اخبار تکنولوژی

اپلیکیشن رایگان چسباندن فیلم به هم در آیفون و آیپد (معرفی ۵ برنامه)

برنامه رایگان برای پیوستن به ویدیوها در iPhone و iPad

اگر به دنبال یک برنامه رایگان و کاربردی هستید که به شما امکان می دهد چندین ویدیو را از طریق iPhone یا iPad خود با هم ادغام کنید، این مقاله برجسته را از دست ندهید. در این مقاله به معرفی ۵ برنامه ویدیویی رایگان برای آیفون و آیپد می پردازیم.

اگر به خاطر داشته باشید، قبلاً در مقاله معرفی ۵ نرم افزار Video Joiner برای اندروید (رایگان) ۵ برنامه شگفت انگیز و رایگان اندروید را معرفی کرده بودیم که به شما امکان می دهد از طریق دستگاه هایی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند ویدیوها را به یکدیگر بپیوندید. این امکان را فراهم کنید اما اکنون نوبت به آیفون و آیپد اپل یا سیستم عامل iOS رسیده است.

در این مقاله سعی داریم ۵ برنامه رایگان برای دوخت فیلم در آیفون و آیپد اپل ارائه دهیم.

برنامه رایگان ویدئو Joiner در iPhone و iPad: برنامه ویرایشگر ویدیو رایگان

نرم افزار رایگان ویرایشگر ویدیو ویژگی هایی مانند برش فیلم ها و اتصال آنها به یکدیگر را تا حد امکان به آسانی فراهم می کند. این نرم افزار رابط کاربری خوبی دارد و به راحتی قادر خواهید بود از آن استفاده کنید. همچنین فرمت های ویدیویی پشتیبانی شده توسط برنامه Video Editor FREE بسیار زیاد است. این برنامه به صورت رایگان برای سیستم های IOS در دسترس است.

برنامه رایگان ویدئو Joiner در iPhone و iPad: برنامه ادغام ویدیو به صورت رایگان

برنامه FREE Video Merger علاوه بر نمایش قابلیت ادغام ویدیوها، ویژگی های دیگری مانند افزودن فیلتر به ویدیو را نیز ارائه می دهد. رابط کاربری این برنامه بسیار خوب طراحی شده و استفاده از آن بسیار آسان است. مهمتر از همه، برنامه Video Merger FREE ارائه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است.

برنامه رایگان ویدئو Joiner در iPhone و iPad: برنامه کارگردان حرفه ای فیلم

در مقایسه با سایر برنامه های قبلی، برنامه Movie Director Pro کمی قدرتمندتر و پر از امکانات است و امکانات نسبتاً بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت هایی مانند برش ویدیو، افزودن موسیقی به آن، ادغام چندین ویدیو یا یکی در دیگری و غیره. همه توسط این برنامه ارائه شده است. با وجود تمام این ویژگی ها، رابط کاربری این برنامه بسیار کاربرپسند است و به راحتی می توان با آن ارتباط برقرار کرد. علاوه بر این نرم افزار Movie Director Pro به صورت رایگان از اپ استور قابل دانلود است.

برنامه رایگان ویدئو Joiner در iPhone و iPad: برنامه ویرایشگر ویدیوی فوری و سازنده نمایش اسلاید

یکی دیگر از اپلیکیشن هایی که امکان قرار دادن ویدئوها را به بهینه ترین شکل در آیفون و آیپد اپل فراهم می کند، نرم افزار Instant Video Editor & Slideshow Maker نام دارد. علاوه بر قابلیت ذکر شده، این نرم افزار امکانات دیگری مانند برش فیلم، برش فریم فیلم، افزودن موسیقی به فیلم، افزودن متن به فیلم، افزودن تصویر به فیلم و … را نیز در اختیار شما قرار می دهد. آنها اصلی هستند. خوشبختانه، برنامه Instant Video Editor & Slideshow Maker نیز به صورت رایگان در فروشگاه App موجود است.

برنامه رایگان ویدئو Joiner در iPhone و iPad: برنامه VivaVideo – ویرایشگر و سازنده ویدیو رایگان

VivaVideo – Free Video Editor & Creator نه تنها یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای پیوستن به ویدیو است، بلکه مجموعه ای از ویژگی های دیگر را نیز ارائه می دهد. علاوه بر این، نسخه اندروید این برنامه نیز موجود است و یکی از بهینه ترین اپلیکیشن های این چنینی برای دستگاه های اندرویدی به حساب می آید. رابط کاربری VivaVideo – Free Video Editor & Maker به صورت کاربر پسند طراحی شده است و استفاده از نرم افزار آسان است. همچنین این نرم افزار به صورت رایگان قابل دانلود می باشد.

نتیجه

همانطور که مشاهده می کنید در این مقاله ۵ برنامه رایگان برای پیوستن به ویدیوها در آیفون و آیپد اپل را به شما معرفی کرده ایم. برنامه های ذکر شده به صورت رایگان قابل دانلود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا