اخبار تکنولوژی

بهترین موزیک پلیر ها برای شیائومی

بهترین موزیک پلیر ها برای شیائومی

موسیقی و آهنگ در زندگی هر ایرانی وجود دارد. گوش دادن به موسیقی آرامش بخش و در هر زمانی مناسب است. در همین راستا مشکل گوش دادن به موسیقی های مختلف، یافتن و دانلود آن است. وقتی یک آهنگ جدید منتشر می شود، باید از چندین سایت و تبلیغات زیاد، موسیقی مورد نظر را پیدا کرده و در صورت نبود مشکل شروع به دانلود کنیم. به همین دلیل است که همیشه برنامه های مختلف انتشار و دانلود آهنگ در نظر گرفته می شود. زیرا همه موسیقی ها را برای هر علاقه ای در یک برنامه به شما ارائه می دهد. دانلود موسیقی با کمک برنامه آسان تر و بدون اتلاف وقت است. در این قسمت بهترین اپلیکیشن های دانلود آهنگ و موسیقی برای سیستم عامل های آیفون و اندروید را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید و مقاله را تا انتها بخوانید.

برنامه دانلود موسیقی Spotify Spotify

بد نیست بدانید که اپلیکیشن Spotify از قابلیت دانلود مستقیم موسیقی روی گوشی پشتیبانی نمی کند. اما با کمک آن می توانید موسیقی موجود در برنامه را ذخیره کنید و هر زمان که خواستید به آن گوش دهید. Spotify یکی از بزرگترین سیستم های پخش آنلاین موسیقی در جهان است. استفاده از این برنامه کاملا رایگان است و می توانید آن را برای سیستم عامل های اندروید و iOS دانلود کنید.

علاوه بر این، Spotify نسخه مخصوص به خود را برای ویندوز و مک دارد. اگر به دنبال بانک آهنگ و دانلود کننده موسیقی هستید، برنامه Spotify یکی از بهترین راه حل ها برای این مشکل است.

برنامه دانلود موسیقی دانلود رایگان موسیقی

Free Music Downloader یکی از دانلود کننده های خوب آهنگ است. با این برنامه می توانید میلیون ها MP3 را جستجو کرده و موسیقی مورد علاقه خود را دانلود کنید. استفاده از این برنامه بسیار آسان است. همچنین سرعت دانلود و کیفیت موسیقی دانلود شده راضی کننده است.

این برنامه به شما امکان دانلود آهنگ با کیفیت های مختلف را می دهد. این برنامه پخش کننده بسیار خوب و حرفه ای است. این برنامه نسخه iOS ندارد. در زیر برنامه های مناسب برای سیستم عامل iOS را معرفی می کنیم.

برنامه دانلود موسیقی دانلود کننده و پخش کننده موسیقی

Music Downloader & Player یکی از بهترین برنامه های دانلود موسیقی برای آیفون است. این دانلود کننده موسیقی نه تنها به شما امکان دانلود موسیقی را می دهد، بلکه یک ناشر حرفه ای موسیقی و ویدئو نیز می باشد. برنامه Music Downloader & Player کاملاً با iOS14 سازگار است و سرعت آن بالاست.

در این برنامه می توانید هر یک از میلیون ها آهنگ و موسیقی مختلف را دانلود و گوش دهید. این برنامه فقط برای سیستم عامل iOS می باشد. در ادامه شما را با سایر دانلود کننده های موسیقی مناسب برای سیستم عامل اندروید آشنا می کنیم.

برنامه دانلود موسیقی SoundCloud

دانلودر موزیک SoundCloud در بین کاربران گوشی های هوشمند اندروید و آیفون طرفداران زیادی دارد و دلیل آن نیز کیفیت بسیار خوب این برنامه است. این برنامه امکان دانلود آهنگ های مختلف در سبک هایی مانند جاز، راک و … را فراهم می کند. این اپلیکیشن به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است.

اما اپلیکیشن SoundCloud امکان دانلود مستقیم موسیقی را در اختیار شما قرار نمی دهد، اما می توانید موسیقی مورد علاقه خود را در این برنامه ذخیره کنید و بدون اتصال به اینترنت در هر جایی به آن گوش دهید.

اپلیکیشن دانلود موزیک ایرانی آقای تهران

برنامه مستر تهران یکی از بهترین و جامع ترین آرشیو آهنگ ها را در بین برنامه های ایرانی دارد. با این برنامه می توانید با ناشر موسیقی زیبا و رابط کاربری ساده به موسیقی گوش دهید، آن را دانلود کنید و حتی متن آهنگ مورد نظر خود را داشته باشید. بد نیست بدانید که آرشیو این برنامه کامل است و به اکثر موسیقی های قدیمی دسترسی خواهید داشت. شما فقط باید آن را دانلود کنید و گوش دهید.

از ویژگی های خوب این برنامه می توان به بیوگرافی هنرمندان در صفحه اختصاصی آنها اشاره کرد. اپلیکیشن MrTehran در حال حاضر فقط برای اندروید در دسترس است اما نسخه iOS آن به زودی منتشر خواهد شد.

برنامه دانلود موسیقی عنگامی

برنامه Anghami امکان دانلود موسیقی عربی و همچنین سایر موسیقی های برتر موجود در سراسر جهان را فراهم می کند. این موزیک دانلودر نیز یکی از معروف ترین و باکیفیت ترین دانلود کننده های موسیقی برای سیستم عامل اندروید می باشد. این برنامه دارای دو نسخه رایگان و پولی می باشد. نسخه رایگان این برنامه Anghami Free و نسخه پولی آن Anghami Pro نام دارد. با استفاده از نسخه پیشرفته یا حرفه ای این اپلیکیشن می توانید فایل های موسیقی را بدون محدودیت دانلود کنید.

برنامه دانلود موسیقی MP3 جمجمه

Skull MP3 Music Downloader یکی از بهترین برنامه های دانلود موسیقی موجود از دیدگاه کاربران گوشی و تبلت اندرویدی به حساب می آید. با استفاده از این برنامه می توانید پیش نمایشی از موزیک انتخابی خود ارسال کرده و آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

برنامه دانلود موسیقی راپسودی

با کمک دانلودر موزیک Rhapsody قادر خواهید بود فایل های موسیقی انتخابی و مورد علاقه خود را با کیفیت بالا به صورت رایگان دانلود کنید. این برنامه در حال حاضر یکی از معروف ترین دانلود کننده های موسیقی برای سیستم عامل اندروید است. همچنین این برنامه علاوه بر دانلود موسیقی، امکان تعامل با رادیو FM/AM را نیز فراهم می کند.

برنامه دانلود موسیقی موزیک رایگان

اپلیکیشن دانلود موزیک Freegal Music یکی از بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های دانلود موسیقی برای سیستم عامل iOS است که امکان دانلود رایگان موزیک های منتخب و مورد علاقه را فراهم می کند. این برنامه بیش از ۷ میلیون فایل MP3 دارد و از زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی نیز پشتیبانی می کند.

برنامه دانلود موسیقی موسیقی آی آر

با توجه به اینکه طرفداران آهنگ های ایرانی بسیار زیاد است، اپلیکیشنی برای دانلود آهنگ ایرانی برای سیستم عامل iOS به شما ارائه می کنیم. Music IR یکی از بهترین برنامه های دانلود موسیقی برای کاربران iOS است. رابط کاربری این برنامه آسان و روان است و می توانید بدون مشکل از آن استفاده کرده و از آن بهره مند شوید.

همانطور که گفته شد این برنامه عمدتاً برای آیفون در دسترس است و نسخه اندروید آن منتشر نشده است. از ویژگی های جالب این برنامه امکان به اشتراک گذاری موسیقی با دوستان و مخاطبین خود است. همچنین این اپلیکیشن علاوه بر قابلیت دانلود موسیقی، دارای ناشر رادیویی و موسیقی قوی نیز می باشد.

دانلود آهنگ برای همه

در این مقاله ۱۰ مورد از بهترین اپلیکیشن های دانلود آهنگ را برای شما آورده ایم تا بتوانید در هر زمان و هر مکان به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. لیست موجود در این مقاله دانلود کننده های موسیقی برای سیستم عامل های اندروید و iOS را ارائه می دهد. اگر برنامه دیگری برای دانلود و گوش دادن به موسیقی می شناسید و در لیست ما موجود نیست، لطفاً آن را در قسمت نظرات و پیشنهادات ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله