اخبار تکنولوژی

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان نامحدود

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان نامحدود

بدون شک این روزها استفاده از پیام رسان های مختلف به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است و هر کدام از ما به دلایل مختلفی از جمله کار یا سرگرمی از آن ها استفاده می کنیم. همانطور که همه شما تجربه کرده اید، زمانی که می خواهید یک پیام رسان مانند واتس اپ یا تلگرام نصب کنید، باید شماره تلفن خود را برای ثبت نام در برنامه وارد کرده و وارد شوید تا کد فعال سازی برنامه به این پیامک ارسال شود.

از طرفی ممکن است افرادی هم باشند که به دلایلی علاقه ای به وارد کردن شماره خود نداشته باشند و یا فقط یک سیم کارت دارند، اما لازم است بیش از یک بار در این برنامه ها ثبت نام کنند و در این شرایط می توانند از مجازی استفاده کنند. شماره .

اما ایجاد شماره مجازی یکی از دغدغه هایی است که امروزه بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند و برنامه های مختلفی برای ایجاد آن وجود دارد اما امنیت چندانی ندارند. اگر به دلایلی می خواهید یک شماره مجازی رایگان بسازید و از آن برای تبادل پیام و تماس تلفنی با دوستان خود استفاده کنید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین روش ها را به شما معرفی کنیم.

نحوه ایجاد یک شماره مجازی با استفاده از برنامه TextNow را بیاموزید

TextNow یکی از محبوب ترین برنامه ها برای ایجاد شماره مجازی است که یک شماره انحصاری از آمریکا یا کانادا را به صورت رایگان به شما می دهد و می توانید از این شماره برای ثبت نام با شماره جعلی در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

*نکته: با ایجاد یک شماره تلفن مجازی به صورت رایگان از طریق برنامه TextNow، امکان تماس و ارسال پیامک رایگان به ساکنان کانادا و آمریکا را خواهید داشت. همچنین تماس های دریافتی از شماره مجازی شما هیچ هزینه ای برای شما ندارد.

– ابتدا اپلیکیشن TextNow را با استفاده از لینک های زیر دانلود و نصب کنید.

blank

 
– پس از نصب، برنامه TextNow را اجرا کنید.
– اکنون اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید.
blank
– می توانید از ایمیل خود برای ایجاد حساب کاربری استفاده کنید.
– پس از وارد کردن ایمیل خود و احراز هویت توسط نرم افزار، می توانید منتظر بمانید تا اکانت پیکربندی شود.
– در مرحله بعد از شما خواسته می شود که یک کد وارد کنید.
blank
– می توانید به صورت دستی یک کد وارد کنید یا کد مورد نظر را از لیست کشورها انتخاب کنید.
– به محض انتخاب کد، شماره های پیشنهادی در مقابل شما قرار می گیرد و می توانید به دلخواه یکی از آنها را انتخاب کنید.
– و در نهایت اگر پیام Welcome to TextNow را مشاهده کردید و شماره مورد نظر خود را در وسط آن پیام مشاهده کردید، به این معنی است که شما به طور رسمی اکنون یک شماره مجازی دارید که می توانید به راحتی از آن برای هر شبکه و نرم افزاری استفاده کنید.
blank
نکات مهم هنگام ایجاد شماره مجازی رایگان:
این برنامه ها به هیچ وجه شماره هایی که در اختیار شما قرار می دهند را تضمین نمی کنند و در صورت درخواست شماره را از شما مسدود می کنند و در نتیجه ممکن است امنیت حساب شما به خطر بیفتد.

شماره مجازی رایگان ایجاد شده توسط این برنامه ها به سرعت توسط شرکت های بزرگی مانند تلگرام، واتس اپ و … فیلتر و مسدود می شود تا کاربران جعلی ثبت نام نکنند. همچنین اینکه شما این اعداد را دارید برای مدت زمان مشخصی است و همیشه باید بدانید که شماره مجازی شما چه زمانی منقضی می شود.

استفاده از شماره مجازی رایگان برای ثبت نام دائم در پیام رسان ها به هیچ وجه توصیه نمی شود و به دلیل اشتراکی بودن شماره مجازی و ساختار آن و امکان دسترسی دیگران، اطلاعات حیاتی، شخصی، امنیتی و مالی خود را ارسال نکنید. با شماره مجازی و دریافت نمی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله