اخبار تکنولوژی

اطلاعات فنی و مشخصات گوشی شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد!

با توجه به مشخصات لو رفته جدید شیائومی ۱۴ اولترا، این گوشی به ارتباطات ماهواره ای، حسگر اثر انگشت جدید و ویژگی های دوربین منحصر به فرد مجهز خواهد شد.

اگر اخبار مربوط به گوشی های شیائومی را دنبال کنید، می دانید که این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران عرصه تلفن همراه، به طور جدی به دنبال گسترش نفوذ خود در بازار پیشرو است و در این راستا در حال کار بر روی شیائومی ۱۴ است. تلفن فوق العاده. پس از موفقیت خیره کننده هر دو گوشی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو، پرچمدار ممتازی مانند شیائومی ۱۴ اولترا می تواند تاثیر زیادی در تثبیت برند شیائومی به عنوان یکی از مهم ترین سازندگان پرچمداران اندرویدی در جهان داشته باشد.

به‌تازگی اخباری جدید در خصوص این گوشی شیائومی به بیرون درز کرده که برخی مشخصات فنی این پرچمدار را افشا می‌کند. در ادامه با کافه نیوز همراه باشید تا به بررسی این اطلاعات جدید بپردازیم.

مشخصات جدید لو رفته از شیائومی ۱۴ اولترا

بر اساس اخباری که تا کنون در خصوص شیائومی ۱۴ اولترا منتشر شده، این گوشی می‌تواند با قابلیت‌های پیشرفته خود نامش را در بازار گوشی‌های پرچمدار ماندگار کند. طبق اطلاعاتی که یکی از افشاگران شبکه چینی وایبو به نام Wisdom Pikachu منتشر کرده، مهم‌ترین مشخصات جدید Xiaomi 14 Ultra ارتباطات ماهواره‌ای، حسگر اثر انگشت مافوق صوت و قابلیت‌های ثبت تصاویر تله فوتو ماکرو خواهند بود. علاوه بر این، افشاگر مورد بحث همچنین ادعا کرده که شیائومی در حال همکاری با برخی کمپانی‌های خارجی است تا ضمن ارتقای کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین شیائومی ۱۴ اولترا، بزرگنمایی بهتر و دقیق‌تری را نیز برای دوربین به ارمغان بیاورد.

انتظار می‌رود شیائومی ۱۴ اولترا از یک ماژول دوربین چهارگانه با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دیافراگم متغیر f/1.6 تا f/4.0 بهره‌مند باشد. پیش‌تر اکانت معتبر Digital Chat Station اطلاعاتی را پیرامون قابلیت‌های سخت افزاری جدید دوربین این پرچمدار افشا کرده بود. بر اساس این اطلاعات، شیائومی ۱۴ اولترا از حسگر LTY900 سونی بهره خواهد برد. این حسگر که همین امروز رونمایی شده، مدلی ارتقا یافته از حسگر IMX989 سونی بوده و اندازه‌ای یک اینچی دارد.

شیائومی همچنین در بخش امنیت نیز تحول بزرگی را برای Xiaomi 14 Ultra در سر دارد و قصد دارد آن را به حسگر اثر انگشت مافوق صوت تک نقطه‌ای مجهز کند. به این ترتیب، مدل اولترا نخستین گوشی از خانواده Xiaomi 14 خواهد بود که به این حسگر مجهز می‌شود. به نظر می‌رسد چینی‌ها برای تعبیه این حسگر از تکنولوژی‌های پیشرفته کمپانی Goodix کمک گرفته باشند.

blank

همچنین از جمله دیگر مشخصات شیائومی ۱۴ اولترا هم می‌توان به ظرفیت ۵۱۸۰ میلی آمپر ساعتی باتری آن اشاره کرد. بر اساس اطلاعات موجود، این باتری از شارژ سیمی سریع ۹۰ واتی و شارژ بیسیم ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

انتظار می‌رود شیائومی ۱۴ اولترا حدود پنج ماه دیگر و همزمان با پرچمداران سرشناس دیگری مثل Vivo X100 Ultra یا هواوی P70 رونمایی شود. با نزدیک شدن زمان معرفی این گوشی حجم شایعات و اطلاعات لو رفته از آن افزایش می‌یابد تا تصویر واضح‌تری از این گوشی در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا