شبکه های اجتماعی

چگونه سرچ های اینستاگرام را پاک کنیم؟

در این آموزش پیشنهادات جستجوی اینستاگرام را حذف می کنیم. اینستاگرام مانند سایر شبکه های اجتماعی وظیفه جستجوی افراد، صفحات، برچسب ها و مکان های مختلف را دارد. در اینستاگرام حتی این امکان را دارید که هشتگ های مختلف را جستجو کنید. همه این جستجوها در تاریخچه ای به نام تاریخچه جستجو ثبت می شوند.

پاك كردن سرچ هاي اينستا اندروید

وقتی صفحه ای در تاریخچه شما قرار می گیرد، می توانید پس از جستجو به نمایه آن صفحه مراجعه کنید. قرار دادن چنین صفحاتی باعث ازدحام بیش از حد تاریخ می شود. پاک کردن تاریخچه اینستاگرام شما قطعا بسیار مهم است و گاهی اوقات می خواهید مواردی را که در آن جستجو کرده اید پاک کنید.

اگرچه عملکرد جستجو در اپلیکیشن اینستاگرام کار را برای کاربران آسان می کند، اما شلوغی بخش استوری می تواند برای بسیاری از افراد ناخوشایند باشد. بنابراین می خواهیم نحوه حذف تاریخچه جستجو در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. فقط مراحل زیر را طی کن. بنابراین، اگر می‌خواهید جستجوهای اینستا را پاک کنید، با ما همراه باشید.

حذف پیشنهادات سرچ اینستاگرام

با آموزش حذف تاریخچه جستجوی اینستاگرام (حذف پیشنهادات جستجوی اینستاگرام) همراه شما هستیم. فرآیند حذف پیشنهادات جستجوی اینستاگرام از اپلیکیشن امکان پذیر است و نیاز به برنامه خاصی ندارد. بنابراین یاد خواهید گرفت که چگونه استوری اینستاگرام را خودتان حذف کنید.

برای پاک کردن تاریخچه جستجوی اینستاگرام خود، مراحل زیر را دنبال کنید.

پاك كردن سرچ هاي اينستا

برای حذف کلمات جستجو شده در اینستاگرام (سابقه جستجو در اینستاگرام) در ابتدای کار شبکه اجتماعی اینستاگرام را باز کنید. به حساب کاربری که می‌خواهید سابقه جستجوی آن را پاک کنید، وارد شوید.
سپس به پروفایل خود بروید.

  • بر روی آیکون چرخ دنده که همان بخش تنظیمات اینستاگرام است کلیک کنید.

blank

  • در صفحه جدیدی که برایتان باز می شود بر روی گزینه Security کلیک کنید.

blank

  • صفحه ای به شکل زیر برایتان باز می شود. در پایین صفحه بر روی گزینه Search history کلیک کنید.

blank

  • حال در مرحله آخر با کلیک بر روی گزینه Clear All می توانید تاریخچه سرچ اینستاگرام را پاک کنید.

blank

با این سهولت، شما توانسته اید تاریخچه جستجوی اینستاگرام خود را به راحتی حذف کنید.

اگر می خواهید علاوه بر حذف پیشنهادات در اینستاگرام، تبلیغات اینستاگرام را حذف کنید، مقاله حذف تبلیغات در اینستاگرام را دنبال کنید.

پیشنهادات جستجوی اینستاگرام را از طریق نوار جستجو حذف کنید

گاهی اوقات می خواهید برخی از صفحات ذخیره شده خود را در تاریخچه جستجوی خود نگه دارید و نمی خواهید همه آنها را حذف کنید. برای انجام این کار، به نوار جستجو بروید. هر صفحه ای را که می خواهید حذف کنید، فقط روی ضربدر کنار آن کلیک کنید.

blank

توجه داشته باشید که می توانید تاریخچه جستجوی اینستاگرام خود را به هر شکلی که دوست دارید پاک کنید. اما از دفعه بعد در حین جستجو، اینستاگرام صفحات دیگری را به شما پیشنهاد می دهد.

اگر نمی خواهید تاریخچه جستجوی اینستاگرام خود را حذف کنید، می توانید آنها را مخفی کنید.

مخفی کردن اکانت سرچ شده کاملا ساده بوده و طبق مراحل زیر پیش بروید.

  • به قسمت جستجوی اینستاگرام خود بروید. در صفحه ای که برایتان باز می شود تاریخچه جستجوی خود را مشاهده می کنید.
  • پیجی که می خواهید پنهانش کنید را انتخاب کنید و نگه دارید. حال در آخر کار کافی است بر روی گزینه Hide کلیک کنید.

حذف پیشنهادات جستجوی فارسی اینستاگرام

برخی از کاربران به زبان انگلیسی مسلط نیستند و می خواهند آموزش حذف پیشنهادات جستجوی اینستاگرام به زبان فارسی را ببینند. برای این کار کافیست به قسمت تنظیمات بروید، روی قسمت امنیت ضربه بزنید، سپس از پایین صفحه وارد سابقه جستجو شده و گزینه آبی رنگ بالای صفحه (حذف همه) را انتخاب کنید و تایید کنید. به همین راحتی بود.

برای حذف پیشنهادات جستجو در اینستاگرام، ابتدا برنامه را باز کنید و به پروفایل خود بروید. سپس، روی سه خط در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی ضربه بزنید. سپس به پایین بروید و “Settings” را انتخاب کنید. در نهایت، به پایین بروید و “Search” را انتخاب کنید. از این بخش به راحتی جستجوهای پیشنهادی تان را پاکسازی نموده و به راحتی همه آنها را حذف نمایید.

چند راه برای خلاص شدن از شر پیشنهادات در اینستاگرام وجود دارد. می‌توانید با رفتن به تنظیمات خود و غیرفعال کردن «View recommended content» پیشنهادات را غیرفعال کنید یا می‌توانید افرادی را که مدام در پیشنهادات شما نشان داده می‌شوند را لغو کنید. علاوه بر این، اگر پستی را در پیشنهادات خود می‌بینید که نمی‌خواهید ببینید، می‌توانید روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست ضربه بزنید و «Hide post» را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا