مجله تکنولوژی

دانلود برنامه اسناب چات

Snapchat – Snapchat بهترین و جذاب ترین راه برای به اشتراک گذاشتن لحظات خود با دوستان و آشنایان است. برای نصب و بارگیری SnapChat ، بروزرسانی جدید اندروید جدید ۲۰۲۱ ، با ما همراه باشید.

Snapchat را نصب و اجرا کنید ، عکس یا فیلم خود را بگیرید ، متن را روی آن قرار دهید و سپس آن را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید. به همین راحتی! عکس ها و فیلم هایی که برای اسنپ ارسال می کنید Snap نامیده می شوند. همچنین می توانید از فیلترها ، لنزها ، شکلک ها و دیگر جلوه های جذاب Snapchat برای عکس ها و فیلم های خود استفاده کنید.

SnapChat یکی از قدیمی ترین سیستم عامل های به اشتراک گذاری پرونده رسانه های تلفن همراه است که توسط Snap Inc توسعه یافته است. با بارگیری و نصب اسنپ چت ۲۰۲۱ و مشاهده آن ، می فهمیم که بیشتر ویژگی هایی که در اینستاگرام دیده ایم از این برنامه الگو گرفته اند.

یکی از ویژگی های جالب اسنپ چت امکان تعریف زمان دلخواه برای نمایش عکس ها و فیلم های شما برای گیرندگان است ، که آنها فقط تا زمان دلخواه و پس از پنهان شدن زمان در سرورهای اسنپ چت می توانند عکس ها و فیلم ها را مشاهده کنند. برنامه جدید اسنپ چت بیش از یک میلیارد بار توسط کاربران در سراسر جهان بارگیری شده است و امتیاز ۴٫۸ از ۵ را در Google Play کسب کرده است.

مقایسه اسناب چات و اینستاگرام:

اسناب چات و اینستاگرام دو رقیب قدرتمند هستند ، اینستاگرام در حال حاضر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است که هر روز در حال پیشرفت است و ویژگی های جدیدی به آن اضافه می شود. در طرف مقابل اسنپ چت دو مورد بسیار شبیه به هم قرار دارند.

اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد و به سرعت در بین کاربران محبوب شد. می توان گفت که این محبوب ترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی در حال حاضر است. اسنپ ​​چت نیز در اواخر سال ۲۰۱۱ رسماً راه اندازی شد و دارای ویژگی های جالب و منحصر به فردی بود.

این دو بسیار شبیه به هم هستند و یک هدف را دنبال می کنند. شباهت اصلی آنها مربوط به جهت گیری تصویر آنهاست. یعنی سعی می کنند عکس ها و فیلم های جذاب و کوتاه را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

نقاط قوت اسناب چات:

نمی توان گفت که اینستاگرام کاملاً بهتر از اسنپ چت است اما اسنپ چت ویژگی های منحصر به فردی نیز دارد که بی نظیر است. ویژگی های اصلی این شبکه اجتماعی را می توان در دو عامل زیر خلاصه کرد.

فیلترهای جذاب و منحصر به فرد:

فیلترهای اصلی SnapChat بر اساس فناوری واقعیت افزوده ساخته شده اند که یکی از بهترین ویژگی های این برنامه است. کاربران می توانند از این فیلترها استفاده کرده و آنها را هنگام گرفتن یا عکس گرفتن با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

فیلترهایی مانند فیلتر بازی جذاب Clash of Clans و غیره. البته او دور از درک این نیست که اینستاگرام به زودی این ویژگی را به آن اضافه خواهد کرد.

روش ها و فرهنگ مبتنی بر تفریح ​​و شادی:

اگر مشاهده کنید که پست های اینستاگرام اغلب با حرکات جدی یا تجاری برای تبلیغات انجام می شوند و جنبه تبلیغاتی دارند ، حتی اینستاگرام عملکرد حساب تجاری را برای این منظور معرفی کرده است.

اما در اسناب چات ، کاربران به احتمال زیاد لحظات خوش خود را به اشتراک می گذارند ، سعی در ایجاد روحیه ای سرگرم کننده دارند و کمتر به فکر گرفتن عکس های تبلیغاتی جدی هستند.

نقاط قوت اینستاگرام:

افزایش قابلیت های اینستاگرام و سهولت استفاده:
رابط کاربری اینستاگرام بسیار آسان است و هر کاربری به راحتی می تواند آن را یاد بگیرد و اینستاگرام هر روز قابلیت های خود را گسترش می دهد. از طرف دیگر ، با نصب و اجرای snapchat 2021 ، متوجه خواهید شد که این شبکه اجتماعی دارای ویژگی هایی است که به راحتی قابل استفاده نیستند.

کاربران فعال تر:

اینستاگرام تعداد کاربران بیشتری نسبت به اسنپ چت اصلی دارد و روز به روز در حال گسترش است و تعداد کاربران در حال افزایش است. اینستاگرام در حال حاضر ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که این یک مزیت نسبت به اسنپ چت است.

دانلود برنامه اسناب چات

ویژگی های اسناب چات آپدیت جدید – Snapchat 2021 اندروید:

  • رابط کاربری ساده و کاربر پسند
  • افکت های جذاب و سرگرم کننده
  • قابلیت استوری و ویدیو زنده گذاشتن
  • مشاهده پروفایل دوستان
  • ثبت خاطرات و مشاهده آن ها
  • اسنپ مپ: مشاهده دوستان بر روی نقشه اسنپ
  • امنیت بالای آن
  • امکان اضافه کردن متن و نقاشی به فایل های چند رسانه ای
  • ارسال زمان دار فایل برای مخاطبین و حذف از سرور پس از پایان زمان

این شبکه اجتماعی بیش از یک میلیارد بار توسط کاربران در سراسر جهان با نمره ۴٫۴ از ۵٫۰ در Google Play بارگیری و نصب شده است. ما آخرین نسخه به روزرسانی اصلی این پیام رسان محبوب را برای شما کاربران عزیز در سایت Tinroid قرار داده ایم. همچنین کاربران عزیز می توانند برای دریافت آخرین به روزرسانی برنامه هایی مانند Telegram و Tic Tac اینجا کلیک کنند.

راهنمای نصب بتا:

  1. ابتدا نسخه بتا را که یک فایل فشرده است ، بارگیری کنید.
  2. فایل را از حالت فشرده خارج کرده و به پوشه استخراج شده بروید.
  3. سپس فایل ویدئویی “دستورالعمل های نصب” را اجرا کرده و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

راهنمای ایجاد حساب SnapChat:

برای ایجاد حساب کاربری ، ابتدا برنامه را با بارگیری اسنپ چت و نصب آن اجرا کنید. برای ایجاد حساب کاربری نیز باید از نرم افزار مسدود کننده استفاده کنید. پس از انجام این کار ، این مراحل را دنبال کنید:

  • پس از شروع برنامه ، دو گزینه ثبت نام و ورود به سیستم مشاهده خواهید کرد ، روی ثبت نام کلیک کنید.
  • نام و نام خانوادگی خود را در اینجا وارد کرده و Sing in & Accept را انتخاب کنید.
  • در صفحه بعد ، نام کاربری خود را وارد کنید و سپس روی ادامه کلیک کنید.
  • در این مرحله برای خود رمزعبور ایجاد کنید. مطمئن شوید که رمز عبور بیش از ۸ حرف باشد.
  • سپس می توانید شماره یا ایمیل خود را برای ادامه مراحل ثبت نام وارد کنید.
  • برای شما یک کد ۶ رقمی از طریق پیام کوتاه یا ایمیل ارسال می شود که باید آن را در قسمت بعدی وارد کنید.
  • ثبت نام شما انجام شده و انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا