اخبار تکنولوژی

اضافه کردن آهنگ به آیفون بدون نیاز به برنامه آیتونز (iTunes)

چگونه بدون iTunes آهنگ به آیفون اضافه کنیم

آیفون و آی‌پد اپل به شدت به برنامه یا ابزار iTunes وابسته هستند، اما راه‌هایی برای اضافه کردن آهنگ‌ها به آیفون بدون iTunes وجود دارد. در این مقاله نحوه افزودن آهنگ به آیفون بدون iTunes را به شما آموزش می دهیم. با ما بمان.

دستگاه‌های iOS اپل، از جمله آیفون و آی‌پد، برای همگام‌سازی با کتابخانه در رایانه یا مک‌بوک طراحی شده‌اند. برای این منظور از iTunes استفاده می شود. به عبارت دیگر، iTunes یک ابزار واسطه است که تعامل بین دستگاه های iOS و رایانه ها را فراهم می کند. از طریق این برنامه می توانید آهنگ های مورد نظر خود را به کتابخانه iTunes اضافه کنید و سپس از طریق برنامه Apple Music در آیفون یا آیپد خود پخش کنید.

اما آیا استفاده از iTunes تنها راه برای افزودن آهنگ به آیفون و آیپد است؟ اگر یک آیفون جدید بخریم، آیا باید از ابزار iTunes برای همگام سازی آهنگ های قدیمی خود استفاده کنیم یا راه های جایگزین و آسان تری برای این کار وجود دارد؟ در این مقاله نحوه افزودن آهنگ به آیفون بدون iTunes را به شما آموزش می دهیم. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در مورد هر یک از قسمت ها و مراحل توضیح داده شده، می توانید از کارشناسان ما در مورد گوشی های موجود کمک بگیرید.

با استفاده از سرویس iCloud

هر محتوایی که از طریق برنامه Apple Music در آیفون خود یا با استفاده از برنامه iTunes در رایانه شخصی یا مک بوک خود خریداری می کنید، همیشه از طریق iCloud به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود. تصور کنید یک آلبوم را از طریق برنامه Apple Music در iPad خود خریداری کرده اید و اکنون می خواهید آن آلبوم را در آیفون جدید خود داشته باشید. قطعاً در این مرحله نیازی به خرید مجدد آلبوم نیست. کافیست همان Apple ID را از آی پد خود در آیفون جدید خود فعال کنید و سپس به برنامه Apple Music بروید. در این شرایط، لیست آهنگ های موجود به تب آلبوم های خریداری شده ضمیمه می شود و در کنار هر کدام یک نماد دانلود قرار گرفته که شبیه ابر است.

با زدن این نماد می توانید موسیقی مورد نظر خود را در آیفون جدید خود دانلود کرده و بدون پرداخت هزینه از طریق برنامه Apple Music پخش کنید. بنابراین با این روش نیازی به استفاده مستقیم از برنامه iTunes برای همگام سازی کتابخانه iTunes نیست. همچنین، با استفاده از ویژگی iTunes Match، می توانید محتوای خریداری شده خود را بین دستگاه های مختلف اپل خود به همان روش همگام سازی کنید. توجه داشته باشید که اگر آلبوم‌ها یا آهنگ‌هایی که خریداری کرده‌اید در برنامه Music دستگاه شما ظاهر نمی‌شوند، به فروشگاه iTunes بروید و سپس به بخش More, Purchased و در نهایت Music بروید. در قسمت خریدهای اخیر می توانید آلبوم ها یا آهنگ هایی که خریداری کرده اید را مشاهده کنید.

استفاده از خدمات و برنامه های کاربردی جایگزین

استفاده از سرویس ها و برنامه های جایگزین راه دیگری برای دور زدن محدودیت های iTunes و Apple Music است. به عنوان مثال دراپ باکس را در نظر بگیرید. تصور کنید یک فایل MP3 را در حساب Dropbox خود آپلود کرده اید. در این شرایط می توانید از اپلیکیشن دراپ باکس برای پخش و دانلود این موسیقی در آیفون یا هر دستگاه دیگری که به حساب دراپ باکس شما دسترسی دارد، استفاده کنید. تنها مشکل این است که موسیقی دانلود شده به کتابخانه Apple Music اضافه نمی شود که می توان آن را نادیده گرفت.

خدمات مشابه دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای این منظور از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال، آمازون موزیک می تواند موسیقی ذخیره شده در آیفون شما را از Apple Music دانلود کرده و آن را با محتوایی که در فروشگاه آمازون خریداری کرده اید یکپارچه کند. علاوه بر این، خدماتی مانند Spotify امکان دسترسی به کتابخانه های موسیقی بسیار بزرگ را فراهم می کند. پس به خاطر داشته باشید که برای افزودن آهنگ به آیفون و آیپد اپل و پخش آنها به استفاده از Apple Music و iTunes محدود نمی شوید.

آهنگ های قدیمی را ذخیره کنید

اگر قصد دارید به یک کتابخانه جدید iTunes مهاجرت کنید و می خواهید آهنگ های قدیمی خود را حفظ کنید، برنامه ای مانند iExplorer به راحتی مشکل شما را حل می کند. این برنامه را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. سپس آن را راه اندازی کنید و آیفون خود را با استفاده از کابل رابط به رایانه متصل کنید. به محض اتصال آیفون به کامپیوتر، در منوی سمت چپ برنامه iExplorer قابل مشاهده خواهد بود. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، بخش Music Library را اجرا کرده و سپس گزینه Music را انتخاب کنید. لیستی از موسیقی های ذخیره شده در دستگاه خود را مشاهده خواهید کرد.

حالا در پنجره وسط موزیک مورد نظر را انتخاب کنید. سپس گزینه Transfer from Device را انتخاب کنید. حال باید مقصد مورد نظر را از iTunes و پوشه دیگری انتخاب کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی گزینه Auto Transfer دستور انتقال خودکار موسیقی از دستگاه به iTunes را بدهید. علاوه بر برنامه iExplorer می توانید از برنامه های دیگری مانند AnyTrans نیز برای این منظور استفاده کنید. برنامه AnyTrans رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و به راحتی امکان انتقال فایل ها از رایانه به دستگاه iOS و بالعکس را فراهم می کند.

نتیجه

همانطور که می بینید، در این مقاله یاد گرفتیم که چگونه بدون iTunes آهنگ به آیفون اضافه کنیم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از قسمت ها و مراحل شرح داده شده،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا