اخبار تکنولوژی

گزینه عجله دارم از اسنپ و تپسی حذف شد

در پی فشار سازمان تعزیرات بر تاکسی های اینترنتی، بالاخره اسنپ و تپسی گزینه «عجله» را از برنامه های خود حذف کردند.

همین ماه گذشته سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در نشستی خبری از گزینه راش به عنوان مصداق گران فروشی خبر داد و گفت که تاکسی های اینترنتی با استفاده از این گزینه بدون ارائه خدمات مناسب، مبلغ اضافی دریافت می کنند. احمد اصانلو به عنوان رئیس سازمان جنایی دولت اخیرا از شرکت های تاکسیرانی اینترنتی خواسته است که فورا گزینه اجله دارم را از برنامه های خود حذف کنند. اکنون بررسی ها نشان می دهد که پس از هشدار به اسنپ و تپسی در مورد گزینه اضطراری، در نهایت این گزینه را حذف کرده اند.

نتیجه هشدارها؛ حذف گزینه عجله دارم از اسنپ و تپسی

در چند ساعت گذشته، کاربران اپلیکیشن های تاکسی آنلاین اسنپ و تاکسی متوجه شده اند که پس از ثبت درخواست سواری، گزینه راش دیگر برای آنها نمایش داده نمی شود. به نظر می رسد پس از افزایش حساسیت ها نسبت به این گزینه در هفته های اخیر، بالاخره شرکت های تاکسیرانی آنلاین مجبور به حذف آن شده اند.

نظرات متناقضی در این مورد وجود دارد. در حالی که برخی این را نمونه ای از گران فروشی و کلاهبرداری می دانند، برخی دیگر معتقدند این بخشی از مکانیسم بازار است. امیر سیاح، رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد نیز از فشار برای تاکسی های آنلاین در بهمن ماه انتقاد کرد و گفت که در ازای یافتن سریعتر تاکسی از مسافر، قیمت بالاتری در نظر گرفته شود، تخلف نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا