شبکه های اجتماعی

چگونه عکس پروفایل اینستا را حذف کنیم؟

چگونه عکس پروفایل اینستا را حذف کنیم؟ ممکن است از عکس پروفایل اینستاگرام خود ناراضی باشید یا بخواهید برای محافظت از حریم خصوصی خود آن را حذف کنید. بنابراین، چگونه عکس پروفایل اینستاگرام خود را حذف کنیم؟  در زیر نحوه حذف تصاویر پروفایل اینستاگرام را در تمامی دستگاه ها آموزش خواهیم داد.

با نگاهی به پروفایل افراد در اینستاگرام، معمولاً تعدادی از افراد را می بینیم که به دلایلی مانند بدخلقی و عدم تمایل به نمایش عکس های خود به دیگران، پروفایل خود را حذف کرده اند. امروزه می توان گفت که این حرکت به یک ترند تبدیل شده است و اکثر افراد به خصوص افراد مشهور و مشهور برای جلب توجه و جذب فالوور اقدام به حذف پروفایل اینستاگرام خود می کنند. البته ناگفته نماند که گاهی این افراد در مواردی حامی کمپین های برابری برای همه و… هستند.

خب بیایید به مراحل حذف پروفایل گوشی برویم تا با هم نحوه حذف عکس اینستاگرام را ببینیم.

چگونه عکس پروفایل اینستا را حذف کنیم؟

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و پس از ورود به حساب کاربری خود، روی آیکون پروفایل خود در گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک کنید. اگر برای ورود به حساب خود مشکل دارید، سعی کنید به صورت آنلاین وارد شوید که در قسمت بعدی توضیح داده ایم.

بر روی Edit Profile و سپس Change Photo بزنید.

blank

سپس در این پنجره چهار گزینه وجود دارد که روی اخرین گزینه Remove Current Picture بزنید.

blank

با انجام این مراحل اکانت اینستاگرام شما حذف می شود. پس از حذف عکس، نمایه شما به رنگ سفید تغییر می کند. حالا اگر می خواهید پروفایل اینستاگرام خود را تغییر دهید، می توانید به راحتی عکس پروفایل اینستاگرام خود را در قسمت ویرایش پروفایل تغییر دهید.

حذف عکس پروفایل اینستاگرام در مرورگر

اگر به دلایلی با اپلیکیشن اینستاگرام گوشی خود مشکل دارید، می توانید این روش را امتحان کنید. می توان گفت تقریبا تمامی قابلیت ها و عملکردهای برنامه اینستاگرام در نسخه مرورگر (در وب) موجود است، پس حتما آن را امتحان کنید.

ابتدا مرورگر خود را باز کرده و به صفحه اینستاگرام مراجعه کنید. سپس پس از وارد کردن نام کاربری یا آدرس و رمز عبور جیمیل، وارد حساب کاربری خود شوید.

blank

روی سه خط یا More در سمت چپ پایین کلیک کنید.

blank

در این مرحله روی Settings کلیک کنید و وارد تنظیمات شوید و سپس از پنل سمت چپ به قسمت Edit profile بروید.

blank

در اینجا شما با مشاهده عکس پروفایل خود به همراه تنظیمات دیگر، بر روی لینک Change Profile Photo کلیک کنید و سپس در پنجره جدید که (Change Profile Photo) نام دارد، بر روی Remove Current Photo بزنید تا پروفایل اینستاگرام شما به طور کامل پاک شود.

blank

پس از انجام این کارها عکس پروفایل شما به طور کامل پاک و سیاه می شود. اگر می خواهید دوباره عکس پروفایل خود را تغییر دهید، کافی است بر روی Change Profile Picture ذکر شده در بالا کلیک کنید و در نهایت عکس مورد علاقه خود را آپلود کنید. همچنین می توانید به راحتی عکس پروفایل اینستاگرام یا دیگران را دانلود کنید.

چگونه عکس پروفایل اینستا را در آیفون حذف کنیم؟

با حذف عکس نمایه خود برای دیگران مخفی ظاهر می شوید. زیرا افراد دیگر نمی توانند تشخیص دهند که این حساب متعلق به شماست و در تشخیص حساب شما مشکل دارند. در این بخش می توانید نحوه حذف اکانت اینستاگرام در دستگاه آیفون را یاد بگیرید.

مانند مراحل قبلی که توضیح دادیم، برنامه را در آیفون خود باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید، سپس به تب پروفایل خود در سمت راست پایین صفحه بروید و روی Edit Profile کلیک کنید. برای حذف پروفایل اینستاگرام خود باید بر روی گزینه Remove Current Picture در پنجره باز شده کلیک کنید.

blank

در مقاله امروز با هم یاد گرفتیم که چگونه اکانت اینستاگرام خود را به طور کامل حذف کنیم. این عمل تقریباً در همه دستگاه ها یکسان است و در چند مرحله امکان پذیر است. فقط مطمئن شوید که عکس حذف شده شما دیگر قابل بازیابی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا