شبکه های اجتماعی

ایا تماس صوتی اینستا ذخیره میشود؟

ایا تماس صوتی اینستا ذخیره میشود؟ اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در سیستم عامل اندروید است که دارای ویژگی های زیادی است. یکی از این ویژگی ها امکان برقراری تماس تصویری است که در این زمینه بسیار خوب عمل می کند. امکان ضبط مکالمات وجود دارد؟ این برنامه به صورت پیش فرض تنظیم نشده است. اگر می خواهید آن مکالمات را ذخیره کنید، با کافه نیوز همراه باشید تا با ۳ روش ذخیره و ضبط مکالمات ویدیویی اینستاگرام آشنا شوید.

نحوه ضبط و ذخیره مکالمه تصویری در اینستاگرام برای اندروید و آیفون

اول از همه توجه داشته باشید که علاوه بر اینستاگرام می توانید مکالمات را در واتس اپ نیز ضبط کنید. برای ضبط تماس تصویری در اینستاگرام در اندروید، باید یک اپلیکیشن نصب کنید. اندروید به صورت پیش فرض این قابلیت را ندارد.

با این حال، برخی از سازندگان در ابتدا امکان ضبط صفحه نمایش گوشی هوشمند اندرویدی شما را فراهم می کنند. این ویژگی به ویژه برای گوشی های هوشمند هوآوی صادق است. اگر چنین دکمه ای برای ضبط صفحه ندارید، باید یک برنامه را دانلود کنید. همچنین می توانید ویدیوها و استوری های اینستا را دانلود کنید.

با استفاده از اپلیکیشن MNML Screen Recorder چت تصویری را در اینستاگرام ضبط کنید

آیا تماس تصویری اینستاگرام ذخیره شده است؟ در واقع هیچ ضبط کننده تماس تصویری اینستاگرام وجود ندارد و برای ضبط تماس های ویدیویی باید از نرم افزار ضبط صفحه استفاده کنید.

برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا نرم افزار MNML Screen Recorder را دانلود کنید.

سپس آن را باز کرده و روی علامت سه نقطه که در سمت راست-بالا قرار دارد ضربه بزنید و Settings را انتخاب کنید.

به بخش Recording رفته و Record Audio را فعال کنید.

به منوی برنامه برگردید و روی Record در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید. یک تایمر یا شمارنده سه ثانیه قبل از ضبط صفحه شروع می شود و یک پیام هشدار ظاهر می شود که نشان می دهد برنامه هر چیزی را که روی صفحه نمایش نمایش داده می شود ضبط می کند. تایید کنید و ضبط شروع می شود.

blank

لطفاً در صورت درخواست برنامه برای مجوز ها، آنها را تایید کنید.

سپس وارد اینستا شوید و با مخاطب مورد نظر تماس تصویری برقرار کنید.

پس از پایان تماس، روی دکمه توقف (شکل مربع) موجود در نوار اعلان ضربه بزنید. یا برنامه MNML را باز کنید و در گوشه سمت راست پایین روی Stop کلیک کنید.

blank

برای ذخیره تماس‌های ویدیویی اینستاگرام به برنامه MNML برگردید. چت تصویری اینستاگرام شما ظاهر می شود. می توانید آن را در گوشی خود مشاهده کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

با استفاده از برنامه AZ Screen Recorder چت تصویری را در اینستاگرام ضبط کنید

چگونه یک تماس تصویری در اینستاگرام ضبط کنم؟ برای این کار باید از برنامه های ضبط صفحه استفاده کنید. اخیرا امکان ضبط صدا در کنار ضبط صفحه در بسیاری از برنامه ها محدود شده و امکان پذیر نیست.

برنامه های مختلفی برای این کار منتشر شد، اما در به روز رسانی های اخیر این ویژگی از آنها حذف شد.

در حال حاضر تنها نسخه های محدودی از این برنامه ها وجود دارد که این قابلیت را دارند یکی از این برنامه ها نسخه ۳٫۹ اپلیکیشن AZ Screen Recorder است که می توانید دانلود کنید.

برای دانلود در صفحه باز شده کافیست روی این دکمه کلیک کنید.

blank

علاوه بر این برنامه، برنامه های ضبط صفحه دیگری نیز وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کنید.

چت تصویری اینستاگرام را با ضبط صفحه نمایش Mobizen ذخیره کنید

برای ضبط تماس تصویری در اینستا ابتدا نرم افزار Mobizan Screen Recorder را نصب کنید.

blank

وقتی برنامه دانلود شد، آن را باز کنید.

blank

اولین باری که برنامه را راه اندازی می کنید، یک آموزش سریع به شما نشان داده می شود. سپس یک نماد شناور روی صفحه نمایش داده می شود تا بتوانید گزینه ها را ببینید. هنگامی که برنامه فعال است، این نماد به راحتی برای استفاده در هنگام ضبط صفحه نمایش شما در دسترس خواهد بود.

blank

حالا اینستاگرام را باز کنید.

blank

با کسی که می خواهید، تماس تصویری بگیرید.

سپس روی آیکون برنامه ضربه بزنید

blank

دوربین را برای ضبط صفحه انتخاب کنید.

blank

در پایان مکالمه روی علامت مربع ضربه بزنید تا فرایند ضبط به پایان رسد.

blank

در مقاله امروز یاد گرفتیم که چگونه مکالمات ویدیویی را در اینستاگرام ذخیره کنیم. آیا توانستید تماس تصویری خود را ضبط کنید؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله