شبکه های اجتماعی

یک نام کاربری میخوام برای اینستا [۲۳۰ تا اسم آماده اینستاگرام]

یک نام کاربری میخوام برای اینستا

در این مقاله تمام راه حل هایی که برای انتخاب نام کاربری مناسب برای صفحه شخصی یا تجاری اینستاگرام خود نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهم. با این راه حل ها می توانید یک نام کاربری عالی برای صفحه شخصی اینستاگرام، وب سایت و … خود انتخاب کنید.

در حال حاضر اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی مورد استفاده در کشور ما است. طبق آمار به دست آمده از بازار بازار، اپلیکیشن این شبکه اجتماعی بر روی بیش از ۲۱ میلیون تبلت موبایل اندرویدی نصب و فعال است. و با ۸۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان، رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است و یکی از محبوب ترین هاست. اما در کشور ما توجه بسیار بیشتری به این شبکه اجتماعی شده است و با توجه به اینکه در حال حاضر مسدود نیست و به راحتی قابل دسترسی است، افراد زیادی حضور دارند و از آن استفاده می کنند.

به همین دلیل بسیاری از کسب و کارهای آنلاین و آفلاین از این شبکه اجتماعی برای توسعه برند خود و افزایش فروش استفاده می کنند. استفاده های مختلفی از این شبکه اجتماعی وجود دارد که تنها به برخی از آنها اشاره شده است. در حال حاضر پربازدیدترین صفحات این شبکه اجتماعی مربوط به هنرمندان اعم از بازیگران، کارگردانان، خوانندگان، نوازندگان، عکاسان و هنرمندان است. و صفحات زرد، اخبار، سیاست، تأثیرگذاران و گاهی اوقات سیاستمداران.

در این مقاله آموزشی به شما راهکارهایی می دهم یا به عبارتی ایده هایی را به شما می دهم که با استفاده از آن ها می توانید نام کاربری و به عبارت ساده نام مناسب برای صفحه اینستاگرام خود انتخاب کنید.

در این مقاله نحوه انتخاب نام کاربری مناسب برای صفحه اینستاگرام خود را به شما آموزش می دهم.

۱٫ از نام استفاده کنید

می توانید از نام کوچک خود برای صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید (البته اگر می خواهید برای صفحه اینستاگرام برند شخصی خود نام انتخاب کنید). نام هایی مانند علی، رویا، مهدی، احمد و غیره. بسیار کوتاه هستند و به راحتی قابل یادآوری هستند. و گزینه بسیار مناسبی برای صفحه اینستاگرام برند شخصی شما یا صفحه اینستاگرام عادی و غیرتجاری شما می باشد. اکثر اسامی قبلا ثبت شده اند و ممکن است تعداد بسیار کمی باشد که ثبت نشده باشد.

البته می توان یک نام را به اشکال مختلف نوشت. برای انتخاب نام کاربری اینستاگرام خود می توانید از املاهای مختلف استفاده کنید.

این به شما کمک می کند نام های ثبت نشده را پیدا کنید. اسم حسین را می توان حسین، حسین، حسین و حسین و یا اسم سعید را سعید، سعید، سعید و سعید نوشت.

می توانید چند حرف از نام را در انتهای نام خود تکرار کنید! به عنوان مثال آقای فرهاد مجیدی (فوتبالیست) نام کاربری اینستاگرام ایشان به شرح زیر است: farhaddddddd

۲٫ استفاده از نام خانوادگی

مانند نام، نام خانوادگی نیز گزینه بسیار مناسبی برای صفحه اینستاگرام برند شخصی یا صفحه اینستاگرام عادی و غیرتجاری است. می توانید از نام خانوادگی خود به عنوان نام کاربری اینستاگرام خود استفاده کنید.

۳٫ استفاده از نام و نام خانوادگی

استفاده از نام و نام خانوادگی کاملاً در کنار یا چسباندن به هم گزینه و ایده بسیار خوبی برای نام صفحه اینستاگرام برند شخصی یا صفحه عادی و غیر تجاری شماست.

افراد زیادی در کشور ما و سراسر جهان هستند که از نام و نام خانوادگی خود برای اکانت اینستاگرام خود استفاده می کنند و شما نیز می توانید این کار را انجام دهید. البته ممکن است نام و نام خانوادگی شما قبلاً ثبت شده باشد، زیرا موارد مشابه بسیار زیاد است. منظور از نام و نام خانوادگی مثلا احمدشمسی است.

در زیر راه حل هایی به شما می دهم که اگر قبلا ثبت نام کرده اید یا شاغل هستید به راحتی می توانید از همان نام و نام خانوادگی یا فقط نام یا نام خانوادگی خود استفاده کنید!

۴٫ استفاده از کلمه رسمی در ابتدا و انتهای نام و نام خانوادگی یا یکی از آنها

یکی از روش های رایجی که هم در کشور ما و هم در سایر کشورها برای انتخاب نام کاربری اینستاگرام استفاده می شود این است که کلمه رسمی به آخر یا ابتدای نام شخص، گروه، کسب و کار، برند و … اضافه می شود.

“رسمی” می تواند مشکل پیش ثبت نام یا نام بردن را تا حد زیادی حل کند و معنای خوب و مناسبی دارد. رسمی به معنای “رسمی” یا “قابل اعتماد” است.

می توانید کلمه رسمی را بعد از یک نقطه یا بعد از یک زیر خط قرار دهید. مثلاً ahmad_offical، ahmad.official یا shamsiofficial، اگر نقطه یا زیرخط باشد شاید بهتر باشد و جداتر و بهتر باشد. شاید نبودش از نظر بعضی ها بهتر جلوه کند.

مثال دیگه هم میتونه official_ahmad و… باشه یعنی رسما باید اول اضافه بشه ولی به نظرم آخرش باشه بهتره.

۵٫ استفاده از کلمه اصلی در ابتدا و انتهای نام و نام خانوادگی یا یکی از آنها

هر توضیحی که بخوام در مورد این قسمت بنویسم دقیقا مثل بند ۴ هست!پس توضیحات تکراری نمینویسم.

فقط کلمه اصلی جایگزین کلمه رسمی می شود. اصل به معنای اصلی است

۶٫ استفاده از کلمه real در ابتدا و انتهای نام و نام خانوادگی یا یکی از آنها

هر توضیحی که بخوام در مورد این قسمت بنویسم دقیقا مثل بند ۴ هست!پس توضیحات تکراری نمینویسم.

فقط به جای کلمه رسمی کلمه واقعی قرار داده شده است. real به معنای “اصیل، اصیل، واقعی، غیر مصنوعی، طبیعی، اصلی” است و تقریباً همان معنای اصلی را دارد.

به جای استفاده از کلماتی مانند اصلی، واقعی و غیره، می توانید از معادل پینگلیش استفاده کنید. مثلاً احمدشمسی_اصلی یا دیجی کالا_اصلی یا بازار_اصلی معادل کلمه اصلی است.

۷٫ استفاده از زیرخط ( _ ) یا زیرخط

شما می توانید در ابتدا، پایان، وسط. یا هر قسمت دیگری که می خواهید، از این کاراکتر برای نام کاربری خود استفاده کنید. این علامت می تواند کمک زیادی به شما برای ثبت نام کاربری مورد نظرتان کند.

من برای شما چند مثال می زنم. (a_h_m_a_d)، (احمد_)، (شمسی_)، (احمد_شمسی)، (دیجی کالا_رسمی) و…

طبیعتاً هر چه کمتر از این نمادها استفاده شود بهتر است زیرا به خاطر سپردن آنها دشوارتر است. بنابراین، بهتر است نام کاربری ساده تر باشد.

مثلاً (_احمد) بهتر از (a_h_m_a_d) است. اما در شرایطی که همه نام‌های مورد نظر شما ثبت شده و حالت‌های معمول و ساده‌تر در دسترس نیستند، ممکن است لازم باشد ابتکار عمل را به دست بگیرید و از شخصیت‌های بیشتری مانند این استفاده کنید.

۸٫ استفاده از شماره تولد برای نام کاربری اینستاگرام

یکی از رایج‌ترین و بسیار مرتبط‌ترین راه‌ها برای انتخاب نام کاربری اینستاگرام استفاده از اعدادی است که معانی مناسب و مرتبط دارند و به خاطر سپردن نام‌های کاربری حاوی اعداد راحت‌تر از نام‌های کاربری که دارای زیرخط هستند، است.

به عنوان مثال ahmadshamsi69 (دو رقمی از شماره تولد خود را برای نام کاربری وارد کنید) و معنای صحیح و مناسبی دارد و به خاطر سپردن این نام کاربری بسیار آسان است.

۹٫ استفاده از کلمات غیر معمول برای نام کاربری اینستاگرام

به کلماتی می رسیم که شاید چندان رایج نباشند. با این حال، می توان متفاوت بود و خلاق بود و از چنین کلماتی استفاده کرد. پیشنهاد می کنم از آنها استفاده کنید زیرا خوب، موثر و متفاوت هستند.

مثلا همین احمدشمسی را می توان به صورت iahmadshamsi نوشت. همچنین معنای تقریباً درستی دارد، یعنی. «من احمد شمسی هستم»، شاید صحیح‌ترین شکل نوشتار احمدشمسی باشد

شاید این برای مشاغل زیاد مناسب نباشد و بیشتر برای صفحات شخصی مناسب باشد. برای مثال idigikala نام کاربری جالبی به نظر نمی رسد. البته این (i) را فقط به عنوان مثال زدم. این می تواند (my) یا هر کلمه انگلیسی یا انگلیسی دیگری باشد.

به عنوان مثال در وب سایت بزرگ zoomit.ir از my استفاده می شود که معنای زیبایی دارد myzoomit (زومیت من) یا مثلاً برخی از افراد نام یا نام خانوادگی خود را به اضافه کلمه insta (مخفف اینستاگرام) می نویسند، مثلاً ahmadinsta یا shamsiinsta

هیچ اصول اساسی برای این وجود ندارد. خلاقیت حرف اول را می زند. آنچه را که دوست دارید انتخاب کنید!

فقط آنقدر سخت و پیچیده نکنید که حتی شرلوک هلمز هم نتواند آن را به خاطر بیاورد! یا اینکه از نظر معنی و محتوا غلط املایی و نامناسب و نامفهوم باشد.

۱۰٫ استفاده از پسوند دامنه وب سایت خود در نام کاربری مانند _com و…

این برای وب سایت ها و مارک های آنلاین مناسب است. برای مثال نام کاربری صفحه اینستاگرام دیجی کالا digikalacom است. مجله دیجی کالامگ او و اینستاگرام فروشگاه اینترنتی بامیلو هم همینطور. بامیلوکام

شاید بهتر باشد که به صورت متوالی یا چسبیده تایپ کنید تا از کاراکتر (.) یا نقطه استفاده کنید. به عنوان مثال، digikalacom مرتبط تر از digikala.com به نظر می رسد.

از برجسته سازی نیز می توان استفاده کرد. مثلا digikala_com، البته وقتی به ترتیب نوشته می شود یا به هم چسبیده می شود، باید به معنی ایجاد شده و وزن و لحن آن دقت کنید، گاهی اوقات چسبیدن آن جالب نیست و بهتر است از نکات یا زیر خط ها استفاده کنید.

ردیف اسم اکانت اینستاگرام معنی
۱ Norbert نور شمال
۲ Frederick حاکم صلح طلب
۳ Frasier جالب
۴ Frank مرد آزاد
۵ Fletcher کمانساز
۶ Ferris کارگر آهنین
۷ Fergus, Ferguson قوی
۸ Fergal شجاع و باجرات
۹ cr7 کریستیانو رونالدو
۱۰ Anthony بی قیمت
۱۱ Archer کماندار
۱۲ Arnold قوی مانند عقاب
۱۳ Arthur, Art قهرمان
۱۴ Austin کمک کننده-یاور
۱۵ Barnaby نبی
۱۶ Baron مرد نجیب
۱۷ Barrett مانند خرس
۱۸ Basil مانند شاه
۱۹ Benjamin پسر دست راست
۲۰ Bert روشن-درخشان
۲۱ Bevis کماندار
۲۲ Emmanuel خداگونه
۲۳ Emmett سخت کوش
۲۴ Ernest مرد آهنی
۲۵ Evan جنگجوی جوان
۲۶ Ferdinand ماجراجو
۲۷ Durwin دوست محبوب
۲۸ Edmond, Edmund نگهبان جواهرات
۲۹ Eliot, Elliott نزدیک به خدا
۳۰ Ellery شاد
۳۱ Emerson, Emery ماهر-ساعی
۳۲ Bond کشاورز
۳۳ Bret, Brett بومی بریتانیا
۳۴ Brian قوی-اصیل
۳۵ Brice بلند پرواز
۳۶ Bryant قوی
۳۷ Buck گوزن
۳۸ Bud فرستاده-پیام آور
۳۹ Burgess اهل شهرک
۴۰ Burton قلعه
۴۱ Cadman جنگجو-دلاور
۴۲ Calvert چوپان
۴۳ Hopeful امیدوار
۴۴ Carrick صخره
۴۵ Carl کشاورز
۴۶ Carroll قهرمان
۴۷ Dillon امیدوار
۴۸ Donald حاکم
۴۹ Doyle غریبه
۵۰ Drake اژدها
۵۱ Drew امانتدار
۵۲ Driscoll مفسر
۵۳ Dr. Angel دکتر فرشته
۵۴ Darell, Darrel محبوب-معشوق
۵۵ David زرنگ-چابک-محبوب
۵۶ Davin گوزن کوجک
۵۷ Dean رهبر بزرگ
۵۸ Declan پر از خوبی
۵۹ Casey شجاع
۶۰ Casper گنج-جواهر
۶۱ Cecil نابینا
۶۲ Cuthbert مشهور -درخشان
۶۳ Craig تپه صخره ای
۶۴ Damon روز هفته
۶۵ Darcy تیره -تاریک
۶۶ Darian ثروتمند
ردیف لقب اینستاگرام معنی
۱ Shadow سایه
۲ Flawless بی عیب و نقص
۳ First Lady بانوی اول
۴ Miss Independent خانم مستقل
۵ Chica دختر (به زبان اسپانیایی)
۶ Bambi بامبی
۷ Fluffy پر مانند
۸ Wonder woman زن شگفت انگیز
۹ Lioness شیر زن
۱۰ Barbie باربی
ردیف اسم اکانت معنی
۱ Lover عاشق
۲ Moon shadow سایه ماه
۳ Destination سرنوشت
۴ Power of love قدرت عشق
۵ World of our own دنیای خودمون
۶ Ti Amo دوست دارم (ایتالیایی)
۷ Endless love عشق بی پایان
۸ Mother مادر
۹ Passion عشق و شور
۱۰ Smile لبخند
۱۱ Love عشق
۱۲ Eternity جاودانگی
۱۳ Fantastic فوق العاده
۱۴ Destiny سرنوشت
۱۵ Freedom آزادی
۱۶ Liberty اختیار
۱۷ Tranquility آرامش
۱۸ Peace صلح
۱۹ Blossom شکوفه
۲۰ Sunshine نور آفتاب
۲۱ Sweetheart عزیز دل
۲۲ Gorgeous با وقار
۲۳ Love crime گناه عشق
۲۴ Romeo رومئو (نماد عاشق)
۲۵ Romance افسانه (داستان عاشقانه)
۲۶ Breeze نسیم(باد شمال)
۲۷ Kitty پیشی
۲۸ Beautiful dreams رویاهای زیبا
۲۹ Coast to coast ساحل به ساحل
۳۰ Hourglass ساعت شنی
۳۱ Farewell بدرود (خداحافظ)
۳۲ Rose رز
۳۳ Flying without wings پرواز بدون بال
۳۴ Miss you nights شب های دلتنگی تو
۳۵ Queen of my heart ملکه ی قلب من
۳۶ Unbreakable شکست ناپذیر
۳۷ Story of love داستان عشق
۳۸ Evergreen همیشه بهار
۳۹ Cherish گرامی داشتن
۴۰ Enthusiasm اشتیاق
۴۱ Hope امید
۴۲ Grace وقار
۴۳ Rainbow رنگین کمان
۴۴ Blue آبی
۴۵ Sunflower آفتابگردان
۴۶ Twinkle چشمک زدن
۴۷ Serendipity خوش بیاری
۴۸ Bliss سعادت
۴۹ Lullaby لالایی
۵۰ Sophisticated سطح بالا
۵۱ Unbelievable باور نکردنی
۵۲ Love is Color-Blind عشق کوره
۵۳ Paradise بهشت
۵۴ Living to Love You زنده برای عاشق تو بودن
۵۵ Us against the world ما بر ضد دنیا
۵۶ Renaissance رنسانس
۵۷ Cute بانمک
۵۸ Cosy دنج
۵۹ Butterfly پروانه
۶۰ Galaxy کهکشان
۶۱ Moment لحظه
۶۲ Extravaganza اغراق آمیز
۶۳ Aqua آب مانند
۶۴ Sentiment عاطفه
۶۵ Cosmopolitan بین المللی
۶۶ Dreams come true رویاها به حقیقت می پیوندند
۶۷ You make me feel تو به من احساس می دی
۶۸ Fragile Heart قلب شکننده
۶۹ Ever yday I love you هر روز عاشقتم
۷۰ Far from love دور از عشق
۷۱ Rise and fall فراز و نشیب
۷۲ Bubble حباب
۷۳ Pumkin کدوتنبل
۷۴ Banana موز
۷۵ Lollipop خروس قندی
۷۶ Bumblebee زنبور عسل
۷۷ Giggle خنده
۷۸ Paradox پارادکس
۷۹ Delicacy ظرافت
۸۰ Peek-a-boo یک نوع بازی کودکانه
۸۱ Umbrella چتر
۸۲ Kangaroo کانگارو
۸۳ Elixir کیمیا
۸۴ Moments لحظه ها
۸۵ Amazing شگفت انگیز
۸۶ Heart without a home قلب بدون خونه
۸۷ Maybe Tomorrow شاید فردا
۸۸ Lost in you گمشده در تو
۸۹ All out of love خالی از عشق
۹۰ My love عشق من
۹۱ Against all odds بر خلاف تمام انتظارها
۹۲ Puzzle of my heart معمای قلب من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا