اخبار تکنولوژی

هواوی به سفارش عربستان و روسیه گوشی نمی سازد

هواوی با تکذیب خبر سفارشی سازی این گوشی در چند کشور به شایعات پایان داد.

برخی رسانه ها اخیرا گزارش هایی منتشر کرده اند مبنی بر اینکه چندین کشور از جمله روسیه، عربستان سعودی و ونزوئلا برای گوشی های هوشمند ۵G هوآوی سفارش داده اند. اکنون غول فناوری چینی این گزارش ها را قویا تکذیب کرده و این ادعاها را شایعاتی بی اساس در حساب رسمی خود در ویبو توصیف کرده است.

در بیانیه هواوی آمده است که شایعات مربوط به قراردادهای دولتی برای تولید گوشی های هوشمند هیچ مبنای واقعی ندارد و تنها باعث سردرگمی و انتشار اطلاعات نادرست در حساب ها و پلتفرم های مختلف می شود. هوآوی از عموم مردم خواسته است که چنین اطلاعات تایید نشده ای را باور نکرده و منتشر نکنند.

هواوی اخیراً با گزارش‌های نادرست مبنی بر پیشرفت قابل توجهی در بازار تلفن همراه مبارزه کرده است. عرضه محصولاتی مانند گوشی هواوی سری میت ۶۰ و گوشی تاشو میت ایکس ۵ هیجان زیادی را در بین خریداران چینی ایجاد کرد و حتی در مقطعی به دلیل تقاضای زیاد، قیمت این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کرد.

داده های زنجیره تامین نشان می دهد که هواوی با ۱۷ درصد سهم، دومین فروشنده بزرگ گوشی های هوشمند در چین است. این دستاورد شرکت را با حاشیه ۰٫۲% پشت سر آنر قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا