اخبار تکنولوژی

ارسال تصاویر با کیفیت HD در واتساپ میسر شد

به زودی امکان ارسال تصاویر با کیفیت HD در واتس اپ فراهم می شود. قطعا یکی از نقاط ضعف این پیام رسان محبوب عدم ارسال تصاویر باکیفیت است که هم اکنون رفع شده است.

ارسال تصاویر HD در واتس اپ بالاخره به این پیام رسان محبوب اضافه می شود. پرکاربردترین پیام رسان دنیا با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال در جهان، در صورتی که رقبای آن سال ها از این قابلیت استفاده می کنند و واتس اپ برای اضافه کردن تصاویر با کیفیت به پیام رسان خود دیر کرده است، این ویژگی جذاب را اضافه خواهد کرد.

قابلیت ارسال تصاویر با کیفیت HD به واتس اپ اضافه خواهد شد

شواهدی از این ویژگی برای اولین بار در نسخه بتا واتس اپ در اوایل تابستان امسال مشاهده شد و اکنون، طبق گزارش TechCrunch، در دسترس کاربران قرار گرفته است.

برای دسترسی به قابلیت جدید ارسال عکس HD ابتدا باید آخرین نسخه واتس اپ را دریافت کنید تا در صفحه اشتراک عکس دکمه HD جدید به همراه ابزارهای دیگری مانند چرخش تصویر اضافه شود.

ارسال تصاویر با کیفیت HD در واتساپ میسر شد

با انتخاب دکمه HD صفحه جدیدی ظاهر می شود که در آن می توانید کیفیت تصویر را انتخاب کنید که به طور پیش فرض روی “کیفیت استاندارد” است. واتس‌اپ می‌گوید این گزینه پیش‌فرض برای اطمینان از سریع و قابل اعتماد بودن اشتراک‌گذاری عکس انتخاب شده است و می‌توانید از HD برای ارسال نسخه با وضوح بالاتر استفاده کنید.

علاوه بر این، هنگامی که یک عکس HD برای دیگران ارسال می کنید، آنها تصویری با برچسب HD در گوشه پایین سمت چپ دریافت می کنند. نکته قابل توجه دیگر این است که همه عکس ها توسط ویژگی رمزگذاری سرتاسر واتس اپ محافظت می شوند.

قابلیت جدید ارسال تصاویر HD هم اکنون در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته است و انتظار می رود تا چند هفته آینده در اختیار همه کاربران قرار گیرد. علاوه بر این، ماه گذشته گزارشی اعلام کرد که واتس اپ در حال آزمایش توانایی ارسال ویدیوهای با کیفیت است و اکنون متا اعلام کرده که در حال توسعه این ویژگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا