اخبار تکنولوژی

گیفت کارت اپل یا آیتونز چیست؟ چه کاربرد هایی دارد؟

گیفت کارت iTunes اپل گیفت کارتی پرکاربرد برای کاربران دستگاه‌های اپل است که به آن‌ها امکان استفاده از ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری را می‌دهد. این گیفت کارت در میان گیفت کارت‌های برتر دنیا قرار دارد و با توجه به امکانات و قابلیت‌های بسیاری که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، افراد بسیاری آن را خریداری می‌کنند.

کاربردها و مزایای گیفت کارت آیتونز اپل از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند و به همین دلیل افرادی که از محصولات اپل مانند: آیفون، آیپد، مک بوک و غیره استفاده می‌کنند باید با این گیفت کارت‌ها نیز آشنایی داشته و نحو استفاده و ردیم کردن آن را بدانند. در این گزارش به معرفی کامل گیفت کارت iTunes اپل می‌پردازیم و در کنار کاربردها و مزایای آن، نحوه استفاده و ردیم کردن آن را نیز به شما کاربران گرامی آموزش خواهیم داد. همچنین، در انتها یکی از بهترین پلتفرم‌های داخلی برای خرید این گیفت کارت را نیز معرفی می‌کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده آن را خریداری کرده و استفاده کنید؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

گیفت کارت آیتونز چیست؟

گیفت کارت iTunes اپل چیست؟

برنامه آیتونز در دستگاه‌های اپل که مبتنی بر IOS هستند مانند: آیفون، آیپد و آیپاد وجود دارد و یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی در این دستگاه‌ها به شمار می‌رود. برای این که از برنامه آیتونز استفاده کنید، باید یک حساب کاربری اپل یا همان اپل آیدی داشته باشید. از طرف دیگر، برای این که از تمام برنامه‌ها و قابلیت‌های آیتونز استفاده کنید، باید حساب کاربری خود را شارژ کنید که بهترین روش برای این کار، استفاده از گیفت کارت iTunes اپل است.

گیفت کارت آیتونز اپل یک کارت اعتباری است که مبلغ مشخصی از اعتبار در آن وجود دارد و کاربران با استفاده از آن می‌توانند حساب خود را شارژ کنند. این کارت به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی از طرف شرکت اپل ارائه می‌شود که حاوی یک کد ۱۶ رقمی روی آن است. کاربران با وارد کردن این کد در دستگاه IOS خود می‌توانند اعتبار آن را به حساب کاربری منتقل کرده و با استفاده از آن، نرم افزارهای غیر رایگان و پولی موجود در اپ استور، کتاب، فیلم و دیگر محصولات وجود در فروشگاه‌های آنلاین اپل را خریداری کنند.

یکی از نکاتی که در رابطه با گیفت کارت‌های iTunes اپل وجود دارد این است که این گیفت کارت‌ها، تاریخ انقضا ندارند و شما می‌توانید تا هر زمان که نیاز است آن را در حساب کاربری خود نگه دارید. همچنین، اگر با استفاده از گیفت کارت حساب خود را شارژ کنید، این شارژ در تمام دستگاه‌های اپلی که حساب مورد نظر در آن لاگین شده است قابل استفاده خواهد بود.

نکته مهم دیگر در رابطه با خرید گیفت کارت آیتونز، کشوری است که گیفت کارت برای آن صادر شده. توجه داشته باشید که کشور گیفت کارت با کشور ریجن اپل آیدی باید حتما یکسان باشند؛ در غیراینصورت امکان شارژ وجود ندارد و گیفت کارت خریداری شده کاربردی نخواهد داشت.

کاربردها و مزایای استفاده از گیفت کارت iTunes

گیفت کارت آیتونز اپل کاربردها و مزایای بسیاری برای کاربران خود دارد. با استفاده از این گیفت کارت، امکان دسترسی به بسیاری از برنامه‌های پولی و غیر رایگان وجود دارد و کاربران می‌توانند به راحتی از این برنامه‌ها استفاده کنند. همچنین، خدمات دیگری با خرید گیفت کارت آیتونز در اختیار افراد قرار می‌گیرد که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • خرید کتاب، موسیقی و فیلم: در اپ استور محصولات دیگری مانند: فیلم، کتاب و موسیقی نیز وجود دارند که می‌توانید به راحتی با شارژ حساب کاربری خود آن‌ها را خریداری کنید.

  • پرداخت درون برنامه‌ای: برخی از برنامه‌ها، پرداخت درون برنامه‌ای دارند. با استفاده از گیفت کارت آیتونز و شارژ کردن حساب با این گیفت کارت، می‌توانید این پرداخت‌های درون برنامه‌ای را نیز به صورت آنی انجام دهید و نیازی به استفاده از روش‌های پرداختی دیگر نیست.

  • راحت و امن: شارژ کردن حساب با استفاده از گیفت کارت، بسیار راحت بوده و امنیت آن نیز بالا است. در این روش، نیازی نیست تا شماره کارت بانکی خود را به حساب اپل متصل کنید و یا از سیستم‌های پرداختی مانند: پی پال، مستر کارت یا ویزا کارت استفاده کنید.

  • تنوع قیمت: یکی از مزایایی که گیفت کارت‌های اپل دارند، تنوع در قیمت آن است. شما می‌توانید متناسب با نیاز خود، یکی از کارت‌ها را خریداری کنید و تا زمانی که تمام اعتبار آن را خرج نکرده‌اید در حساب شما باقی خواهند ماند.

نحوه استفاده از گیفت کارت آیتونز iTunes

ردیم کردن و استفاده از گیفت کارت آیتونز اپل بسیار ساده است و تنها در چند مرحله کوتاه می‌توانید گیفت کارت خود را در حساب کاربری شارژ کنید. در این بخش، نحوه ردیم کردن در دستگاه‌های آیفون، آیپد و آیپاد و همچنین مک را به صورت جداگانه به شما کاربران گرامی آموزش خواهیم داد:

خرید گیفت کارت آیتونز

آموزش ردیم کردن گیفت کارت در آیفون، آیپد و آیپاد

برای ردیم کردن در دستگاه‌های با سیستم عامل IOS مراحل زیر را طی کنید:

  1. پس از خرید گیفت کارت از فروشگاه معتبر، در آیفون، آیپد یا آیپاد خود وارد اپ استور شوید.

  2. در بالای صفحه، روی گزینه sign-in یا روی تصویر پروفایل بزنید.

  3. اگر قبلا وارد حساب اپل آیدی خود شده باشید، گزینه Redeem gift card or code را مشاهده خواهید کرد. در غیر اینصورت باید ابتدا با حساب اپل آیدی خود Sign-in کنید. روی گزینه Redeem gift card or code بزنید.

  4. در این بخش، دو روش برای ردیم یا وارد کردن گیفت کارت وجود دارد. روش اول برای افرادی است که گیفت کارت را به صورت فیزیکی تهیه کرده‌اند. این افراد می‌توانند با گزینه روشن کردن دوربین گوشی، گیف کارت را ردیم کنند. در روش دوم، باید به صورت دستی کد گیفت کارت را وارد کنید. کاربران ایرانی که گیفت کارت را به صورت دیجیتالی خریداری می‌کنند باید از این روش استفاده کنند. پس از این کار، دستورالعمل‌های گفته شده را دنبال کنید.

  5. گزینه Done را بزنید. اکنون گیفت کارت در حساب کاربری شما شارژ شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

آموزش ردیم کردن گیفت کارت در مک

اگر با استفاده از دستگاه مک بوک خود می‌خواهید گیفت کارت آیتونز را ردیم کنید، طبق مراحل زیر پیش بروید:

  1. پس از خرید گیفت کارت، وارد برنامه اپ استور در لپ تاپ خود شوید.

  2. در بخش کناری، روی نام کاربری خود بزنید و اگر هنوز وارد حساب اپل آیدی خود نشده‌اید، گزینه Sign-in را بزنید.

  3. پس از ورود به حساب کاربری، گزینه Redeem gift card را بزنید.

  4. در این مرحله نیز، دو روش استفاده از دوربین و وارد کردن به صورت دستی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

  5. پس از وارد کردن کد گیفت کارت، حساب کاربری شما شارژ خواهد شد.

توجه داشته باشید که در سیستم عامل‌های ویندوز و اندروید نیز می‌توانید گیفت کارت آیتونز را استفاده کنید. در ویندوز، باید برنامه iTunes را دانلود کرده و در گوشی‌های اندوریدی نیز، با استفاده از برنامه Apple music به راحتی می‌توانید گیفت کارت خود را ردیم کنید.

قیمت گیفت کارت آیتونز i tunes

قیمت گیفت کارت آیتونز iTunes و خرید از فروشگاه معتبر

با توجه به کاربردها و مزایایی که خرید گیفت کارت آیتونز اپل دارد، افراد زیادی در سرتاسر دنیا برای خرید آن اقدام می‌کنند. این گیفت کارت‌ها، قیمت‌های مشخصی دارند؛ اما با توجه به ریجن و کشوری که گیفت کارت آن را خریداری می‌کنید، با توجه به تفاوت ارز مورد نظر با ریال ایران باید هزینه‌های متفاوتی را پرداخت کنید. در این مطلب، گیفت کارت آیتونز، کاربردها و روش‌های ردیم کردن آن را برای شما معرفی کردیم. اگر قصد خرید گیفت کارت را دارید، باید از مرجع معتبر با قیمت مناسب این کار را انجام دهید.

در ایران، فروشگاه آریاپی یکی از معتبرترین پلتفرم‌های آنلاین برای خرید گیفت کارت به شمار می‌رود. شما می‌توانید گیفت کارت آیتونز اپل را با قیمتی بسیار مناسب از این فروشگاه خریداری کنید. همچنین، در آریاپی خدمات دیگری برای کاربران ارائه می گردد مانند: خرید شماره مجازی، خرید اپل آیدی معتبر و غیره نیز وجود دارد. برای بهره‌مندی از این محصولات و خرید آن‌ها، به وبسایت آریاپی مراجعه کرده و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

یک دیدگاه

  1. من حدود سه تا گیفت کارت ده دلاری از سایت آریاپی دریافت کردم ک قیمتش تو بازار واقعا خوب بود و کسیو پیدا نکردم تو این رنج قیمت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا