اخبار تکنولوژی

آپدیت سیستم عامل گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال

آموزش آپدیت Google Pixel و Google Pixel XL OS

دو گوشی Google Pixel و Google Pixel XL از نسخه اصلی سیستم عامل اندروید استفاده می کنند. در این مقاله سعی داریم با آموزش آپدیت سیستم عامل اندروید نیاز شما را در این زمینه برطرف کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

تا سال ۲۰۱۵، بازار جهانی دستگاه های هوشمند شاهد عرضه سری محصولات Nexus توسط گوگل بود. این محصولات با همکاری گوگل و شرکت هایی مانند اچ تی سی، ال جی، هواوی و … تولید می شوند. این محصولات با استفاده از نسخه اصلی سیستم عامل اندروید اولین محصولات به روز شده بودند. در اکتبر ۲۰۱۶، مطابق با اکتبر ۲۰۱۶، سری محصولات گوگل پیکسل توسط گوگل عرضه شد. گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL دو محصولی بودند که گوگل در کنفرانس اختصاصی خود معرفی کرد.

با معرفی این محصولات، تمایل این شرکت به ساخت گوشی به صورت مستقل و انحصاری و همچنین انصراف این شرکت از همکاری در تولید سری محصولات نکسوس مشخص شد. دو گوشی مذکور به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید ۷٫۱ نوقا مجهز هستند. با توجه به اینکه این دو گوشی اولین محصولاتی هستند که آپدیت های بعدی سیستم عامل اندروید برای آن ها ارائه می شود، بسیاری از کاربران با بلاتکلیفی در مورد نحوه به روز رسانی سیستم عامل اندروید مواجه خواهند شد.

بنابراین در این مقاله سعی می کنیم نحوه آپدیت سیستم عامل اندروید را در گوشی دوگانه مذکور یاد بگیریم. در روش جدید ارائه شده توسط گوگل برای به روز رسانی سیستم عامل اندروید در دو گوشی، نیازی به منتظر ماندن برای دانلود و نصب آپدیت نیست و این عملیات در پس زمینه دستگاه انجام می شود. با این حال، این روند مورد نیاز برای به روز رسانی گوشی هوشمند را تغییر نمی دهد. بنابراین در ادامه آموزش تصویری نحوه آپدیت سیستم عامل اندروید در این دو گوشی را خواهیم داشت.

در صورتی که با مطالعه این مقاله ابهامات و ابهامات مربوط به آپدیت سیستم عامل دو گوشی مذکور برطرف نشد، می توانید با شماره گیری تماس های زیر از راهنمایی های دقیق کارشناسان ما استفاده کرده و با واحد کارشناسان پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. لطفا با ما همراه باشید.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

به روز رسانی سیستم عامل اندروید گوگل پیکسل

لازم به ذکر است که به روز رسانی سیستم عامل اندروید در دو گوشی مذکور نیازی به طی مراحل پیچیده یا بدیع ندارد و می توانید با انجام مراحل به ترتیب داده شده، به راحتی سیستم عامل اندروید این دو گوشی را به روز رسانی کنید. این مراحل عبارتند از:

  • باید به بخش تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید.
  • گزینه All About Phone را انتخاب کنید.
  • روی گزینه System Updates ضربه بزنید.
  • حالا گزینه check for update را انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه دوم، دستگاه با اتصال به اینترنت، فرآیند به روز رسانی سیستم عامل دستگاه را آغاز می کند. اگر نسخه به روز شده برای گوشی شما موجود باشد، اطلاعات خط و حجم مربوطه برای شما نمایش داده می شود.

سیستم عامل اندروید گوشی را آپدیت کنید گوگل پیکسل XLگوگل پیکسل XL)

پس از طی مراحل ذکر شده در بالا، نصب آپدیت روی گوشی شما شروع می شود. در این مدت باید منتظر نصب کامل نسخه آپدیت شده باشید. در نهایت در پایان این مراحل نصب، با زدن گزینه reboot now to update، گوشی هوشمند شما ریبوت شده و مراحل بروزرسانی به پایان می رسد. توجه داشته باشید که در روش جدید ارائه شده توسط گوگل برای آپدیت سیستم عامل اندروید ۲ بر روی گوشی مربوطه، در صورت ارائه نسخه جدید آپدیت اصلی این شرکت به شما اطلاع داده شده و از شما درخواست دانلود این نسخه گرفته خواهد شد. در صورت موافقت با دانلود و نصب نسخه به روز شده و مراحل دانلود و نصب نسخه به روز شده در پس زمینه دستگاه شما انجام می شود و در حین دانلود و نصب نسخه به روز شده نیازی به استفاده از گوشی ندارید.

نتیجه

در این مقاله آموزش به روز رسانی نسخه سیستم عامل اندروید دو گوشی هوشمند گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL ارائه شده است. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر و یا داشتن ابهام و سوال در این زمینه می توانید از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان متخصص ما تماس گرفته و راهنمایی دقیق تری دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا