مجله تکنولوژی

آموزش تغییر زبان صفحات گوگل

چگونه زیان گوگل را تغییر دهیم؟ شاید شما هم علاقه داشته باشید که زبان گوگل را تغییر دهید و آن را به زبان های مختلف مانند انگلیسی و فارسی تنظیم کنید ما در این آموزش یکی از آسان ترین روش های تغییر زبان صفخات گوگل را برای شما آماده کرده ایم.

موتور جستجوی گوگل معروف ترین موتور جستجوی دنیاست که نیازی به تعریف ندارد و قطعا با این موتور جستجو آشنایی دارید.

اما یکی از مشکلاتی که ممکن است هر یک از ما در استفاده از موتور جستجوی گوگل با آن مواجه شویم این است که زبان موتور جستجو مطابق میل ما نیست. مثلا اگر با زبان انگلیسی راحت هستید، شاید با فارسی راحت باشید و بالعکس.

آموزش تغییر زبان صفحات گوگل

برای این کار ابتدا یک مرورگر وب را روی رایانه خود راه اندازی کنید و سایت Google را باز کنید. در سایت، به حساب گوگل خود وارد می شویم.

آموزش تغییر زبان صفحات گوگل 1

پس از ورود به سیستم، از روی نماد پروفایل خود وارد گزینه Manage your Google Account شده و از نوار کناری، Personal Info را انتخاب کنید.

آموزش تغییر زبان صفحات گوگل 2

صفحه را به پایین اسکرول کنید تا به بخش General Preferences for the Web برسید. در اینجا، روی Language کلیک کنید.

آموزش تغییر زبان صفحات گوگل 3

در صفحه Language، در کنار زبان فهرست شده در Preferred Language، روی نماد مداد کلیک کرده و زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آموزش تغییر زبان صفحات گوگل 4

نکته: بعدا، برای بازگشت به زبان پیش‌فرض، روی نماد فلشی که در زیر قسمت Other Languages قرار دارد کلیک کنید. پنجره Add Language باز می شود. در اینجا، زبان جدید خود را پیدا و انتخاب کنید. سپس روی Select کلیک کنید.

مرورگر وب خود را ببندید، سپس آن را دوباره باز کنید. خواهید دید که در حال حاضر از زبان جدید مشخص شده در حساب شما استفاده می کند.

آموزش تغییر زبان صفحات گوگل در گوشی

برای تغییر زبان گوگل در آیفون، آیپد می توانید مراحل بالا را دقیقا دنبال کنید. در اندروید می توانید مراحل زیر را دنبال کنید. ابتدا وارد تنظیمات موبایل خود شده و از آن قسمت روی گزینه گوگل کلیک کنید.

سپس در بالا آدرس جیمیل خود را می بینید که در زیر آن گزینه ای برای «مدیریت حساب Google خود» یا «مدیریت حساب Google خود» وجود دارد. پس از ورود به این بخش، از نوار بالا بر روی گزینه ‘Personal Data’ کلیک کنید. سپس به انتهای صفحه رفته و از قسمت Language زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده و ذخیره کنید.

منبع: کالی بویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا