اخبار تکنولوژی

گلکسی S23 FE با تراشه یکسان،‌ ظاهراً از گلکسی S22 قدرت بسیار بیشتری خواهد داشت

یک بنچمارک دستگاه منتسب به Galaxy S23 FE تأیید می کند که گوشی هوشمند با همان تراشه به طور قابل توجهی بهتر از Galaxy S22 عمل می کند.

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی Galaxy S23 FE با چیپست Exynos 2200 برای برخی بازارها است. به نظر می رسد این شرکت تراشه مربوطه را برای این محصول بهینه کرده است. اکنون، تست‌های بنچمارک روی Geekbench از دستگاهی منتسب به Galaxy S23 FE تأیید می‌کند که گوشی هوشمند مجهز به Exynos 2200 به طور قابل توجهی بهتر از Galaxy S22 عمل می‌کند.

لازم به ذکر است که تراشه اگزینوس همان پردازنده ای است که سال گذشته در پرچمداران سری گلکسی اس ۲۲ اروپا و چندین منطقه جغرافیایی دیگر مورد استفاده قرار گرفت.

یک بنچمارک دستگاه منتسب به Galaxy S23 FE تأیید می کند که گوشی هوشمند با همان تراشه به طور قابل توجهی بهتر از Galaxy S22 عمل می کند. سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی Galaxy S23 FE با چیپست Exynos 2200 برای برخی بازارها است. به نظر می رسد این شرکت تراشه مربوطه را برای این محصول بهینه کرده است. اکنون، تست‌های بنچمارک روی Geekbench از دستگاهی منتسب به Galaxy S23 FE تأیید می‌کند که گوشی هوشمند مجهز به Exynos 2200 به طور قابل توجهی بهتر از Galaxy S22 عمل می‌کند. لازم به ذکر است که تراشه اگزینوس همان پردازنده ای است که سال گذشته در پرچمداران سری گلکسی اس 22 اروپا و چندین منطقه جغرافیایی دیگر مورد استفاده قرار گرفت.

Galaxy S23 FE در تست بنچمارک مشاهده شد

اگرچه Galaxy S23 FE هنوز معرفی نشده است، پلتفرم محبوب بنچمارک Gigbench اطلاعات دستگاه منتسب به گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

نسخه Exynos Galaxy S23 FE با شماره مدل SM-S711B امتیاز تک هسته ای بیش از ۱۶۰۰ را در پلتفرم Geekbench کسب کرد. این گوشی هوشمند در تست چند هسته ای این بنچمارک نیز توانسته به عدد ۴۱۰۰ دست یابد.

این در حالی است که گلکسی اس ۲۲ با همان پردازنده اگزینوس در دستگاهی با شماره مدل SM-S901B توانست در تست بنچمارک تک هسته ای ۱۵۰۰ امتیاز و در تست چند هسته ای ۳۵۰۰ امتیاز کسب کند.

لازم به ذکر است فرکانس CPU و GPU هر دو دستگاه یکسان بوده و تغییری نکرده است. همچنین باید گفت که هر دو دستگاه با ۸ گیگابایت رم و سیستم عامل مبتنی بر اندروید ۱۳ تست شده اند. البته احتمال بهینه سازی Exynos 2200 در Galaxy S22 FE وجود دارد. با توجه به اینکه سامسونگ در سال گذشته یک پردازنده پرچمدار جدید اگزینوس را معرفی نکرد، ممکن است برای بهبود تراشه قدیمی خود وقت صرف کرده باشد.

شایان ذکر است که نسخه های آمریکایی گلکسی S23 FE با شماره مدل SM-F711 و گلکسی S22 با شماره مدل SM-S901U هر دو از پردازنده نسل اول اسنپدراگون ۸ استفاده می کنند. در نهایت باید دید این گوشی هوشمند با چه مشخصاتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا