شبکه های اجتماعی

چرا مخاطبین روبیکا حذف نمیشه؟

چرا مخاطبین روبیکاا حذف نمیشه؟ در اینجا می خواهیم به سوال شما (چرا مخاطب روبیکاا حذف نمی شود) پاسخ دهیم. قبل از آن، اجازه دهید کمی با این شبکه اجتماعی آشنا شویم. احتمالاً این روزها نام روبیکاا را بارها شنیده اید. یک برنامه همه کاره که می تواند تمام نیازهای شما را برای خدمات پولی، خرید شارژ، بسته های اینترنت، پیام رسانی، اشتراک گذاری فایل، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و موارد دیگر برآورده کند. این اپلیکیشن به بهترین شبکه اجتماعی تبدیل شده است و همین امر باعث محبوبیت زیادی در بین طرفدارانش شده است.

روبیکاا یک برنامه داخلی با عملکردهای مختلف است. این برنامه دارای پیام رسان و شبکه اجتماعی می باشد. همچنین می توانید فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را با آن تماشا کنید. همچنین می توانید مخاطبین خود را در این برنامه پیدا کنید. افرادی که شماره آنها در گوشی شما ذخیره شده است برای شما نمایش داده می شود. علاوه بر این، شما همچنین می توانید موارد مورد نظر خود را در بخش جستجو جستجو کنید.

در این شبکه اجتماعی می توانید فعالیت های مختلفی انجام دهید. مشکلی که برخی از کاربران با آن مواجه هستند، حذف نشدن مخاطب روبیکاا است. البته هر شبکه اجتماعی کامل نیست. روبیکا چند ایراد نیز دارد که در اینجا در محله لند به طور جامع و کامل به یکی از آن ایرادات پرداخته است.

مخاطبین روبیکا در کدام قسمت این پیام رسان قرار دارند؟

دو راه حل برای یافتن مخاطبین مورد نظر در روبیکاا وجود دارد. اول اینکه آیا این مخاطب در لیست مخاطبین اصلی تلفن همراه شماست؟ آیا شماره او در تلفن همراه شما ذخیره شده است؟ اگر چنین است، وقتی وارد شبکه اجتماعی روبیکاا شدید، به قسمت پیام ها رفته و بر روی مداد آبی رنگ در گوشه سمت چپ پایین صفحه کلیک کنید و به دنبال نام مخاطب خود بگردید. اگر اکانت روبیکاا داشته باشد برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

راه دیگر این است که شماره تماس در لیست تماس تلفن همراه شما نباشد. در این صورت، اگر مخاطب دارای حساب روبیکا باشد، ممکن است با نام واقعی خود ثبت نام کرده باشد. بنابراین می توانید نام او را در کادر جستجوی روبیکا جستجو کنید.

چگونه می توانم مخاطبین روبیکا را حذف کنم؟

این سوال برخی از کاربران است که چرا مخاطبین حذف شده در روبیکا باز می گردند؟ برای حذف کامل یک مخاطب از شبکه اجتماعی روبیکا، ابتدا وارد آن شبکه اجتماعی شوید. به بخش پیام این شبکه اجتماعی (انتخاب در پایین صفحه) بروید.

برای پاسخ به این سوال که چرا مخاطب روبیکا حذف نمی شود، این کارها را انجام دهید. از قسمت مخاطبین، مخاطب را جستجو کنید و روی نام مخاطب کلیک کنید تا مکالمه باز شود. همانطور که در تصویر می بینید دوباره روی نام مخاطب ضربه بزنید تا وارد صفحه جدیدی شوید.

blank

روی سه نقطه در بالا سمت چپ ضربه بزنید. سپس حذف مخاطب را انتخاب کنید. بهتر است این مخاطب را از لیست مخاطبین گوشی خود حذف کنید. پس از طی این مراحل، مخاطب باید از شبکه اجتماعی روبیکا حذف شود.

blank

چرا مخاطب حذف شده در روبیکا برمی گردد؟

در اینجا این سؤال پیش می آید ، چرا تماس حذف شده به روبیکا باز می گردد؟ این ممکن است گاهی اوقات به دلیل قطع شبکه یا اینترنت اتفاق بیفتد. چندین کار وجود دارد که می توانید برای رفع این خطا انجام دهید که چرا تماس Rubika حذف نشده است:

تمام برنامه های باز گوشی را ببندید. با این کار تمام برنامه های باز و در حال اجرا بسته می شود. این مراحل را برای حذف مخاطب خود تکرار کنید.
تلفن همراه خود را بازنشانی یا خاموش و روشن کنید. راه اندازی مجدد ممکن است باعث شود این ویژگی به درستی کار کند.
مورد دوم توصیه نمی شود زیرا ممکن است باعث حذف تمام مخاطبین روبیکا شما شود ، اما قطعاً کار خواهد کرد. به قسمت تنظیمات بروید و وارد خط حریم خصوصی شوید. سپس ، در پایین صفحه ، گزینه حذف مخاطبین همگام سازی را انتخاب کنید. برنامه را ببندید و دوباره وارد شوید. مخاطب حذف خواهد شد.

گزینه حذف همگام سازی مخاطبین در روبیکا

حذف همگام سازی مخاطبین در روبیکا در تنظیمات این شبکه اجتماعی، تمام مخاطبین شما را که به این لیست اضافه شده اند حذف می کند. با این روش می توانید گروهی از مخاطبین را در روبیکا حذف کنید. به جز این مورد، می توانید با انتخاب گزینه «ویرایش» در قسمت مخاطبین روبیکا، یک گروه مخاطب را انتخاب کرده و آن را حذف کنید.

حذف گروهی مخاطبین در روبیکا در دسکتاپ

حذف گروهی مخاطبین در روبیکا در دسکتاپ بسیار آسان است. حذف مخاطب در رایانه بسیار ساده تر از تلفن همراه است. ابتدا روی دسکتاپ خود وارد شبکه اجتماعی می شوید. سپس سه نقطه را در بالای صفحه سمت راست انتخاب می کنید. در اینجا می توانید یک ردیف از نام مخاطبین را مشاهده کنید. با زدن این گزینه وارد لیست مخاطبین خود می شوید.

سپس گزینه حذف مخاطب را در بالا سمت چپ انتخاب کنید. پس از انجام این مراحل یک دایره سفید در کنار مخاطب ظاهر می شود. با کلیک بر روی هر حلقه در کنار مخاطب، می توانید آن مخاطب را برای حذف انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله