اخبار تکنولوژی

ایلان ماسک: از مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری می‌کنم

ایلان ماسک با انتشار توییتی توسط مدیر عامل Tweer که اخیرا نام خود را به “X” تغییر داده است، ظرف ۶ هفته آینده یک زن جایگزین خواهد شد.

 

در توییت ایلان ماسک آمده است: «با هیجان اعلام می کنم که یک مدیرعامل جدید در توییتر پیدا کرده ام. او (ضمیر فاعل مؤنث) ۶ هفته دیگر شروع به کار می کند! نقش من به عنوان مدیر عامل و مدیر ارشد فناوری، نظارت بر محصول، نرم افزار و اپراتور سیستم خواهد بود.

 

مدیرعامل جدید توییتر کیست؟

ساعاتی پس از توئیت ماسک، وال استریت ژورنال گزارش داد که لیندا یاکارینو، مدیر تبلیغات در شرکت رسانه ای NBCUniversal، در حال “مذاکره” است تا مدیرعامل توییتر شود. در آن گزارش، از یاکارینو به عنوان یکی از «حامیان صنعت» نام برده شده است که در یافتن راه‌های بهتر برای مؤثرتر کردن تبلیغات تخصص دارد.

 

اگرچه توییتر هنوز به ایمیل‌های The Verge و Engjet پاسخی نداده است، اما گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که Iaccarino و Musk رابطه خوبی با هم دارند.

مدیرعامل جدید توییتر کیست؟

این دو اخیراً در یک رویداد صنعتی با هم ظاهر شدند، جایی که یاکارینو از ماسک حمایت کرد. NBCUniversal همچنین مشارکت قابل توجهی با توییتر دارد و اخیراً همکاری خود را با این شبکه اجتماعی برای میزبانی ویدیوهای المپیک ۲۰۲۴ گسترش داده است.
علاوه بر این، یاکارینو اخیراً به ماسک توییت کرد که توییتر باید سرویس پخش ویدئو Periscope را بازگرداند و از آن به عنوان یک “ایده مشارکت جدید” یاد کرد.

 

هنوز مشخص نیست که ماسک پس از تغییر موضع خود تا چه اندازه بر تصمیمات این شبکه اجتماعی کنترل خواهد داشت. اگرچه او پس از این انتقال دیگر مدیر عامل توییتر نخواهد بود، اما بدیهی است که همچنان تاثیر قابل توجهی بر فناوری این پلتفرم خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا