شبکه های اجتماعی

چگونه تمام فالوورها را هاید کنیم؟

چگونه تمام فالوورها را هاید استوری کنیم؟ چگونه فالوورهای اینستاگرام را مخفی کنیم؟ اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که امروزه مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. یکی از موارد مهمی که صاحبان اکانت اینستاگرام به آن توجه دارند هاید کردن فالوورهای اکانت خود است.در برخی موارد، کاربران نمی خواهند افراد دیگر تعداد فالوورهای آنها را ببینند. در این صورت می توانید از روش های مختلفی برای هاید کردن فالوورهای اینستاگرام خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام هاید کردن فالوورهای اینستاگرام باید به آن توجه کرد این است که حساب های تجاری یا تجاری نمی توانند فالوور یا فالوور خود را به حالت هاید تبدیل کنند.

اما اگر از کاربران عادی اپلیکیشن اینستاگرام هستید، تنها با مراجعه به تنظیمات اینستاگرام می توانید آن را به حالت خصوصی تغییر دهید تا سایر کاربران نتوانند لیست مخاطبان شما را ببینند.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با روش های هاید کردن فالوورهای اینستاگرام آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد اینستاگرام می توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.

چگونه مخاطبین اینستاگرام را مخفی کنیم؟

در ابتدا بهتر است بدانید اینستاگرام راه حل اصلی برای مخفی کردن فالوورهای شما ایجاد نکرده است، اما با استفاده از روش های مختلف یا به طور کلی با استفاده از میانبرهای مختلف می توانید فالوورهای خود را از دید سایر کاربران مخفی کنید. برای مخفی کردن فالوورهای خود می توانید از روش های زیر استفاده کنید.

۱- خصوصی سازی اکانت اینستاگرام

اگر در برنامه اینستاگرام اکانت تجاری یا تجاری دارید یا به طور کلی اکانت عمومی دارید، پنهان کردن فالوورها و فعالیت های آنها غیرممکن خواهد بود. به عبارت دیگر، تنها در صورتی می توانید فالوورهای خود را مخفی کنید که یک حساب خصوصی داشته باشید. برای تغییر اکانت اینستاگرام از عمومی به خصوصی، باید مراحل زیر را طی کنید:

۱- ابتدا باید اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید.

۲- پس از ورود به اکانت اینستاگرام خود، بر روی آیکون موجود در گوشه سمت راست پایین برنامه کلیک کنید.

۳- سپس روی سه خط موازی سمت راست بالای پروفایل ضربه بزنید و وارد برنامه تنظیمات شوید.

۴- در قسمت تنظیمات وارد قسمت امنیت شوید و سپس دکمه private accounts را روشن کنید.

blank

اکنون اکانت اینستاگرام شما به یک حساب خصوصی تبدیل شده است. در این صورت هیچکس به جز فالوورهای شما نمی تواند وارد لیست فالوورها یا فالوورهای شما شود.

اما به طور کلی افرادی که بخشی از فالوورهای شما هستند می توانند آنها را ببینند، در این صورت شما چاره ای جز حذف، محدود یا مسدود کردن آنها نخواهید داشت.

۲- حذف فالوورها

در کنار این قسمت از مقاله گفته شده است که برای جلوگیری از دیدن فالوورها باید حساب کاربری خود را خصوصی کنید. اما یکی از معایب آن این است که حتی فالوورهای شما نیز می توانند فالوورهای شما را به خوبی ببینند.

متأسفانه، شما هیچ ویژگی یا راه قطعی برای مخفی کردن فالوورها یا پست های خود ندارید. اما اگر واقعاً می خواهید فالوورهای خود را از کاربران مخفی کنید، بهترین راه حذف فالوورهای خود است.

برای حذف فالوورها باید مراحل زیر را دنبال کنید.

۱- ابتدا روی پروفایل خود که در قسمت پایین سمت راست برنامه قرار دارد کلیک کنید.

۲- در لیست ایجاد شده به دنبال اکانت فردی که می خواهید حذف کنید بگردید.

blank

۳- سپس بر روی دکمه حذف که در مقابل نام کاربری فرد قرار دارد کلیک کنید.

با انجام تمام مراحل و خصوصی کردن حساب خود، هیچ کس نمی تواند لیست فالوورها یا پست های اینستاگرام شما را ببیند. توجه داشته باشید که می توانید فالوورهای خود را در اینستاگرام محدود کنید. از طرف دیگر، شما نیازی به دنبال کردن همه افرادی که شما را دنبال می کنند ندارید.

چگونه یک فالوور را در اینستا مخفی کنیم؟

۳- بلاک کردن کاربران

مسدود کردن کاربران راه دیگری است که می توانید فالوورهای خود را پنهان کنید. با استفاده از مراحل زیر می توانید کاربر را از دیدن پست ها و فالوورهای خود مسدود کنید. ۱- برای این منظور باید در برنامه گوشی خود وارد تب جستجو شوید.

blank

۲- سپس کاربری را که می خواهید فالوورها را از او مخفی کنید جستجو کنید.

۳- روی علامت گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و در پنجره ظاهر شده دکمه block را انتخاب کنید.

blank

۴- حساب کاربری را محدود کنید
یکی از راه های جلوگیری از دیده شدن فالوورهای اینستاگرام توسط سایر کاربران محدود کردن آنهاست. با محدود کردن کاربر، شخص نمی تواند نمای شما را ببیند.

همچنین نمی‌تواند داستان‌های شما را ببیند یا بداند چه زمانی آنلاین هستید. توجه داشته باشید که اگر شخصی را در برنامه اینستاگرام محدود کنید، او متوجه نخواهد شد که محدود شده است. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- ابتدا وارد اکانت اینستاگرام خود شده و سپس روی settings کلیک کنید.

blank

۲- وارد بخش پرایوسی شوید.

۳- سپس به بخش restricted accounts رفته و بر روی حساب‌ های محدود کلیک کنید.

۴- در این بخش کاربرانی را که می‌ خواهید آنها را محدود نمایید، انتخاب کرده و بر روی کلمه محدود کردن کلیک نمایید.

blank

۵- کاربران از راه دور

یکی از راه‌های جلوگیری از دیده شدن فالوورهای اینستاگرام توسط سایر کاربران، حذف آن‌ها است. توجه داشته باشید که فقط صفحات خصوصی می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

برای این کار ابتدا باید وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید و روی لیست فالوورها کلیک کنید. در این صورت کاربر دیگر نمی تواند فالوورهای شما را ببیند.

اینستاگرام یکی از شبکه های محبوبی است که طرفداران زیادی دارد و کاربران زیادی در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. یکی از مهم ترین مواردی که کاربران به آن توجه می کنند مخفی کردن فالوورهای اینستاگرام است.

این برنامه روش خاصی برای مخفی کردن فالوورهای شما ایجاد نکرده است، اما با استفاده از چند مرحله یا به طور کلی با استفاده از چند میانبر می توانید به راحتی فالوورهای اینستاگرام خود را مخفی کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا