اخبار تکنولوژی

آپدیت اندروید ۱۴ برای یکی از بهترین گوشی های میانرده‌ سامسونگ منتشر شد

به گزارش کافه نیوز آپدیت اندروید ۱۴ برای یکی از بهترین و محبوب‌ترین گوشی های میانرده سامسونگ منتشر شد. این بروزرسانی با پوسته سفارشی One UI 6 همراه است.

سامسونگ با قدرت تمام در حال ارسال آپدیت جدیدترین نسخه اندروید به گوشی‌ها و تبلت‌هایش است تا کاربرانش بتوانند طعم اندروید ۱۴ گوگل را زودتر از بسیاری از صاحبان دیگر گوشی‌ها تجربه کنند. انتشار این بروزرسانی با گوشی‌های سری گلکسی S23 آغاز شد، با S22 ادامه یافت و حالا آپدیت اندروید ۱۴ با پوسته One UI 6 برای یکی از بهترین گوشی های میانرده سامسونگ منتشر شده است. این گوشی، گلکسی A54 خواهد بود.

انتشار آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی A54

در حال حاضر کاربران آمریکایی موفق به دریافت این آپدیت شده‌اند. ولی اگر می‌خواهید ببینید که آیا آپدیت برای گوشی شما هم منتشر شده یا نه، به صفحه تنظیمات دیوایس و بخش Software Update‌ بروید، سپس روی گزینه Check Software Update and Install‌ بزنید.

در زمان‌بندی رسمی که توسط خود شرکت سامسونگ منتشر شده، به‌ترتیب از گوشی‌های سری گلکسی S23، گلکسی Z Flip 5، گلکسی Z Fold 5، گلکسی تب S9 و +S9 و گلکسی تب S9 اولترا به‌عنوان نخستین دریافت‌کنندگان نسخه پایدار آپدیت وان یو ای ۶ نام برده شده است. پشت سر این‌ها اسامی گوشی‌های گلکسی A34 5G، گلکسی A54 5G، سری گلکسی S22، سری گلکسی Z Flip 3 و سری گلکسی تب S8 دیده می‌شود.

این بروزرسانی علاوه بر تمام قابلیت‌هایی که به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود، امکانات منحصر به‌فردی را هم که سامسونگ برای گوشی‌های توسعه داده، در اختیار کاربران می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا