شبکه های اجتماعی

چگونه پیج قبلی اینستا رو برگردونیم بدون رمز (راهنمای کامل)

اینستاگرام به بخشی از زندگی و سبک زندگی هر فردی تبدیل شده است و اکثر افراد ساعات زیادی را در این شبکه اجتماعی سپری می کنند و جدا از تفریح، در زمینه های مختلف نیز آموزش های زیادی می بینند.

اگر صفحه خود را غیر فعال کرده ایم و رمز آن را به خاطر نمی آوریم، آیا امکان بازگشت صفحه اینستاگرام بدون رمز وجود دارد؟

همانطور که گفتیم این شبکه اجتماعی کاربردهای فراوانی دارد و به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی همه ما تبدیل شده و حتی منبع درآمد بسیاری از کاربران است و از این طریق امرار معاش می کنند. با این حال، به خاطر سپردن رمز عبور می تواند یک نگرانی بزرگ برای هر کسی باشد. در زیر نحوه بازیابی اکانت اینستاگرام بدون رمز عبور را به شما آموزش می دهیم.

چگونه پیج قبلی اینستا رو برگردونیم بدون رمز و ایمیل

چگونه صفحه قبلی اینستا را بدون رمز عبور برگردانیم؟ خبر خوب این است که با تمام اطلاعاتی که برای ایجاد حساب کاربری استفاده کرده اید، می توانید صفحه اینستاگرام را بدون رمز عبور بازیابی کنید. بنابراین صحت اطلاعات وارد شده بسیار مهم است. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

مراقب باشید، اگر صفحه شما برای حدود یک ماه مسدود یا غیرفعال باشد، می توانید به راحتی صفحه اینستاگرام خود را بدون رمز عبور بازیابی کنید، اما اگر این مدت طولانی تر است و مثلاً ۱ سال از آخرین باری که اکانت شما فعال بوده است، می گذرد.

حساب کاربری را می توان برای همیشه حذف کرد و به راحتی قابل بازگشت نیست. البته اگر به صورت تصادفی صفحه شما توسط اینستاگرام مسدود شد، کافیست فرم درخواست بازیابی اکانت را برای کارشناسان این شبکه اجتماعی ارسال کنید تا اکانت شما به حالت عادی بازگردد.

ناگفته نماند که در این درخواست باید ذکر کنید که در این شبکه اجتماعی رفتار خشونت آمیزی نداشته اید و هیچ یک از قوانین اینستاگرام را زیر پا نگذاشته اید و اکانت شما بدون دلیل مسدود شده است. پس از ارسال این فرم، حساب کاربری شما در کمترین زمان ممکن بازیابی و فعال خواهد شد.

چگونه پیج قبلی اینستا رو برگردونیم بدون رمز فارسی

بهترین راه برای بازیابی اکانت اینستاگرام بدون رمز عبور مراجعه به وب سایت اینستاگرام است. هنگام ورود، پس از وارد کردن نام کاربری، بر روی Forgot Password کلیک کنید و لینکی به شماره موبایل شما ارسال می شود.

اینستاگرام از طریق این لینک به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به رمز قبلی، رمز عبور جدیدی برای حساب کاربری خود تعیین کنید. سپس با رمز عبور جدید وارد صفحه خود شوید.

لطفا توجه داشته باشید که این پیامک به شماره ای که هنگام ایجاد حساب کاربری استفاده کرده اید ارسال می شود. البته حتی اگر شماره همراه ندارید می توانید از طریق ایمیل اقدام کنید و این لینک برای شما ایمیل می شود.

به طور کلی مهمترین نکته برای بازیابی صفحه اینستاگرام بدون رمز عبور این است که هنگام ساخت اکانت اینستاگرام اطلاعات صحیح را وارد کرده و آنها را داشته باشید.

به عنوان مثال اگر شماره موبایل و ایمیل شما تغییر کرده باشد و نتوانید به آنها دسترسی داشته باشید کار بسیار سخت می شود و نمی توانید فقط از این روش ها برای بازیابی صفحه اینستاگرام بدون رمز عبور استفاده کنید.

blank

ساده ترین راه برای بازگرداندن صفحه اینستاگرام بدون رمز عبور

یکی دیگر از راه های پیش روی شما برای بازگرداندن اکانت اینستاگرام بدون رمز عبور، اتصال به اکانت “فیسبوک” است که از طریق آن می توانید به راحتی به حساب خود بازگردید. البته برای استفاده از این روش باید از تمامی اکانت هایی که در دستگاه دیگری به آن متصل هستید خارج شوید تا بتوانید اکانت خود را به فیس بوک پیوند دهید و رمز عبور جدیدی برای خود تعیین کنید.

blank

یک بار دیگر یادآوری می کنیم که اگر اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کرده باشید یا چندین سال پس از غیرفعال شدن از آن بازدید نکنید، اینستاگرام اکانت شما را برای همیشه می بندد و هیچ راهی برای بازگرداندن صفحه اینستاگرام بدون رمز وجود ندارد.

از آنجایی که بسیاری از کاربران پس از ورود به اینستاگرام رمز عبور خود را ذخیره می کنند و نیازی به وارد کردن رمز عبور هر بار ندارند، اگر پس از مدتی و بنا به دلایلی اکانت آن ها با پسورد ذخیره شود، بارگذاری نمی شود، در آن زمان نیز مشکل دارند. معمولا رمز عبور حساب خود را فراموش کرده اند.

در نتیجه پیشنهاد می کنیم از رمزهای عبوری استفاده کنید که هرگز آنها را به خاطر نمی آورید یا رمز عبور خود را یادداشت کنید و در جایی ذخیره کنید که هیچ کس جز شما به آن دسترسی نداشته باشد.

 

سوالات متداول

آیا امکان بازیابی صفحه اینستا بدون رمز وجود دارد؟

بله، شما می توانید صفحه خود را حتی بدون نیاز به رمز عبور بازیابی کنید. در مطلب فوق به تفصیل توضیح داده ایم و مطالعه آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

بازیابی اکانت اینستاگرام بدون رمز عبور با چه روش هایی امکان پذیر است؟

با استفاده از لینک ایمیل و پیامک می توانید رمز عبور جدیدی برای خود تعیین کنید. همچنین در صورت داشتن اکانت “فیسبوک” امکان فعال سازی مجدد اکانت با اتصال به آن نیز وجود دارد.

اگر اکانت اینستاگرام بدون دلیل غیرفعال شد و پسورد نداریم، چه باید کرد؟

در این صورت کافی است فرم بازیابی اکانت خود را به اینستاگرام ارسال کنید و بگویید که برخلاف قوانین اینستاگرام کاری انجام نداده اید و به اشتباه حساب شما مسدود شده است تا در اسرع وقت اکانت شما به حالت عادی بازگردد. .

اگر نزدیک به دو سال از غیرفعال بودن اکانت اینستاگرام می گذرد و رمز آن را به خاطر نمی آوریم، آیا می توان آن را بازیابی کرد؟

خیر، اگر اکانت شما برای مدت طولانی غیرفعال شده باشد، اینستاگرام آن را برای همیشه مسدود می کند و هیچ راهی برای بازیابی آن وجود ندارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا