اخبار تکنولوژی

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳R در رنگ‌بندی جذاب و قیمت رقابتی معرفی شد

به گزارش کافه نیوز گوشی جذاب شیائومی ردمی نوت ۱۳R با قیمت زیر ۳۰۰ دلار و رنگ‌بندی جذاب رونمایی شد. مشخصات فنی، امکانات و تصاویر Redmi 13R را در ادامه ببینید.

شیائومی دو ماه پیش بود که از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ خودش رونمایی کرد. نسخه اصلی این خانواده از چیپست دایمنسیتی ۶۰۸۰، یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. امروز حالا از نسخه جدید این گوشی به‌نام ردمی نوت ۱۳R رونمایی شده که دقیقا از همین مشخصات فنی در زیر قاب خود بهره می‌برد، اما در بیرون یک رنگ زرد جدید به رنگ‌بندی آن اضافه شده و جزیره دوربین روی قاب پشتی گوشی نیز بزرگ‌تر شده است.

مشخصات و قیمت شیائومی ردمی نوت ۱۳R

ردمی نوت ۱۳ آر در یک نسخه با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی عرضه خواهد شد. نمایشگر آن ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED است که شیائومی طی سه سال اخیر از آن روی اکثر گوشی‌های استفاده می‌کند. در پشت دستگاه هم شاهد حضور سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ هستیم، در حالی که یک دوربین سلفی درون حفره کوچکی در بالای نمایشگر جای گرفته است.

شیائومی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در داخل این گوشی استفاده کرده که با توان ۳۳ واتی به‌سرعت شارژ می‌شود. شاید از نظر مشخصات فنی این محصول مشابه نسخه اصلی Redmi Note 13 باشد، اما تغییراتی روی طراحی ظاهری آن ایجاد شده است. به‌طور مثال ماژول دوربین آن بزرگ‌تر شده که باعث افزایش وزن و ضخامت کلی دیوایس هم شده است.

در نهایت باید به قیمت ردمی نوت ۱۳R اشاره کرد که ۲۸۰ دلار است. این درحالیست که نسخه معمولی این گوشی با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی را می‌توانید با قیمت پایین‌تر ۲۲۲ دلاری تهیه کنید. آیا واقعا این گوشی گران‌تر ارزش خرید بیشتری نسبت به نسخه معمولی خود دارد؟ شما به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا