اخبار تکنولوژی

۳۰ درصد تخفیف در کمیسیون ترید ارز دیجیتال با آرون گروپس

فارکس تجارت بسیار پرسود و پررونقی است که می‌تواند شما را ثروتمند کند البته اگر شریک خوبی را برای تجارت در این بازار انتخاب کرده و همه چیز را در مورد نحوه معامله در این بازار آموخته باشید. ترید ارز دیجیتال یکی از جذابیت‌های فارکس است که به شما اجازه می‌دهد در کنار خرید و فروش ارزهای بین المللی، طلای آب شده و نفت خام، بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنید و به سود برسید. به این ترتیب می‌توانید سبد سرمایه متنوعی داشته باشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا کمیسیون بپردازید و بیشتر سود کنید.

۳۰ درصد کمیسیون کمتر

 به عنوان یک تریدر حرفه‌ای باید هزینه کمیسیون را در سود و زیان ترید خود در نظر بگیرید. اگر حرفه‌ای ترید می‌کنید به خوبی می‌دانید که یک تخفیف ۳۰ درصدی در کمیسیون نتیجه بازی را برای شما به کلی تغییر خواهد داد. ۳۰ درصد کمیسیون کمتر به معنای دریافت ۳۰ درصد سود بیشتر است.

بازار ارز دیجیتال بازار بسیار پر نوسان و پر خطری است که شاید برای تازه واردها بسیار چالش برانگیز باشد. اما اگر رفتار بازار را بشناسید و بدانید کدام ارزها را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید، همین بازار پر نوسان می‌تواند برگ برنده سبد سرمایه شما باشد. ما در آرون گروپس یک تخفیف شیرین و تاثیرگذار را برای ترید ارز دیجیتال در نظر گرفته‌ایم. در طول مدت اعمال این تخفیف، هنگام ترید بیت کوین، اتریوم، بایننس، بیت کوین کش و لایت کوین، ۳۰ درصد کمتر کمیسیون می‌پردازید.

نحوه دریافت تخفیف

اگر تا به اینجای مقاله در کنار ما بوده‌اید، در جلب توجه شما موفق بوده‌ایم. اکنون زمان آن رسیده است که در مورد نحوه دریافت تخفیف بیشتر صحبت کنیم. برای دریافت تخفیف به اقدام خاصی نیاز ندارید، کافی است در بازه زمانی مشخص برای ترید نمادهایی که معرفی کردیم اقدام کنید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 این تخفیف جذاب و دست و دلبازانه از ۲۳ فوریه مصادف با ۴ اسفند تا ۱۰ مارس مصادف با ۲۰ اسفند به شما اختصاص داده خواهد شد.

برای استفاده از این تخفیف باید یک حساب استاندارد در نزد بروکر آرون گروپس داشته باشید. بنابراین اگر تا به این لحظه نسبت به ثبت نام و افتتاح حساب اقدام نکرده‌اید بهتر است از زمان باقیمانده استفاده کنید و یک حساب استاندارد بسازید.

نکات مهم برای دریافت تخفیف کمیسیون

 شرایط خاصی برای اهدای تخفیف وجود وجود ندارد. کافی است یک حساب استاندارد داشته باشید و برای ترید یکی از نمادهای LTCUSD، BCHUSDT BNBUSD، ETHUSD و BTCUSD وارد عمل شوید.

برای استفاده از این تخفیف ۱۸ روز فرصت دارید؛ اگر تجربه کافی در زمینه ترید ارز دیجیتال را دارید دست به کار شوید و در این بازه با استفاده از تخفیف تریدهای سودمندی را به سبد خود اضافه کنید. اما اگر در ترید ارز دیجیتال تازه کار هستید می‌توانید با استفاده از یک حساب دمو تجربه خود را در خصوص معاملات ارز دیجیتال افزایش دهید و سپس با استفاده از پول واقعی و تخفیف ارزشمندی که در اختیار شما گذاشته می‌شود وارد معامله شوید.

باز کردن حساب دمو در بروکر آرون بسیار ساده است، کافی است پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۵ را از بروکر آرون دریافت کنید و حساب دمو را با اعتبار مجازی تحویل بگیرید. در حساب دمو بدون استفاده از پول واقعی و با اعتبار مجازی که بروکر در اختیار شما می‌گذارد، ترید ارز دیجیتال را تجربه کنید.

مشاهده جزئیات کمپین و ثبت نام در آرون گروپس

هدف از ارائه تخفیف

معمولا هدف از ارائه تخفیف جلب توجه مشتریان است، آرون گروپس نیز از این قاعده مستثنا نیست اما ارائه تخفیف به شما این فرصت را می‌دهد که با سرمایه کمتر پوزیشن‌های بزرگ‌تری را در بازار ارز دیجیتال ایجاد کنید و به سود برسید. این فرصت را غنیمت بشمارید تا ترید ارز دیجیتال برای شما از همیشه سودآورتر باشد. هدف از ارائه این تخفیف ایجاد فضایی برای ترید بهتر و قدرتمندتر در بازار ارز دیجیتال است تا شما بتوانید به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل شوید.

شاید ایده‌های درخشانی را برای ترید در بازار ارز دیجیتال در ذهن داشته باشید؛ اما سرمایه کافی برای این کار را در اختیار نداشته باشید. در این صورت بهترین زمان برای شروع ترید ارز دیجیتال ۲۳ فوریه تا ۱۰ مارس است، در این مدت با ۳۰ درصد سرمایه کمتر، سود بیشتری از آن خود کنید.

قوانین دست و پاگیر نیستند

 برای دریافت تخفیف کمیسیون قوانین سفت و سختی در نظر گرفته نشده است. قوانین همان قوانین رایج و متداول بروکر هستند و کافی است با رعایت قوانین معمول در این بازه زمانی ارز دیجیتال ترید کنید و در کمیسیون تخفیف بگیرید.

به یاد داشته باشید که مثل همیشه بروکر آرون گروپس این حق را دارد که در صورت مواجهه با تخلف با فرد متخلف برخورد کرده و در صورت نیاز از ارائه خدمات به متخلفان خودداری کند.

حساب شده ریسک کنید

بازار فارکس بازاری پر از ریسک است که پیچیدگی‌های مخصوص به خود را دارد. اگر با چند و چون این بازار آشنا نیستید و هنوز نحوه عملکرد بازار و عوامل تاثیرگذار روی قیمت ارزها و دیگر دارایی‌ها را شناسایی نکرده‌اید بهتر است با احتیاط بیشتری وارد عمل شوید.

یکی از جذابیت‌های بازار فارکس امکان استفاده از اهرم است، اهرم می‌تواند سرمایه شما را برای ورود به یک پوزیشن چند برابر کند و در نتیجه سود سرشاری را برای شما در پی داشته باشد. اما نباید فراموش کرد که اهرم به همین اندازه می‌تواند در افزایش ضرر معاملات شما نیز تاثیرگذار باشد. بنابراین اگر تازه وارد هستید پیشنهاد می‌کنیم از کمترین میزان اهرم در معاملات خود استفاده کنید و یا استفاده از اهرم را به زمانی موکول کنید که تجربه بیشتری از ترید در بازار ارز دیجیتال و فارکس به دست آورده باشید.

ما در بروکر آرون گروپس توصیه می‌کنیم اگر تازه کار هستید بدون استفاده از یک حساب دمو با پول واقعی در بازار معامله نکنید؛ اگر حرفه‌ای هستید و قصد دارید بازار جدیدی مانند بازار کریپتوکارنسی را امتحان کنید پیشنهاد می‌کنیم پیش از ورود به این بازار، استراتژی‌هایی که در سر دارید را در حساب دمو امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا