اخبار تکنولوژی

گوشی اندرویدی شما اکنون می‌تواند به نجات جانتان کمک کند.

گوشی اندروید همراه شما در زندگی است

ممکن است دوستانتان شما را رها کنند یا ماشینتان در وسط بزرگراه در حالی که در تعطیلات هستید خراب شود، اما تلفن همراهتان همیشه با شما خواهد بود تا زمانی که آن را شارژ نگه دارید یا به طور تصادفی آن را از صخره نیندازید. . خراب نکنید اکنون، اگر گوشی اندرویدی شما از یک برنامه امنیتی شخصی (از طریق Engadget) پشتیبانی می کند، حتی می تواند به نجات جان شما کمک کند و در مواقع ضروری بسیار موثر و مفید باشد.

همانطور که افراد پشت سر RapidSOS، پلتفرمی که Android و iOS برای ارسال داده‌ها به اولین پاسخ دهندگان استفاده می‌کنند، در یک پست وبلاگ جدید اعلام شد، تلفن‌های اندرویدی با برنامه ایمنی شخصی اکنون می‌توانند به‌طور خودکار داده‌های پزشکی را هنگام تماس یا پیامک ارسال کنند. ۹۱۱ برای کمک های اولیه. بسته به آنچه برای اشتراک‌گذاری انتخاب می‌کنید، داده‌ها ممکن است شامل نام تماس‌گیرندگان، آلرژی‌ها، داروها، شرایط از قبل موجود، تماس‌های اضطراری و موارد دیگر باشد.

برای استفاده از این قابلیت جدید در گوشی اندرویدی خود، کافی است اپلیکیشن Personal Safety را باز کنید و به اطلاعات خود بروید، سپس روی «دسترسی به اطلاعات اضطراری» ضربه بزنید و «اشتراک‌گذاری در حین تماس اضطراری» را انتخاب کنید. باید توجه داشته باشید که اپلیکیشن Personal Safety از زمان Pixel 4 روی گوشی‌های Pixel از قبل نصب شده است، بنابراین اگر کاربر پیکسل هستید، می‌توانید از قبل این ویژگی جدید را فعال کنید. اما اگر از تلفن پیکسل استفاده نمی‌کنید، همیشه می‌توانید از صفحه برنامه امنیت شخصی در فروشگاه Google Play دیدن کنید و ببینید آیا می‌توانید آن را روی تلفن هوشمند مورد اعتماد خود نصب کنید یا خیر.

اکنون، اگر انتقال خودکار داده های پزشکی در تماس اضطراری آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که در واقع چیز جدیدی نیست. از ابتدای سال ۲۰۲۰، زمانی که اپل iOS 13.5 را منتشر کرد، آیفون‌ها این قابلیت را داشتند که به طور خودکار داده‌های سلامت را به اولین پاسخ دهندگان در تماس اضطراری ارسال کنند. پس چه خوب است که گوشی های اندرویدی مجهز به اپلیکیشن Personal Safety نیز می توانند همین کار را انجام دهند.

البته ما صمیمانه امیدواریم که گوشی اندرویدی شما هرگز از این قابلیت جدید استفاده نکند، اما بد نیست بدانید اگر خدای ناکرده اتفاقی برای شما افتاد، تیم پزشکی اعزامی از قبل اطلاعات پزشکی شما را در اختیار خواهند داشت و می توانند با شما تماس بگیرند. در اسرع وقت. برای جلوگیری از حوادث آینده و جبران ناپذیر به کمک بیایید. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم حتما از این قابلیت جدید در گوشی خود استفاده کنید و در مواقع ضروری و مهم از آن بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا