شبکه های اجتماعی

پین شدن کامنت اینستا یعنی چه؟

پین شدن کامنت اینستا یعنی چه؟ محبوبیت روزافزون شبکه اجتماعی اینستاگرام توجه ها را به خود جلب کرده است، تعداد کاربران این شبکه اجتماعی در جهان بیش از یک میلیارد است و در ایران بیش از سی میلیون کاربر وجود دارد که می توان گفت حداقل یک نفر از هر سه ایرانی، روی موبایل خود اینستاگرام دارد.

این میزان از محبوبیت به این دلیل است که بنیانگذاران اینستاگرام به نظر کاربران خود و کنترل به موقع در صورت وقوع اتفاقات ناخوشایند اهمیت می دهند.

قابلیت رفع مشکل یکی از قابلیت های به روز شده این شبکه اجتماعی است و این قابلیت برای کاربرانی که می خواهند نظر مثبتی در پست خود داشته باشند مفید خواهد بود.

نظرات مثبت را می توان در بالای قسمت نظرات قرار داد و در صورت وجود نظرات منفی یا نامناسب حذف می شود. بنابراین پین کردن به معنای اولویت دادن به نظرات مورد علاقه خود از مخاطبان است، در واقع با ارسال یک کامنت، آن را اولین کامنت پست قرار می دهید.

پین شدن کامنت اینستا یعنی چه؟

همانطور که در مقدمه این مقاله اشاره کردیم، ویژگی جدید اینستاگرام این است که کاربران اینستاگرام می توانند کامنت های مورد علاقه خود را در پست های خود در بالای لیست قرار دهند.

هر کاربر می تواند سه نظر در مورد پست خود ارسال کند تا بیشتر دیده شود. هدف از افزودن این ویژگی این است که کاربران کنترل بیشتری بر مدیریت جو در نظرات زیر پست های خود داشته باشند.

با توجه به اینکه در شرایط فعلی شبکه های اجتماعی به خصوص در ایران خشونت و نفرت زیادی از سوی برخی کاربران در این شبکه ها وجود دارد، این قابلیت به کاربران کمک می کند تا نظرات مثبت را در بالای لیست نظرات قرار دهند و نظرات بیشتری را ارائه دهند.

پین شدن کامنت اینستا یعنی چه

قوانین پین کردن نظرات در اینستاگرام

پین کردن کامنت در اینستاگرام کار سختی نیست. و از قاعده و قانون خاصی پیروی نمی کند. اما در زیر به چند نکته مهم در این زمینه اشاره می شود:

  • می توانید هر نظری را که می خواهید در بالای بخش نظرات پین کنید.
  • نظرات پین شده می تواند متعلق به شما باشد. یا از نظراتی که کاربران و مخاطبان شما درباره شما نوشته اند.
  • به طور کلی، شما فقط می توانید ۳ کامنت در هر پست اینستاگرام پین کنید.
  • نظرات پین شده را می توان با نظرات دیگر جایگزین کرد. و جای خود را با نظرات دیگر تغییر دهید.

پین کردن نظرات اینستاگرام برای کاربران موبایل

طبق آخرین بررسی‌ها، قابلیت پین کامنت اینستاگرام اکنون فقط برای کاربران iOS و اندروید در دسترس است.

این ویژگی ممکن است به زودی برای کاربران نسخه وب ظاهر نشود. زیرا بسیاری از ویژگی های نسخه موبایل اپلیکیشن اینستاگرام به نسخه دسکتاپ منتقل نمی شود.

حداقل برای مدتی این قابلیت در دسترس کاربران نسخه تحت وب اینستاگرام نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا