاعات گوشی نیازی به وارد کردن رمز عبور و باز کردن قفل صفحه نیست.

حال کافی است کلید هوم گوشی اندرویدی مورد نظر را فشار دهید تا منوی چند رسانه ای آن غیرفعال شده و صفحه اصلی گوشی ظاهر شود.

اکنون می توانید آهنربا را از پنل تلفن جدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله