اخبار تکنولوژی

اگه مشکل باطری داری گوشی جدید هواوی Enjoy 70 با باتری غول ۶۰۰۰ میلی آمپری را بخر

Huawei Enjoy 70 – Huawei Enjoy 70 یک گوشی میان رده قدرتمند است که از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می کند.

طبق پیش بینی های قبلی، هواوی امروز به طور رسمی نسل جدید سری گوشی های Enjoy را در چین معرفی کرد. Huawei Enjoy 70 یک محصول میان رده با دوربین اصلی قدرتمند و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین گوشی های میان رده بازار را دارد.

در کافه نیوز نگاهی بیشتر به این گوشی خواهیم داشت.

هواوی Enjoy 70؛ میانرده توانمند چینی

صفحه نمایش این گوشی جدید هواوی اندازه‌ای ۶٫۷۵ اینچی داشته و از پانل‌های ال سی دی با رزولوشن HD+ بهره می‌برد. این صفحه نمایش از قابلیت AOD (صفحه نمایش همیشه روشن) پشتیبانی می‌کند که در این کلاس قیمتی فوق‌العاده است. علاوه بر این، در قسمت بالای صفحه نمایش این گوشی نیز شاهد حضور یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی درون حفره دایره‌ای شکل هستیم؛ در حالی که ماژول دوربین پشت دوگانه بوده و از یک حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک نمونه ۲ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است.

گوشی Huawei Enjoy 70 همچنین به سیستم عامل هارمونی او اس ۴ مجهز است و حافظه‌ای تا سقف ۲۵۶ گیگ دارد. البته در خصوص مدل پردازنده و ظرفیت رم این دستگاه تا کنون هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی از سوی هواوی انجام نشده است. البته VMall، یکی از فروشندگان چینی این محصول، پیش‌تر از حضور تراشه‌ای هشت هسته‌ای در این گوشی خبر داده بود. شایعات همچنین حاکی از حضور چیپست Kirin 710A در Enjoy 70 هستند.

میانرده جدید هواوی همچنین از یک حسگر اثر انگشت هم بهره می‌برد که روی قاب کناری آن قرار گرفته است.‌ علاوه بر این، کلید Enjoy X هم مثل بسیاری محصولات دیگر سری Enjoy در این محصول تعبیه شده است. یک بار فشردن این کلید لیستی از اپلیکیشن‌های پرمصرف گوشی را نمایش می‌دهد؛ در حالی که می‌توان با دو بار فشردن یا فشردن و نگه داشتن این کلید، اپلیکیشن‌ها را به‌طور مستقیم باز کرد.

blank

در کنار این مشخصات فنی جذاب، باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که با توان ۲۲٫۵ وات شارژ می‌شود هم دیگر قابلیت فنی فوق‌العاده این دستگاه به شمار می‌رود. گوشی جدید هواوی در سه رنگ سبز، سفید و مشکی روانه بازار شده و مدل ۱۲۸ گیگ آن قیمتی ۱۷۰ دلاری دارد. در عین حال قیمت مدل ۲۵۶ گیگ این گوشی میانرده هم ۱۹۵ دلار اعلام شده است. پیش‌فروش این گوشی هم‌اکنون در چین آغاز شده؛ اما مشخص نیست عرضه جهانی این دستگاه چه‌زمانی اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا